سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱

شرکت رجا از نصب اینترنت داخل قطار خبر داد

جمعه ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب: 442549
برای نخستین بار در ایران به منظور ارائه تسهیلات جدید به مسافران، قطار زندگی به شبکه اینترنت متصل شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا ، این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت مسافری صنعت ریلی ایران همواره پیشگام در ایجاد و ارائه تسهیلات جدید بوده به طوری که برای آسایش هموطنان برنامه های دیگری از جمله راه اندازی سامانه اینترانت همقطار در داخل سایر قطارها را نیز در دست اقدام دارد.
قطار زندگی، به عنوان نخستین قطار مجلل و هتل قطار در کشور در ابتدای سال جاری راه اندازی شد که علاوه بر امکانات و خدمات متعدد، از مأموران زن و مرد دارای تحصیلات عالی، آموزش دیده و زبده در ارائه خدمات بهره می گیرد.
پذیرایی خاص در ابتدای حرکت، پذیرایی شام در رستوران دو طبقه، پخت غذا در سالن آشپزخانه قطار، ارائه کتاب برای مطالعه، سامانه های صوتی و تصویری، قابلیت تنظیم دما در داخل کوپه ها، سامانه احضار مهماندار، اینترنت رایگان و برخی موارد دیگر از امکانات و خدماتی است که در این قطار ارائه می شود.
شرکت حمل و نقل ریلی رجا، قطار زندگی را با مشارکت بخش خصوصی به صورت یک روز در میان در مسیر تهران-مشهد و بالعکس راه اندازی کرده و امیدوار است با تکمیل برنامه های آتی، علاوه بر همه روزه کردن این قطار در این محور، برای سایر محورها نیز قطار زندگی را راه اندازی کند.
بلیت قطار زندگی از طریق مراکز فروش در سراسر کشور، سایت اینترنتی رجا و سامانه تلفنی ۱۵۳۹ عرضه می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *