شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

کرزای: مشاور دلسوز دولت‌آینده خواهم‌بود

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 381574
رئیس جمهوری افغانستان در اظهاراتی تاکید کرد که مشاوری دلسوز برای دولت آینده این کشور خواهد بود.
به گزارش جهان؛ مهر به نقل از شبکه اطلاع رسانی افغانستان نوشت: حامد کرزای روز گذشته در جلسه‌ ای که به مناسبت امضای موافقتنامه تشکیل دولت وحدت ملی برگزار شد، تاکید کرد از این پس مشاوری دلسوز برای دولت آینده خواهم بود.

وی افزود: بنده خیلی خوشحال هستم که سرانجام بن بست انتخابات کشور شکسته شد. از این پس محتوای این موافقتنامه و اجرایی شدن آن مسئولیت هر دو نامزد است که باید در این زمینه تمام تلاش خود را به کار ببرند.

رئیس جمهوری سابق افغانستان افزود: به دولت آینده مشاوره خواهم داد و از هیچ تلاشی در راستای سعادت و صلاح کشور فروگذار نخواهم کرد.

کرزای اظهار داشت: برای دولت آینده توفیق تکمیل کارهای ناتمام دولت فعلی را دارم و به هر دو نامزد و تیم های انتخاباتی آنها که اکنون در یک دولت جا گرفته اند، صمیمانه و دلسوزانه مشورت می دهم و از هیچ تلاشی در راستای بهبود اوضاع کشور کوتاهی نمی کنم.

بر این اساس جلسات کابینه حکومت وحدت ملی افغانستان هفته‌ ای یک بار به ریاست عبدالله برگزار می شود. همچنین کابینه وحدت ملی ماهی یک بار نیز به‌ ریاست احمدزی برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *