پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۱

دعایی: طرح رفراندوم را جدی نگیرید!

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 401571
مدیرمسئول روزنامه اطلاعات با بیان اینکه برخی حرف ها و حاشیه سازی های مسئولان تاثیری بر مردم نخواهد داشت، گفت: این مسائل را جدی نگیرید.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی روز سه شنبه درحاشیه مراسم روز بسیج رسانه و تجلیل از خانواده‌های شهدای رسانه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر درباره طرح موضوع رفراندوم از سوی برخی مسئولان اظهار داشت: این حرف های مسئولان را خیلی جدی نگیرید و فراموش کنید.

وی تصریح کرد: آگاهی و هوشیاری مردم، عکس‌العمل خوبی در برابر اینطور پدیده ها خواهد داشت و این حاشیه‌سازی‌ها نیز تاثیری بر مردم نخواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام دعایی مهمترین نیاز امروز کشور را که دولت باید به دنبال آن باشد، توجه به اصول مدنظر قانون اساسی و مورد تاکید امام(ره) در وصایای خود خواند و تاکید کرد: دولت باید نسبت به هشدارها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب نیز توجه داشته باشد.

این فعال اصلاح‌طلب همچنین در اعلام موضع نسبت به اتفاقات دو روز پیش مجلس نیز گفت: در هر مجلسی گاهی اتفاقات نادری از این قبیل می افتد و اینها موجی است که بلند می شود و می خوابد؛ بنابراین نباید نگران بود.

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات خاطر نشان کرد: ماهیت مجلس اینگونه است؛ در مجلس طیف های مختلفی هستند که از امکانات و آزادی هایی برخوردارند و حرف هایی می زنند، مردم هم گوش می دهند و قضاوت می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شما با مردم صحبت کرده اید که ..... ؟