پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱۰
۳۸

حمله بی‌سابقه مشاور اردوغان به ایران

دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 420778
مشاور ویژه «رجب طیب اردوغان» با حمله‌ای شدید و بی‌سابقه به ایران گفت: ایران براساس نگرانی‌های مذهبی و سیاست‌های ایدئولوژیک خود همه نوع حمایتی از جمله اعزام نیرو به سوریه کرده است.
حمله بی‌سابقه مشاور اردوغان به ایران
به گزارش جهان به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی،‌ روزنامه «الحیات» چاپ لندن نوشت: «امرالله ایشلر» مشاور ویژه «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه، با حمله‌ای شدید و بی‌سابقه به جمهوری اسلامی، اقدامات ایران در منطقه را «فتنه ساز» نامید و ادعا کرد، ضرری که ایران به وحدت جهان اسلام زده، بیش از ضرر اسرائیل است.

وی در گفتگو با این روزنامه وابسته به آل سعود گفت: «ایران براساس نگرانی‌های مذهبی و سیاست‌های ایدئولوژیک خود همه نوع حمایتی از جمله اعزام نیرو به سوریه کرده و آبرو و جایگاه خود را نزد مردم مسلمان از دست داده است.»

مشاور اردوغان در این مصاحبه، اشاره‌ای به حمایت دولت ترکیه از تروریست‌ها برای به آشوب کشاندن سوریه و عراق نکرد و درباره تظاهرات دو روز پیش مردم در شهرهای مختلف ترکیه علیه سیاست‌های جنگ‌طلبانه اردوغان در منطقه چیزی نگفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تشت رسوایی رژیم آدمکش ترکیه بر پشت بام افتاده
sina
Iran, Islamic Republic of
با دوستان اهانت با دشمنان مماشات!
نه که کشور شما از تروریست های کثیف حمایت نکرده
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
با سلام این دولت ترکیه فعلی ودولت عثمانی سابق همیشه بفکر درامد زائی از راه دلالی و نوکری به بیگانگان بوده و خواهد بود فقط بایستی زنجیرش را محکم ببندیم که پاره نکند
منافق ها...
محسن 2
Iran, Islamic Republic of
لب کلام در کتاب شهریار نوشته نیکولا ماکیاولی این جمله است که اگر کسی را کشتی مهم نیست بلکه مهم این است در مجلس ترحیمش حتما شرکت کنی و چه بسا اشک هم بریزی !!! شما از دنیای سیاست بیش از این انتظار نداشته باشید ! سیاست در بهترین حالت یعنی همین !
لبخند بزن ظریف روحانی اسب بفرست برای استقبال اردوغان
Romania
عجبببببببببب........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! ایران یا شما ابروی خودتون را از دست دادید... بزدل های خائن که به مسلمونا خیانت کردید و دست شما تا مرفق در خون مسلمانان آلوده است.....
Iran, Islamic Republic of
عجب!!!
این زباله ها هم برای ما موی دماغ شدند...
سید
هکرهای ایرانی اماده
برو بمیر
Iran, Islamic Republic of
مردم شریف ایران اگر فکر کنید یک نفر در تمام این دستگاه عریض و طویل دیپلماسی و دولت فخیمه پیدا می شود که جواب این وقاحتهای مکرر و پی در پی آنها را بدهد، باید بگویم که سخت در اشتباهید چون از باب تدبیر، عقلانیت، دیپلماسی، تنش زدایی، رفتار منطقی و... سایر دولتها مجازند هر آنچه که دلشان می خواهد به ما حواله بدهند و ما هم که باید ژست یک دولت متین و موقر با تدبیر و راستگو را بگیریم و منتظر بمانیم تا با کوتاه آمدن و تحقیر شدن ما، بالاخره آنها خسته بشوند و بعد بی خیال ما بشوند و اینجاست که عزت به پاسپورت ایرانی ما بر می گردد!!! به همین راحتی.
دیدید که کلید حل تمام مشکلات در دست ماست البته اگر عده ای از داخلی های بیسواد بی شناسنامه تازه به دوران رسیده ... لبو فروش و راننده تاکسی که فقط بلدند آبگوشت بزباش درست کنند بگذارند در غیر اینصورت این ترسوهای لرزان را به جهنم حواله می دهیم تا یک جای گرمی پیدا کنند ...
Iran, Islamic Republic of
عمرا یک نفر تو این دولت بلند بشه بگه بالای چشم اردوغان ابروست
اين كه نشد حمله بي سابقه به ايران . خوب اين اقا هم اظهار نظري راجع به ايران كرده . اگر خلاف اين است مسئولان جوابش را بدهند
Iran, Islamic Republic of
حكومت تركها ،مثل فاحشه هرزه ميمانند كه با پول زياد بطرف مشترى ميروند،شرف،دين،غيرت،انسانيت ندارند،خود فروشي براى اعراب بخاطر نياز مالي،نوبت كدايي از ما هم خواهد رسيد،مثل زمان شاه،
دلیل حرف مشاور رو هم بگین که گفته آقای زاکانی می گه 4 پایتخت عربی انقلاب اسلامی نفوذ کرده در اون ً!!!!!
خیانتی که اردوغان به ملت مسلمان جهان کرده است حتی اسرائیل کودک کش هم انجام نداده و نمی دهد اردوغان یک نوکر بی جیر و مواجب امریکا و اسرائیل است.
Iran, Islamic Republic of
به مُرده رو بدي ميشه اين
رضا
ایران ابرو خودشو در بین مسلمونها از دست داده یا شما؟؟ رو که نیست سنگ پا....
Seyed
Romania
اب كه سر بالا ميره، غورباقه ابو عطا ميخونه !! اين نوكران اسراييلى اگه ايران رو متهم نكنن پس چيكار كنن ؟ اذ تكفيرى ها پول ميگيرن كه ايران رو متهم كنن.
اردوغان ُ ای بوجود آورنده داعش خونخوار به همراه امریکا و اسراییل و عربستان و ... وای حامی همیشگی داعش خونخوار به همراه امریکا و اسراییل و عربستان و .... خدا لعنتت کند و خدا لعنتتتان کند .
Iran, Islamic Republic of
....... خورد
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
مردك كجاي اسلام دستور داده تا زنان و كودكان را بكشند. و از همه جنايتبار تر سر پدر و مادرشان را جلوي چشم آنها ببرند. اين حركت ماخوليايي فقط و فقط از ناحيه باديه نشينان آل سعود و هم پياله هاي آنها سر مي زند و بس. كساني كه با نظام سلطه و صهيونيست بين الملل مادام در حال شرب خمر هستند و اين همه پليدي به خاطر دوري آنها از اسلام و دستورات صريح داده شده در قرآن كريم است.
من هم با حرف اين آقا ايشلر موافقم. ايران نزديك بود جايگاه خود را نزد مردم از دست بدهد و علتش هم سياستهاي غلط دولت گذشته و ادامه آن اشتباهات به نحوي ديگر در دولت فعلي است، ولي خوشبختانه با رائه رهنمودهاي رهبرمان ، اكنون ايران جايگاه خود را در قلبهاي مردم جهان و به خصوص جوانان كشورهاي اروپايي باز كرده است و همه حسرت داشتن چنين كشوري و چنين رهبري را مي خورند.
چرا همه كارها را به دولت قبلي وصل مي كنيد
مردک وقیح
شخصیت دلالی این اقا همینه در هرکشور برای خوش آیند آن کشور مجیز گوئی میکنه تا حق حساب بگیرد
بصیر
Romania
مردک شربخوار خودت را مسلمان می دانی چقدر نجاست سر کشیدی اینطور در حال مستی چرت و پرت از دهن کثیفت می زند بیرون جمهوری اسلامی باعث بیدار ی اسلامی شده است وملتها را بیدار کرد وآسایش شما مزدوران امریکا را برهم زد وجمهوری اسلامی مانند خورشید تو جهان می درخشد
امیرالمومنین حیدر
آهان منظور ایشان از اسلام فقط تو داعش و جبهه النصره و بقیه تکفیری هاس
بسه دیگه ریاکاری تا کی؟؟؟
و الله شما ریشه اسلام رو خشکوندین
ارمین
با دوستان مخالف با دشمنان مدارا ...شعار دولت تدبیر و امید ....اگر اجازه به این تیم داده شود وزیر خارجه اسراییل را دعوت می کنند
کثیف تر از اردوغان وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر اردوغان و دارودسته اش که داعش را ایجاد کردند و بجان مسلمانان انداختند و روزی خواهد رسید که تقاص را پس خواهند داد.
مردک عوضی
مجتبی
United States
معلوم نیست چقدر بهش دادن تا این خزعبلات رو قرقره کنه
عکس العمل وزارت خارجه ما چیه؟
صمد نعیمی
Iran, Islamic Republic of
اردوغان را یه کم تحویل گرفتیم تو چرا سرت گیج رفته اخه تو را چه به اظهار نظر نه اینکه کشور شما راه عبور تروریست های داعش نشده خب ماهم در صدد جلوگیری از تونل شما به این حمایت ها دامن زده ایم برو عمو انتالیا گوش اداسی خوش باش با دختران صهیونیست برو افرین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟//////
Netherlands
اندکی صبر سحر نزدیک است...
Romania
چطور شها بفرستید
که هر جنایتی کنید وشیعه کشی بکنید
ما نفرستیم!!!!!!!!!!!!!!
ما لال بشیم!!!!!!!!!!
تو بتمرگ سر جات
بعدما میشینیم
عثمانی بی دین
پر رو شدی
قلدری میکنی
واسه شیعه ها
بشینیم که ریشمون بخندی
میلاد
وزارت خارجه که نباید به هر پارس هر ........ جواب بده که. اصلا در حد جواب دادن نیستن.