پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

توصیه آیت الله سیستانی به دانشگاه آزاد

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 240471
اساتید باید بتوانند در این مقطع حساس جوانان دانشجو را در مسیر رشد و تکامل حرکت داده و سبب تحولات عظیمی در دانشگاه­ها شوند و باید با دانشجویان از دل سخن بگویید تا بر دل­ها اثر کند.
به گزارش جهان به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی،حجت الاسلام ملک محمدی معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با آیت الله سیستانی از مراجع بزرگ نجف اشرف در محل دفتر معظم له دیدار و گفت وگو کرد.
 
در این دیدار، آیت الله سیستانی در سخنانی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی می تواند محل تربیت قلب­ها و عقل­ها باشد، افزود: با توجه به ضرورت کیفیت، باید از اساتیدی در دانشگاه­ها استفاده شود که مراتب معنویت و معرفت دانشجویان را بالا ببرند.
 
سیستانی با بیان اینکه اساتید نقش مهمی را ایفا می کنند، ادامه داد: اساتید باید بتوانند در این مقطع حساس جوانان دانشجو را در مسیر رشد و تکامل حرکت داده و سبب تحولات عظیمی در دانشگاه­ها شوند و باید با دانشجویان از دل سخن بگویید تا بر دل­ها اثر کند.
 
این مرجع تقلید به بحث جداسازی دانشجویان دختر و پسر اشاره و خاطر نشان کرد: باید در این رابطه طوری عمل شود که در بیرون از دانشگاه نیز موازین شرعی و اسلامی را رعایت کنند.
 
همچنین حجت الاسلام ملک محمدی با ارائه گزارشی از فعالیت­های دانشگاه آزاد اسلامی طی چند ماه اخیر که بر اساس پایبندی به اصول و ارزشهای دینی و اولویت دادن به مسایل فرهنگی و ارتقاء کیفیت می باشد، گفت: اعمال مدیریت اسلامی و تکریم استاد، دانشجو و کارمندان از برنامه­ها و سیاست­های مورد تأکید دکتر فرهاد دانشجو ریاست دانشگاه است.
 
وی به ساختار تشکیلاتی و جمعیت دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: التزام عملی و پایبندی به اصول و ارزش­های اسلامی از دیگر اولویت­ها در این مجموعه آموزش عالی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آيا آقاي ملك محمدي به ايشان گفته اند كه ما اساتيدي داريم كه در ماه مبارك با افتخار در سر كلاس اعلام ميكنند كه ما نماز نمي خوانيم و روزه هم نمي گيريم ؟
آقاي ملك محمدي بهتر است به همراه ديگر مسئولين دانشگاه سري به واحدهاي دانشگاه به خصوص ميدان امام حسين (ع) بزنند .