چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

کار کردن با قلعه‌نوعي را دوست دارم

سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 356374
ملوان پس از يک فصل سنت شکني و روي آوردن به مربي خارجي مجددا به سنت گذشته بازگشته و قرار است با يک مربي بومي به نام نصرت ايراندوست به استقبال ليگ چهاردهم برود.
ملوان پس از يک فصل سنت شکني و روي آوردن به مربي خارجي مجددا به سنت گذشته بازگشته و قرار است با يک مربي بومي به نام نصرت ايراندوست به استقبال ليگ چهاردهم برود. اين وسط اکثر بازيکنان از تغييرات باشگاه ناراضي هستند و شايد خيلي از آنها فصل آينده در انزلي نباشند. يکي از اين نفرات اميرحسين فشنگچي است که اين فصل ستاره ملوان بود اما او خيلي زود از شرايط باشگاه دلسرد شده است.

اميرحسين چه خبر؟ کجايي؟

خبر خاصي نيست. تهران هستم.

 چرا انزلي نيستي؟

انزلي خبري نيست و به ما هم چيزي نگفته‌اند که برويم ببينيم چه خبر است.

ظاهرا ملواني‌ها به سنت گذشته بازگشته‌اند!

من هم يک چيزهايي شنيده‌ام و گفته‌اند ايراندوست سرمربي شده است.

 شناختي از او داري؟

از نظر فني شناختي ندارم و فقط مي‌دانم قبلا سرمربي ملوان بوده است.

 خودت مي‌ماني يا مي‌روي؟

هيچ‌چيز مشخص نيست. وقتي تکليف باشگاه نامشخص است و کسي فکر طلب‌هاي ما نيست نمي‌توانيم از ماندن يا رفتن حرف بزنيم.

 يعني اول بايد تکليف مطالبات مشخص شود؟

بله بايد اين اتفاق بيفتد. ما حدود ۴۰ درصد پول گرفته‌ايم و خيلي طلب داديم وقتي هيچ بازيکني تسويه حساب نکرده چطور براي ماندن يا رفتن حرف بزند؟!

 احتمال دارد برگردي پرسپوليس؟

من مثل فصل گذشته بهترين تصميم را خواهم گرفت. من در ملوان فوتبالم را احيا کردم و هر چند پول زيادي نگرفتم و طلب هم دارم اما از فوتبالم راضي هستم.

 شايد هم رفتي استقلال؟

سئوال‌هاي حاشيه‌اي مي‌پرسيد؟

 بازيکن ملوان هستي چه اشکالي دارد بروي استقلال؟ بازيکن پرسپوليس نيستي که حاشيه درست شود!

 گفتم که مي‌خواهم بهترين تصميم را بگيرم و تيم خوبي انتخاب کنم. الان هيچ پيشنهادي برايم نيامده و بازار گرمي هم بلد نيستم.

 البته قلعه‌نوعي هم بازي تو را دوست دارد و چند بار تعريف کرده؟

قلعه‌نوعي مربي بزرگي است و قبل از اين که به صبا و پرسپوليس بروم دوست داشتم با او کار کنم. کار کردن با اين مربي را دوست دارم ولي گفتم تيمي را انتخاب مي‌کنم که ضرر نکنم.

 قبول داري اسکوچيچ که رفته شايد خيلي‌ها بروند؟

من شک ندارم که خيلي‌ها مي‌روند چون پيشنهاد دارند. همه دراگان را دوست داشتند و فوتبالي که تيم او بازي مي‌کرد تماشاگر پسند بود. وقتي ملوان در ميان اين همه تيم بهترين خط حمله را از آن خود کرد اين نشان مي‌دهد فوتبال دراگان همواره رو به جلو بوده و بايد حفظش مي‌کردند. به نظر من ملوان با کمي سرمايه‌گذاري و حفظ دراگان مي‌توانست به قطب ديگر فوتبال تبديل شود اما متاسفانه نکردند.

 با تو براي تمديد قرارداد تماسي نگرفته‌اند؟

حدود چهار ماه پيش آقاي محجوب گفت يک نشستي با هم داشته باشيم که چهار ماه است منتظر آن جلسه‌ام!

 پول پاداش بردهاي تيم را هم نداده‌اند؟

مطالبات ما را بدهند پاداش پيشکش! ما به جز طلب‌هايمان، پاداش شش پيروزي را نيز طلب داريم که نداده‌اند. من حرف‌هاي جالبي از زبان بازيکنان چند فصل پيش تيم شنيده‌ام که هر موقع تيم در حال سقوط بود هم پاداش خوبي مي‌دادند و هم مطالبات به موقع پرداخت مي‌شد حال امسال که تيم خوب نتيجه گرفت و فوتبال زيبايي را ارائه کرد تا بهترين خط حمله را به خود اختصاص دهد متاسفانه در سالي که همه‌چيز طبق خواسته‌ هواداران پيش رفت نه خبري از پاداش بود و نه مطالبات بازيکنان.

 قبول داري هر مربي ديگري بيايد داستان توني تراکتورسازي برايش تکرار مي‌شود؟

خيلي سخت است وقتي همه هواداران يک مربي خارجي را پذيرفته‌اند و از سبک فوتبالش لذت مي‌برند با مربي ديگري کنار بيايند. البته اميدوارم هر مربي که بيايد نتيجه بگيرد. هر چند بايد اين را هم گفت که حيف شد دراگان رفت.

چرا اميرحسين فشنگچي با ۱۰ پاس گل و يک گل به تيم‌ملي دعوت نشد؟

برايم خيلي عجيب بود که چرا دعوت نشدم! بازيکناني به تيم‌ملي دعوت شدند که يا ذخيره بودند يا چند بازي بيشتر به ميدان نرفتند اما در اردو حضور دارند ولي از ملوان که بهترين خط حمله را به خود اختصاص داده يک نفر هم دعوت نشده! فکر مي‌کنم من همه کار در فوتبال کردم و فقط در زمين پرواز نکردم تا کادر فني من را ببيند. شايد اگر پرواز بلد بودم مي‌ديدند و دعوتم مي‌کردند. (مي‌خندد)

 پاسپورتت را گرفته‌اند؟

خيلي وقت است که گرفته‌اند. سفر خارجي هم نمي‌رويم که برويم پاسپورتمان را بگيريم. (مي‌خندد)

 مازيار زارع هم که دعوت نشد. مي‌گفتند اگر مدافع بازي کند دعوت مي‌شود؟

اتفاقا به خاطر همين درخواست کي‌روش حدود هفت مسابقه در خط دفاعي بازي کرد و شايد يک پست عقب رفتن او باعث شد ملوان کمربند خط هافبکش نيز ضعيف شود. بنده خدا دراگان، زارع را به پست غيرتخصصي‌اش انتقال داد اما خبري از دعوت نشد!

 راستي داماشي‌ها اعتقاد دارند در بازي آخر ملوان بازي خودش را انجام نداد؟

وا... ما گلي که خورديم از «عوارضي» بود! چند بازيکن اصلي را هم به دليل مصدوميت و محروميت در اختيار نداشتيم. با اين حال فوتبال خودمان را انجام داديم و با اختلاف يک گل هم باختيم هر چند اگر مي‌برديم هم داماش سقوط مي‌کرد چون خودشان مس را نبردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *