سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱۰

نشان جشنواره یا علامت شیطان+عکس

دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب: 134974
اساس بازی های رایانه ای بر مبنار القاء موقعیت های جدید تخیلی و فرازمینی و یا شخصیتهای زمینی فرا زمانی و مافوق طبیعت می باشد که در این میان مهمترین نبردها با این عناصر میان نیروی خیر و شر صورت میپذیرد .
 
 
به گزارش جهان بنیاد بازی های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد جشنواره ای تحت عنوان " نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران " را آغاز نموده اند که تاپایان روز 10 شهریور شرکت در آن تمدید شده بود .

 
جدای از مفید بودن برگزاری این گونه برنامه ها و جشنواره ها و موضوعات مطرح شده در آن حواشیه قابل تأمل نیز در بر داشت .

موضوعات مطرح شده در بازی های رایانه ای بعضا تخیلی و فرا ماده ای بوده و در ایامی که موضوعات آخر الزمانی بسیار مطرح میباشند در این جشنواره شاهد حضور بازی رایانه ای فیلم "آل " که فیلمی با موضعی فرای عالم ماده و استفاده از بک گراند تخیلی و کارکتر هایی شبیه جن ، آل و از این دست مضامین هستند ، بودیم .


اساس بازی های رایانه ای نیز بر مبناء القاء موقعیت های جدید تخیلی و فرازمینی و یا شخصیتهای زمینی فرا زمانی و مافوق طبیعت می باشند که در این میان مهمترین نبردها با این عناصر میان نیروی خیر و شر صورت میپذیرد .

براین اساس سير محصولات فرهنگي، غرب، براي تحقق بخشيدن به آرمان غلبه ی این دونیرو برهم ، راهي بازارهاي کشورهاي مسلمان شده است؛ محصولاتي که پس از استفاده از آنها، شخص از هويت و فرهنگ خود دل زده مي شود و آمريکا و غرب را به عنوان امپراتور صالح دنياي جديد مي پذيرد و او را عصاره نيروهاي خير عالم تصور مي کند. يکي از محصولات فرهنگي که بسيار تاثيرگذار است، بازي هاي رايانه اي است که بيشتر سرمايه هاي اجتماعي جهان اسلام را هدف گرفته است.

 
              بازی لاکستر و نماد سر بز شیطانی
پس از پايان جنگ سرد و فروپاشي اتحاد جماهير شوروي، ايالات متحده که خود را بي رقيب در جهان يافت، تصور امپراتوري بر دنيا را در سر پروراند و از هر وسيله اي براي اثبات و جا انداختن اين هدف استفاده کرده است بازي هاي رايانه اي ، يکي از اين ابزار و وسايل است . در اين بازي ها، آمريکا مدينه فاضله و آرمان شهر و نهايت رفاه، صلح و امنيت معرفي مي شود و نظام فرهنگي آن، تنها سيستمي است که جهان را از خطرات گوناگون حفظ مي کند. تفکر حاکم بر اين بازي ها، نشئت گرفته از منجيان متنوع آخرالزمان است که داراي ويژگي هاي منحصر به فردي مي باشند.

 
لذا ديگر نمي توان به بازي هاي رايانه اي، تنها به عنوان ابزار جذاب براي تفريح و سرگرمي کودگان نگاه کرد؛ بلکه بايد به آنها از ديد دشمنان تفکر اسلامي نگريست و در مقابل، با توليد جانشين هاي مناسب براي اين گونه بازي ها- با توجه به عمق منابع ملي و مذهبي، به مبارزه با اين تجاوز پرداخت .

اما نماد و آرم این جشنواره علامتی است که نمی توان از آن بی تفاوت گذشت . برای این منظور آن را به همراه تصاویر کالبد شکافی شده طرح می نماییم .

 


آرم فوق برگرفته از تصویر بزی است که شاخ بلند کشیده ، دوبال و ریش کشیده است . اما حکایت این بز در ادبیات شیطان پرستان و تصویر آن :

بز : بز شاخدار ، ‌بز مندس mendes (همان ba"al بعل خدای باروی مصر باستان) ، ‌بافومت ، خدای جادو ، scapegoat (بز طلیعه یا قربانی) این یكی از http://alhomat.ir/files/goat.gifراه‌های شیطان‌پرستان برای مسخره كردن مسیح است زیرا گفته می‌شود كه مسیح مانند بره‌‌ای برای گناهان بشر كشته شد . همانطور كه در توضیح نمادهای اول اشاره شد ،‌این نماد تصویر كاملی است از بز قرار گرفته در نماد پنتاگرام .

شباهت این دو نشان هرقدر هم که ناخواسته باشد آیا جوان و نوجوانی که در کلیه سطوح بازیهای رایانه ای جنگ بین نمادهای شیطانی و ماسونی را با نماد های خیر و اسلامی و انسانی تجربه و مشاهده میکند این این تصاویر تأثیر نمی پذیرد ؟

در بازي نيروي دلتا (DELTA FORCE) شما به عنوان يک گروه ضد تروريستي، مأمور مي شويد تا با تروريست ها در هرکجاي دنيا که از سوي آمريکا معرفي مي شوند، مبارزه کنيد. در قسمتي از اين بازي ، شما وقتي وارد اردوگاه تروريست ها مي شويد، تصوير شيخ ياسين، رهبر حماس را ( که چندي پيش به دست دولت تروريستي اسراييل به شهادت رسيد) بر ديوار مي بينيد يا در بازي (DEL TA FORCE 2) براي مبازره با تروريست ها وارد خوزستان مي شويد و با تروريست هايي مواجه مي شويد که با چهره اي کريه، خشن و بد ذات ترسيم شده اند. آنها لباس عربي بر تن دارند و با صورت هاي نتراشيده ، ظاهر مي شوند .

يکي ديگر از اين بازي ها که شايد بهتر و جذاب تر از همه بازي هاي فوق طراحي شده ، طوفان صحرا (DESERT STORM) است . داستان اين بازي، مربوط به زمان جنگ خليج فارس و حمله عراق به کويت است که شما در آن، ابتدا در ارتش آمريکا تمامي دوره هاي آموزشي لازم را گذرانده، سپس به عراق اعزام مي شويد و وظيفه داريد مأموريت هاي محوله ( در مرز عراق و کويت ، داخل کويت، شمال عراق، مرز عربستان و ...) را انجام دهيد و اهداف از قبل پيش بيني شده را نابود کنيد؛ اهدافي همچون فرودگاه هاي نظامي، سايت هاي موشکي، مراکز رادار، سايت هاي ضد هوايي و ...

در کنار این بازهای واقعگرایانه که معادل حقیقی آنها قابل مشاهده برای کاربر هست بازی هایی هم هستند که با نماد ها و ادبیات اسطوره ای ،تخیلی ، مذهبی و آخر الزمانی نقش ایفا می نمایند .

یکی از نماد های ماسونی و شیطانی که به وفور در بازی های رایانه ای مورد استفاده قرار میگیرد پنتاگــرام می باشد که نمادی مهم در شیطان پرستـی است . پنتاگرام شیطانی نمادی پیچیده است که از ترکیب ستاره پنج پر با سر بز به وجود آمده است و این نوع استفاده درعین این که جدیدترین مورد استفاده از پنتاگرام است به همان اندازه شناخته شده ترین و جدال آمیزترین نوع استفاده از پنتاگرام نیز به شمار می آید. پنتاگرام شیطانی همیشه وارونه است با یک رأس رو به پایین و دو رأس رو به بالا. استفاده از پنتاگرام به عنوان یک نشان و علامت شیطانی به نیمه دوم قرن بیستم برمی گردد. جایی که شیطان پرستی مدرن توسط Anton Lavey موسس و بنیانگذار کلیسای شیطان پایه گذاری شد. این علامت نشانی از جادوی سیاه است که حاکی از پیروزی ماده و آرزوهای فردی بر عقاید و تعصبات دینی و مذهبی است.

البته پنتاگرام متشابه و قابل قیاس با صلیب برعکس نیست. صلیب برعکس نماد جنبش Anti Christ و نشانی از طغیان، سرکشی در برابر فرهنگ مسیحی است.
همچنین پنتاگرام نباید با هگزاگرام اشتباه شود. هگزاگرام، ستاره شش پر است که به صورت دو مثلث درون هم نشان داده می شود و نمونه آن ستاره داوود می باشد. این ستاره با اعتقادات یهودیان پیوند دارد.شیطان پرستی، شکل ظاهری شیطان تشکیل شده است از سر بز، بالا تنه انسان، پای جن و با دم کوتاه. در شیطان پرستی مدرن، شاهد اتخاذ کردن روش های فردی و توجه بیشتر به شخص هستیم. توجه بیشتر به ضمیر و خود بجای توجه به خدا و عالم بالا، تمایلات جنسی آزاد که شیطان پرستی آن را تمجید می کند. علامتی که به رایج ترین صورت با عقاید شیطانی SabbaticGoat یا بز طلسم ستاره پنج سر Mendes است.
استفاده از بز به خرافات قرون وسطی برمی گردد. آنان همواره در توصیف ساحره ها، آنان را همراه با بزها می دانستند. آنان اغلب بز را نماینده شیطان می دانستند. بز در این مفهوم اغلب به عنوان نمادی از سرکوبی جنسی در نظر گرفته می شود. نماد باستانی پنتاگرام در شیطان پرستی مدرن نمادی است از آزادی در برابر مسائل جنسی.

 

انتخاب نماد بز بر هر سلیقه و معیاری که باشد در میان حجم بسیار زیاد نماد های اسلامی ، ملی و منطقه ای کاری نا پسند و ناآگانه بوده خصوصا اینکه در حوزه ای این نشان انتخاب گردیده که مفهوم و معنی آن کاملا در خدمت نماد هاس ماسونی و صهیونیزم در حوزه ادبیات بصری می باشد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حتما شانسی اینطوری شده !
Iran, Islamic Republic of
واقعا آدم بايد تأسف بخوره از اين عدم آگاهي مسئولين مربوطه!
متأسفانه در كشور اسلامي ما نمادهاي فراماسونري و شيطان پرستي بسيار فراوان است و ... براي شما شايت باور كردني نباشد كه بعضي از ساختمانهاي مركزي وزارتخانه ها، بانكها، موسسات مالي و... كشورمان كاملاً مطابق با نمادهاي فراماسونري است. مي توانيد به وبلاگ ماسون ياب مراجعه نماييد.
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید این مسئله بخاطر بی توجهی و نداشتن اطلاعات مسئولین بوده ....والا خودشون هم اصلا نفهمیدن که این شکل به نماد شیطان پرستها شبیه..
Iran, Islamic Republic of
باسلام و احترام
همه میدانیم که تهاجم همه جانبه شیطان و اعوانش از چندسال پیش بصورتی کاملا آشکار آغاز شده است.
همه میدانیم که مثلث شوم صهیونیسم-فراماسونری و شیطان پرستی نمادگراترین فرق و صنوف شر درجهان را تشکیل میدهند.
همه میدانیم و میبینیم که نفوذوتهاجم همه جانبه در همه ابعادش قابل شهود است.
همه میدانیم که نمادهایی مانند زمین شطرنجی، بزبافومت، صلیب شکسته(چرخ خورشید)، تبر وارونه، حرف ایکس، برخی اعدادمانند 666و 33 و 13، مار، ستاره پنتاگرام، ستاره شش پر، ابلیسک، علامت آنخ، چشم لوسیفر، هرم و...علائم شناخته شده مشترک بین صهیونیسم- فراماسونری و شیطان پرستی هستند.
همه میبینیم و میدانیم که این مسائل درمرحله عادی سازی قرارداشته ونمادهای شیطانی در صور مختلفی اعم از لوگوهای جشنواره ها، معماری، طراحی و گرافیک، بازیهای رایانه ای، تبلیغات محیطی، تلویزیون و سینما، تئاتر، موسیقی و...به جمهوری اسلامی وارد شده و در حال تکثیرهستند.
حال آنچه مهم است اینست که منفذ این موارد کجاست و دلایلش چیست؟
باتوجه به اثرات وضعی این روند مخرب بر روی اقشار و لایه های مختلف جامعه و منافع دینی و ملی،حقیرهرگونه تسامح و تساهل در این مورد را مقابله و نادیده انگاشتن نظام میدانم.
ثانیا، هرگونه تجاهل وتصور به سهوی بودن این جریانات نیز کاملا باطل است چراکه میتوان سوال کرد: چرایکبار(فقط یکبار) سهوی مثبت اتفاق نمی افتد؟
ثالثابی تقوائی و عدم التزام عملی مدیران میانی در مجموعه های مرتبط که در قالب تقبل مسئولیت بدون اشراف و تجربه تبلور یافته است منجر به اینگونه وقایع شده و میشود که گناهی نابخشودنی است.
رابعا، همه میدانیم که حسب تاکید مقام عظمای ولایت باید دشمن را جدی گرفت و جوانب همه امور را سنجید، آیا مگر ما در کشور مراکزی مجرب و متعهد در حوزه فرق، فضای مجازی و سایبری، نمادشناسی و برگزاری رویدادها نداریم؟چه عاملی باعث میشود که با چشم باز در صف پیاده نظام شیطان قراربگیریم؟ چه عاملی باعث عبور لاقیدانه از کنار این رویدادها که همه روزه در حال تکرار است، میشود؟
Iran, Islamic Republic of
نمي دونم مسوولين فرهنگي ما رو از نزديك ميشناسيد يا نه، اما اكثرشون هيچي از كار فرهنگي نمي دونن و حتي اطلاع كافي از اين امر مهم ندارن.
جاي تاسفه كه اگر هم جووني پيدا بشه كه اطلاعات و استعداد و توانايي اش از اونها بيشتر باشه ، آنچنان دكش ميكنن كه بايد ببينيد و گريه كنيد.
خدايا به مديران فرهنگي ما كمي اطلاعات بده
آمين
Iran, Islamic Republic of
مطلب جالبی بود ممنون
Iran, Islamic Republic of
ما در خوشبینانه ترین حالت مسئولین را افرادی ناآگاه در این زمینه می دانیم اما این حالت بسیار تاسف برانگیز و هشدار دهنده است و جهالت فرهنگی در عصر اطلاعات و عصر تهاجم فرهنگی همه جانبه گناهی نابخشودنی است.

سوال این است که این ناآگاهان به مسائل جاری جهان چگونه خود را از مشاوره با افراد آگاه بی نیاز دیده اند؟ و در عین حال چگونه امور این جشنواره ها را در دست دشمنان آگاه نفوذ یافته در عرصه های فرهنگی قرار اده اند؟؟

این جهل فرهنگی و جهل مدیریتی ضربه های مهلکی بر پیکره ی جهان اسلام و ایران اسلامی وارد کرده و خدا و شهیدان از آن نخواهند گذشت.
باز هم خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی شد....ما که خودمونو به نفهمی زدیم"حتمانا خواسته بوده!!!؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!؟"
Iran, Islamic Republic of
این یکی رو حق دارید ! مرسی