شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تکذیبیه شهرداری درباره خواننده لس آنجلسی

شنبه ۹ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب: 127170
به دنبال انتشار خبر حضور و روی صحنه رفتن یک خواننده لس آنجلسی در جشنواره مشارکت شهروندی و خدمات شهری ، روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد : طرح این موضوع با اغراض سیاسی بوده و از اساس کذب محض است.

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه شهرداری تهران همواره تلاش کرده از جریان هایی که چنین اشخاصی را با اغراض سیاسی و یا فرهنگی نادرست به کشور دعوت می کنند و به دنبال جذب آنها هستند برائت جوید ، تصریح شده : مجموعه شهرداری تهران همواره بر مشی ارزشمدار خود تاکید دارد و به هیچ وجه حاضر نیست ارزش های انقلابی را با متاع دیگری معامله کند .

در پایان این اطلاعیه آمده است : ظاهرا برخی با طرح این موضوعات به دنبال آن هستند که افکار عمومی را از "دعوت کنندگان و برگزار کنندگان جلسات خصوصی با چنین افرادی" ، به سمت شهرداری تهران که از اساس با این نوع تفکر ضد ارزشی مخالف است منحرف کرده و بدین وسیله اغراض سیاسی خود را پیگیری نمایند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *