جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

غذای دانشجویان متنوع و با کیفیت می‌شود

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 387578
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ایجاد تغییراتی در بخش تغذیه دانشجویان خبر داد و افزود: با حضور بیشتر بخش غیردولتی در ارائه خدمات تغذیه‌ای به دانشجویان، هرچند غذای یارانه‌ای به قوت خود باقی خواهد ماند، اما دیگر به آن اکتفا نخواهیم کرد. این امر نه تنها کیفیت غذای دانشجویان را ارتقاء می‌بخشد، بلکه منوی غذای آن ها هم متنوع‌تر می شود.
به گزارش جهان، مجتبی صدیقی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: گام اول در تغییر تغذیه دانشجویان که درمرحله پیگیری بوده و در سال جاری اجرا خواهد شد، افزایش تنوع غذایی آن‌ها است.

وی با بیان اینکه در ترم جدید مراجعات زیادی از بخش خصوصی برای ارائه امکانات برای تغذیه دانشجویان به دانشگاه‌ها شده است، اظهار کرد: هدف بخش خصوصی این است که غذا را با کیفیت بالا و قیمت متناسب ارائه دهد اما طرح کلی که برای سال آینده در نظر داریم این است که بحث یارانه را هدفمند کرده و دانشجو را در انتخاب غذا با قیمت ارزان، متوسط و بالا، آزاد بگذاریم. البته این طرح در سال آینده اجرا خواهد شد.

ارائه کارت الکترونیکی به تعویق افتاد

رییس سازمان امور دانشجویان در ادامه با اشاره به صدور کارت الکترونیکی برای دانشجویان اظهار کرد: طرح صدور کارت الکترونیکی به دانشجویان هنوز به مرحله اجرایی نرسیده و ممکن است در اواسط نیم‌سال تحصیلی اول یا اوایل نیم‌سال تحصیلی دوم اجرا شود.

صدیقی با بیان اینکه اجرای این طرح با مشکلاتی مواجه شده است، افزود: این مشکلات که به دلیل تنوع خدماتی است و در آینده نزدیک برطرف خواهد شد.

وی درمورد خدمات کارت الکترونیکی اظهار کرد: این خدمات شامل استفاده از حمل و نقل شهری، رستوران، استفاده از سینما، خدمات فرهنگی و... است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دانشجوی منجمد خور
وقتی که مواد غذایی منجمد باشه کیفیتی نمیمونه که بخوان با کیفیتش کنن.
راست میگه همش یخ زده است.
گوشت یخ زده
ماهی یخ زده
و ...
دفعه قبلی هم همین حرف ها رو زدن و گفتند می خوان منوی دانشجو رو تنوع بدن و کیفیت رو بالا ببرن ولی چیزی که من مشاهده کردم گرون شدن غذا و بی کیفیت تر شدن غذا بود. بماند که مخلفات غذا مثل دوغ و گوجه کباب ها هم حذف شد!

پ.ن: دانشجوی دانشگاه تهران - دانشکده فنی
احدی
شما رو به خدا یه سر به غذا خوری دانشگاه شریف بزنید ،ببینید چی به خورد دانشجو های بیچاره میدن