پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۱
واکنش به رفتار غیر اخلاقی یک هوادار

باشگاه استقلال : شرمساریم! + عکس

دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 90737
باشگاه استقلال تهران با درج مطلبی روی خروجی سایت خود رسما از حرکت غیر اخلاقی یکی از تماشاگران استقلال در سربریدن یک کبوتر به جرم رنگی بودن بال‌هایش اظهارتاسف کرد و در این خصوص خطاب به مردم گفت:« شرمساریم!»
باشگاه استقلال : شرمساریم! + عکس
عصر جمعه در حاشیه بازی دو تیم فوتبال استقلال - تراکتورسازی تبریز تماشاگران تراکتورسازی برای نشان دادن علاقه خود به رنگ پیراهن تیمشان چند کبوتر سفید را که بال‌های رنگ شده به رنگ قرمز در آسمان ورزشگاه به پرواز درآوردند،
 
یکی از کبوترها که قادر به پرواز کردن نبود به سمت سکوهای استقلال پناه برد اما به محض پناه بردن این پرنده به سمت سکوهای ابی تماشاگری سنگدل به جرم رنگی بودن بال‌های این کبوتر در برابر همگان سر وی را از بدن جدا کرد با ژستی عجب لاشه بی‌جان این پرنده را به داخل پیست تارتان ورزشگاه ازادی انداخت!

این حرکت که به سوژه‌ای تاسف بار برای برخی رسانه‌ها تبدیل شد پس از انعکاس در محافل ورزشی با واکنش انجمن حمایت از پرندگان رو به رو شد، که این انجمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این حرکت از هواداران باشگاه استقلال به شدت انتقاد کرد.

مسوولان باشگاه استقلال که تلاش داشتند خود را از این ماجرا جدا کنند صبح امروز با صدور بیانیه‌ای به جای هواداران خود از انجمن حمایت از پرندگان و مردم ایران بابت این حرکت غیر اخلاقی عذرخواهی کردند.

در مطلب منتشر شده روی خروجی سایت باشگاه استقلال در این رابطه آمده است:«بعدازظهر جمعه جانداری که بیطرف‌ترین موجود در « آزادی » بود ، به دست یک تماشاگر سنگدل سربریده شد ، جان داد و رفت و ما ( باشگاه استقلال ) به جای آن تماشاگر بیرحم شرمساریم .»

در ادامه این مطلب آمده است:« رفتار غیر اخلاقی یکی از تماشاگران و سر بریدن کبوتری به جرم رنگی بودن بالهایش در مسابقه جمعه گذشته ، احساسات هواداران استقلال را جریحه دار کرده است . دیروز و امروز هواداران استقلال طی تماس‌های فراوان با باشگاه استقلال مراتب تاسف خود را برای چنین اتفاقی اعلام کردند .»

با این حال برخی اخبار حکایت از این مساله دارد که مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منتظرند تا برنامه تلویزیونی " نود" امشب تصاویر خود را در این خصوص پخش کند تا با رویت این تصاویر در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری کنند. برخی منابع خبری ادعا کردند انجمن حمایت از پرندگان با ارسال نامه‌ای به مسوولان فدراسیون فوتبال از آنها خواسته‌اند به صورت نمادین تماشاگران استقلال را جریمه کنند تا از این پس کسی در میادین ورزشی به پرندگان آسیب نرسانند. 

شبکه ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با نفرت و انزجار از این حرکت وحشیانه و به عنوان عضو جمعیت بین المللی حمایت از حیوانات خواستار پیگیری موضوع و یافتن و مجازات فرد خاطی هستم.
ضمنا یک عدد کلاه آبی رنگ خود را به نشانه این عمل کثیف و چندش آور در محلی عمومی به آتش می کشم که نشان دهم حمایت از جانداران برایم خیلی با ارزشتر از حمایت از یک تیم است. و دیگر هیچوقت طرفدار استقلال نخواهم بود.
کثیف ترین کار ممکن .حیوان بی زبان چه گناهی دارد که بی شرف ترین موجود حاضر در ورزشگاه با ابروی ایران و ایرانی بازی کند.واقا جای تاسف داشته و باید با این فرد برخورد کرد.
Iran, Islamic Republic of
ادعا داریم دارای کهن ترین فرهنگ دنیا هستیم ولی ........................بیچاره حیوان زبان بسته خدا ازش نگذره
چرا بعضیها اینقدر سنگدل هستند...
Iran, Islamic Republic of
احتمالا اگر یه آدم خودشو رنگ میکرد،طرفداران تیم مقابل از او آبگوشتی محیا کرده و نوش جان میکردند.در مورد فرهنگ هیچ کاری روی مردم صورت نمیگیره.فقط میگوییم ماتمدن داشتیم.ولی الان هم داریم.امان از این موجود خاکی که با چندین کیلو وزن اندازه یک ارزن مغز ندارد
Iran, Islamic Republic of
آبي رنگ عشقه . چيكار كنيم كه از رنگ قرمز نفرت داريم مقصر اصلي اوني هست كه كبوتر رو رنگ ميكنه!
Iran, Islamic Republic of
از كجا معلوم فردي كه اين كار را كرده طرفدار تيم استقلال بود؟
Iran, Islamic Republic of
به کدامین گناه کشته شد؟
ایا درست است که پرنده بی زبان به جرم پناهندگی سر ش را از تن جدا کرد؟
ولی بدانید که فردی که اینکار را کرد ادم ناپاکزاده ای است.
ودرست است که می گویند: زناپاکزاده مدارید امید..........
Iran, Islamic Republic of
احتمالا پسر يا فاميل ...............بوده.
سلام من یه پرسپولیسی ام!!!!
کار این آقا اشتباه بوده صد در صد اما حال و اوضاعش رو هم در نظر بگیرین.درسته دلیل نمیشه از این کارا بکنه اما مقصر اصلی کسیه که از یه پرنده ی بدبخت و نا توان واسه عشق به تیم محبوبش استفاده میکنه!!!امیدوارم دیگه اجازه ی همچین کاریو به آقایون محترم ندن!تا روال بازی ها هم کمتر مختل بشه
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا احتمالاٍ اعصابش خورد شده بوده از گرانی!!!!!!!!!!!!!