سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
‌حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی:

احمدی‌نژاد در حق ملت ناسپاسی ‌کرد

هاشمی‌‌ پلی برای ورود غربی‌ها به میدان نشود‌
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 287777
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ‌غربی‌ها مشایی و هاشمی‌ رفسنجانی را قبول ندارند اما می‌خواهند از طریق آنها وارد میدان انتخابات ‌شوند و برای رفسنجانی هم برنامه‌ریزی می‌کنند.
احمدی‌نژاد در حق ملت ناسپاسی ‌کرد
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در ‌گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: جلیلی هیچگونه حاشیه‌ای ندارد و از این نظر وی دارای یک امتیاز است.
 
وی افزود: از وزرا گرفته تا دهیارها، شوراها، فرمانداری‌ها، استانداری‌ها  و تمامی عواملی که زیر نظر دولت هستند، می‌توانند در دولت بسیار تاثیر‌گذار باشند.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز ‌ادامه داد: امکان ندارد انتخابات برگزار نشود و انتخابات مانند همیشه در زمان مقرر خود برگزار می‌شود.
 
ابراهیمی مایوس کردن مردم را بزرگترین فتنه دشمن دانست و اضافه کرد: مهمترین وظیفه رسانه‌ها امیدوار کردن مردم  برای حضور حداکثری در انتخابات است.
 
وی تصریح کرد: اگر رسانه‌ها بتوانند مردم را امیدوار به آینده نظام کنند، از بزرگترین فتنه جلوگیری کرده‌اند چراکه معظم‌له فرمودند حضور مردم در انتخابات تمام مشکلات را حل می‌کند.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه برای رد صلاحیت هاشمی هیچگونه استدلال و منطقی وجود ندارد، اذعان داشت: هاشمی به عنوان رئیس تشخیص مصلحت نظام مسئولیتی بیش از  ریاست جمهوری دارد و هیچ دلیلی برای رد صلاحیت وی وجود ندارد.
 
ابراهیمی یادآور شد: غربی‌ها مشایی و هاشمی‌ رفسنجانی را قبول ندارند اما از طریق آنها وارد میدان انتخابات می‌شوند و برای رفسنجانی هم برنامه‌ریزی می‌کنند.
 
وی به تلاش‌های فراوان دولت نهم اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهوری که دم از عدالت می‌زند دست یکی از کاندیدا‌ها را گرفته و دولت دهم را زیر سوال می‌برد.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه احمدی‌نژاد فکر می‌کرد حضور مردم در انتخابات 88 به‌ خاطر شخصیت فردی وی بوده است، متذکر شد: غرور زیاد رئیس‌ جمهور کنونی سبب شده که نعمت‌های الهی را فراموش و ناسپاسی کند.
 
ابراهیمی به مرخصی احمدی‌نژاد برای همراهی با مشایی اشاره کرد و افزود: از رئیس جمهور مردم مرخصی پذیرفته نیست در صورتی که در شرایط اضطراری هم حتی سفرهای وی لغو می‌شود حال چگونه رئیس جمهور مرخصی برای حمایت از یک کاندیدا گرفته است.
 
وی احساس غرور و قانون‌مدار نبودن رئیس جمهور فعلی را از شاخصه‌های اصلی وی برشمرد و اضافه کرد: همین بی‌اعتنایی به حرف‌های دیگران و همین که قانون توسط احمدی‌نژاد رعایت نشد سبب موفق نشدن وی شد.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه احمدی‌نژاد وعده‌هایی به مردم می‌داد که نمی‌توانست محقق کند، تصریح کرد: این بهانه‌ای برای خلق شعار تازه‌ای شد مبنی بر اینکه نمی‌گذارند کار کنم.
 
ابراهیمی اذعان داشت: احمدی‌نژاد زمانی که به بن‌بست رسید فرافکنی کرد و حتی بدون مجوز قانونی اعلام کرد ما می‌توانیم 250 هزار تومان به مردم بدهیم این در حالی بود که مجلس اعلام کرد باید برای این منظور نرخ بنزین از 700 تومان به 3 هزار تومان برسد که در این صورت نه تنها مشکل حل نخواهد شد بلکه تورم چندین برابر می‌شود.
 
وی با بیان اینکه اگر احمدی‌نژاد به قانون عمل می‌کرد در تمامی حوزه‌ها موفق می‌شد، گفت: اما چون قانون‌گریز بود نتوانست در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی موفق باشد و موفقیت اندکی داشت.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز یادآور شد: تورم و اشتغال دو اتفاق مهمی بود که به وقوع پیوست و نکته‌ای که اقتصاد ایران را خراب کرد نقدینگی دولت است که نزدیک به 500 هزار میلیارد تومان است.
 
ابراهیمی خاطرنشان کرد: در زمینه سیاست خارجه مشکلی نداریم جز مواردی اندک از جمله شورای ایرانیان خارج از کشور که جلوی آن گرفته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *