پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۵

تقسیم کار سه رقیب احمدی نژاد برای مناظره

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 52847
تقسیم کار سه رقیب احمدی نژاد برای مناظره
به گزارش "جهان"، پس از مشخص شدن جدول زمان بندی مناظرات چهار کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و جمع بندی اکثر کارشناسان و تحلیلگران به تأثیرگذاری شگرف این مناظرات بر روند انتخابات، سه نامزد رقیب محمود احمدی نژاد در توافقی با یک چهره پر نفوذ، نحوه سازماندهی این مناظره را با یکدیگر هماهنگ کردند.

یک مقام آگاه ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار جهان گفت: در این توافق مقرر شد "میرحسین موسوی" در مناظره با "احمدی نژاد" در خصوص مسائل سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران متمرکز شود و بحث و جدل درباره مسائل اقتصادی به عهده شیخ "مهدی کروبی" گذاشته شد.

همچنین بر اساس توافقات انجام شده ، "محسن رضایی" مسئولیت نقد و به چالش کشیدن مباحث مدیریتی در مناظره با "احمدی نژاد" را بر عهده گرفت.

گفتنی است موضوع اصلی در این توافقات، هماهنگی لازم برای انتخاب یک مجری مناسب برای مناظرات است. از آنجا که صدا و سیما چند مجری مسلط را برای این کار در نظر گرفته است، اما این مجریان مطلوب نظر این سه نفر نبوده و مقرر شده در یک کار هماهنگ رسانه ای و فشار به مسئولان سازمان صدا و سیما، نسبت به معرفی مجری مورد نظر خود اقدام نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این تقسیم کار سه نفره نشون میده که : (( که یک مرد جنگی به از صد هزار ))...ماشاالله احمدی نژاد .. ماشاالله
خود گویی و خود خندی..عجب مرد هنرمندی؟؟ میبافی؟میدوزی؟میبری؟کدومش؟؟؟
به‌نام‌خدا
با آنكه ريز قامت و در جثه كوچكي
چون سرو سربلند و درآزادگي تكي
محمود نام خوب تو اي احمدي نژاد
در بيخ گوش ياوه‌سرايان تو چون چَكي!



سراينده: طاهره تندروصالح از شيراز
کم من فئه القلیله ...
خدا با احمدی نژاد است . سه نفر که خوبه صد نفر هم باشند چون دکتر توکلش به خداست مشکلی نیست . یعنی موسوی و کروبی و رضایی به پای اهالی دانشگاه کلمبیا میرسند؟ عمرا :-)
راي من" نه" به احمدي نژاد است.نه اسرائيلي هستم نه آمريكايي. ايراني هستم و مسلمان و حزب اللهي.اما اعتقاد دارم هر كدام از اين 3 بزرگوار بشود به مراتب از احمدي نژاد بهتر است.