شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد:

اصفهان پرحادثه ترین استان کشور

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 409771
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از نجات ۲۸۹ هزار نفر در حوادث مختلف در ۷۰ روز خبر داد و گفت: بیشترین عملیات‌ها در استان اصفهان بوده است.
به گزارش جهان، ناصر چرخساز در گفت‌وگو با فارس آمار خدمات ارائه شده از سوی سازمان امداد و نجات در جریان طرح زمستانه از تاریخ ۱۹ آذر تا ۳۰ بهمن را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در این تاریخ ۶۶۴۰ مورد عملیات و ارائه خدمات از سوی امدادگران انجام شده است گفت: تعداد ۴۸۲۶ مورد عملیات و ۱۸۱۴ مورد نیز خدمات ارائه شده به هموطنان بوده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر به نجات ۲۸۹ هزار نفر از هموطنان در حوادث مختلف اشاره کرد و افزود: به ۹۷ هزار شهروند امدادرسانی شده و ۶۱۲۳ نفر نیز در این مدت از مرگ نجات داده شده‌اند.

به گفته وی، در این مدت ۱۳۶ هزار شهروند حادثه دیده بصورت سرپایی مداوا و ۳۹۰۰ مجروح نیز به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

چرخساز همچنین به اسکان اضطراری ۵۱ هزار شهروند حادثه دیده اشاره کرد و گفت: ۹۱۶ مورد عملیات رهاسازی حادثه دیدگان نیز طی این مدت انجام شده است.

وی از رشد ۱.۷ درصدی تعداد عملیات‌های امداد و نجات در طرح زمستانه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تأکید کرد: استان اصفهان با ۵۹۱ مورد عملیات بیشترین عملیات‌ها را به خود اختصاص داد و پس از آن کرمان به ۳۸۴ مورد و مازندران با ۳۳۰ مورد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نسبت به جمعیت مهمه نه تعداد مسلما جمعیت بیشتر حادثه بیشتر داره و اصفهان چهارراه کشوره و بسیاری از حوادث بدان تحمیل میشه که از جاهای دیگر ورود بدانجا میکنند
در حالیکه استانهای مرزی کمتر چنین عبور و مروری دارند