جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۴
۱

جسد بانوی قایقران چگونه پیدا شد؟+تصاویر

پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب: 392176
جسد شادی سرخیل بانوی قایقران ۲۱ ساله گیلانی کشورمان ظهر روز سه‌شنبه پس از سپری شدن ۱۰ روز پیدا شد.
به گزارش جهان، در همین راستا سهیل مرادپور، دبیر هیئت قایقرانی گیلان که نسبتی فامیلی هم با این ورزشکار فقید دارد در گفت‌وگو با تسنیم در مورد چگونگی پیدا شدن جسد این ورزشکار اظهار داشت: روز گذشته بومیان منطقه پل غازیان جسد شادی را که روی آب آمده بود پیدا کردند. این منطقه ۱۵۰۰ متر پایین‌تر از محل حادثه است.




وی ادامه داد: با تمام توان طی مدت ۱۰ روز گذشته به صورت شبانه‌روزی برای پیدا کردن جسد این ورزشکار تلاش کردیم که این اقدامات ناموفق بود اما روز گذشته بر اثر پر شدن شکم از آب، جسد روی آب می‌آید و بومیان او را پیدا می‌کنند.

دبیر هیئت قایقرانی گیلان در خصوص اینکه علت فوت چه بوده است، گفت: هنوز نتیجه بررسی‌های پزشکی قانونی در خصوص این مورد مشخص نیست اما فکر می‌کنم به دلیل سردی آب سرخیل دچار سنگ‌کوب و غرق شده است.

وی در خصوص اینکه آیا در روز حادثه قایق موتوری در محل تمرین سرخیل بوده است یا خیر خاطرنشان کرد: ۲ قایق موتوری در زمان تمرین بچه‌ها حضور داشته است اما زمانی که قایق این ورزشکار واژگون می‌شود طبق گفته شاهدان او تلاش زیادی از خود برای نجات انجام نمی‌دهد و خیلی زود تسلیم می‌شود. حد فاصل رسیدن قایق موتوری به قایق سرخیل یک دقیقه طول می‌کشد اما متاسفانه دیگر کار از کار گذشته بود.

مرادپور گفت: به نوبه خودم به جامعه ورزش کشور و خانواده این عزیز از دست رفته تسلیت می‌گویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
من نمیدانم این خبرنگاران کی می خوان یک خبر را درست و کامل تنظیم کنند.شاید اینقدر عجله برای اول شدن هست که اصل خبر را خبرگزاری هم فراموش میکنند که کامل کنند.آخر این اتفاق چگونه بوده ،چه موقع روز ،اون محلی که گفتی کجا هست کدوم شهر کدوم رودخانه کدوم سد و ده ها سوال دیگر.در اطلاع رسانی خیلی رزیه کاری ها هست.