جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۸
۹۰
حاشیه‌سازی پس از گفتگوی ویژه خبری با حضور زاکانی؛

عصبانیت افراطی‌ها از تدبیر زاکانی در جلوگیری از تقابل میان مجلس و دولت

منع قانونی اعضای کمیسیون برجام برای مناظره
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 442576
شامگاه پنجشنبه برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 سیما، میزبان رئیس کمیسیون ویژه برجام بود.
عصبانیت افراطی‌ها از تدبیر زاکانی در جلوگیری از تقابل میان مجلس و دولت
به گزارش جهان، در این برنامه علیرضا زاکانی به تشریح روش بررسی مفاد برجام در کمیسیون ویژه مجلس پرداخت و تاکید کرد: بررسی برجام یک امر ملی است و نباید با آن برخورد سیاسی، جناحی و غیرقانونی شود بلکه باید آن را بطور کاملاً‌ تخصصی بررسی کرد.

بلافاصله پس از این برنامه، برخی رسانه ها، خبری مخابره کردند و مدعی شدند که زاکانی اجازه حضور نماینده وزارت خارجه را در این برنامه نداده است!

این ادعای مضحک در حالی مطرح شده است که در دو سال گذشته، با فشار دولت بسیاری از برنامه های مناظره محور سیما بدون حضور منتقدان به عرصه خودستایی مقامات دولتی تبدیل شده است و البته این موضوع هیچگاه مورد اعتراض این رسانه ها قرار نگرفته است.

اما اصل ماجرا چه بود؟

در برنامه گفتگوی ویژه خبری از علیرضا زاکانی برای ارائه گزارش روند بررسی برجام در کمیسیون ویژه مجلس دعوت شد. اما پس از این دعوت، مسئولین برنامه به دلایلی که هنوز مشخص نیست[!] تصمیم می گیرند که از دکتر بعیدی نژاد از مسئولین وزارت خارجه نیز برای حضور در این برنامه دعوت کنند و روال برنامه را از حالت پرسش و پاسخ به شیوه مناظره تغییر دهند.

پیگیری خبرنگار جهان نشان می دهد دکتر زاکانی پس از تماس مسؤولان برنامه با وی و اطلاع از این تصمیم ناگهانی در مسیر حرکت به سمت صدا و سیما، با اشاره به منع قانونی کمیسیون برجام برای موضع گیری و مناظره اعضای کمیسیون و با بیان اینکه نباید مساله هسته ای منجر به دو قطبی شدن جامعه شود و اساسا قرار نیست که وی در موافقت یا مخالفت با برجام سخنی بگوید و انجام مناظره در این موضوع را در شرایط فعلی به مصلحت نمی داند، از مسؤولان برنامه تقاضا می کند که برنامه پنجشنبه شب را با حضور دکتر بعیدی نژاد برگزار نمایند تا وی در وقت دیگری به بیان اقدامات کمیسیون ویژه برجام بپردازد.

به دنبال این استدلال، مسؤولان برنامه متقاعد می شوند که انجام گفتگوی مناظره ای برای این موضوع مناسب نیست. آنان بی توجه به اصرار دکتر زاکانی مبنی بر حضور دکتر بعیدی نژاد در برنامه بدون حضور خود، تصمیم می گیرند که برنامه با حضور رئیس کمیسیون برجام انجام شود. مسؤولان این برنامه با پافشاری بر حضور دکتر زاکانی در برنامه و رد درخواست وی برای ارائه گزارش رئیس کمیسیون برجام در وقتی دیگر، رأسا با دکتر بعیدی نژاد تماس گرفته و از وی می خواهند در برنامه حضور پیدا نکند.

تصمیم هوشمندانه زاکانی ظاهرا به مذاق برخی رسانه ها که دو قطبی سازی هسته ای را بر خلاف مصالح جامعه و تذکرات دلسوزان و بزرگان کشور دنبال می کنند، خوش نیامده و این رسانه ها اقدام به خبرسازی و دروغ پردازی های عجیب و غریب در این باره می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خبر اونها رو که خوندم مطمئن بودم که دروغ گفتن! خوب کردید که این توضیحات رو نوشتید.
مردم ایران منتظر لغو کامل تمامی تحریمها در روز اول اجرای توافق هستند .
حسین
متن مثبت زدم ولی باید این نکته رو توجه کرد رفع تحریم ها باز کردن یه در ساده نیست که یهویی انجام بشه هدف رفع کامل ترحیم ها به صورت متناظر هست اما این نباید با یهویی بودن اشتباه گرفته بشه
سیاح
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی کاملا منطقی رفتار کرده و مقام معظم رهبری هم فرموند دشمنی آمریکا بر دو پایه و مبنا استوار است ۱_ تفرقه ۲_ نفوذ
از تفرقه و دو قطبی سازی پرهیز شود
بررسی دقیق و کارشناسانه صورت گیرد
س
Iran, Islamic Republic of
دولتیها تمام قد یک طرفه برجام را تبلیغ کردند حالا دنبال وقت کشی وقت منتقدین بر آمدند
دقت کنید
به رییس سازمان حفاظت محیط زیست چه ربطی دارد توافقات را تحلیل می کند
سخن گوی دولت ۰۰۰
وزیر خارجه
معاونان وزیر
رییس‌جمهور
وزرای دیگر
مشاوران رییس‌جمهور
۰۰۰۰
بدتر از همه چاپلوسان و ذوق زدگان

یک وقت کوتاه هم به رییس تیم بررسی مجلس داه شده قصد وقت کشی با حاشیه بردن موضوع ۰۰۰
ج
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه
دولت ، فقط با مباحث انحرافی و حاشیه سازی ، وقت کشی می کند تا برجام را به صورت لایحه‌ای به مجلس ارائه نکند
مریم
Iran, Islamic Republic of
میشه به متن اینستاگرام مجری برنامه، آقای رنجبران مراجعه کنید. ایشون که مجری هستند چرا از این اتفاق ناراحتند و از دکتر بعیدی نژاد عذرخواهی کردند. و حتا نگفتن که دلیل و اصرار دکتر زاکانی برای چیه/
نظر منم کاملا همینه.نجف زاده دیگه هیچ محبوبیتی نداره و فقط ادای آدمای کار بلد در میاره
Romania
اکثر مجیری های رسانه ملی همینطور موذیانه رفتار میکنن.
رسانه ملی فقط به نام اینوری ها و به کام اونوری هاست.
برید متن خودشیرینی رنجبران برای بعیدی نژاد را بخونید تا بفهمید چی میگم!
اتفاقا محبوبه به کوری چشم افساد طلبان؟!!
Iran, Islamic Republic of
چه ربطي به نجف زاده داشت؟
توضیحات شما رو نخونده بودم ولی مطمئن بودم مطالب خبرآنلاین و اعتدالی ها دروغه. خیلی وقت حرف راستی ازشون نشنیده بودم
از مجریتون محمد حسین رنجبران چطور؟
Iran, Islamic Republic of
کاری ندارد کسانی هستند که آماده مناظره هستند
دکتر عباسی
دکتر جلیلی
احمدی نژاد
۰۰۰
آماده هستند چرا از مناظره با اینها در می روند ولی وقت اختصاصی به مجلس را می خوستند هدر بدهند
اینا به هر قیمتی می خوان پرونده هسته ای را دو قطبی کنند و 4 سال دیگه در دولت بمونند. بابا به پیر به پیغمبر ما حاضریم تعهد بدیم که به شما رای می دیم ولی با منافع کشور بازی نکنید. آخه هر آدم عاقلی متن رو می خونه می فهمه چه کلاهی سرمون رفته
تذکر
قرار شد نذاریم این موضوع دو قطبی بشه. والا ما هم مثل رسانه های اونا میشیم. پس خواهش می کنم دقت کنید
تدبیر درست و به جایی بوده . من از آقای زاکانی تشکر می کنم. مصوبه کمیسیون برجام هم که مناظره اعضا را در مورد پروده هسته ای منع کرده هم کار خوبیه
خب صحبت هاشون رو هم در برنامه منتشر می کردید
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
چون سایت شما مال آقای زاکانی است. دارید از عملکرد اون دفاع می کنید.
چون سایت های شما منافعشون در خطر از عملکرد اقای زاکانی عصبانی شدید
معمولا"برنامه گفتگوی خبری بصورت یکنفره برگزار میشود و هیچ وقت حالت مناظره نداشته است .
تدبير ايشان يعني يك طرفه به قاضي رفتن!!!!!!
نخوندید که نوشته اقای زاکانی گفتن کمیسیون ویژه اصلا نمیخواد به سمت ماظره و دوقطبی کردن پیش بره و درخواست کردن که اقای بعیدی نژاد تنها صحبت کنن اون شب؟ دلیلی نداره نماینده با یکی از اعضای مذاکره کننده مناظره کنه در برنامه زنده،دقیقا افکار مردم رو به سمت دوقطبی شدن میبره.
درضمن عنوان برنامه،کمیسیون ویژه برجام بوده،اقای بعیدی نژد باید روز دیگه ای دعوت میشدن.
نه اینکه دولت از مناظره و انتقاد استقبال می کنه...
علیرضا
داداش اون بنده ی خدا سرخود نیامده بود جلوی صدا وسیما که دعوتشون کرده بودند می فهمید دعوتش کرده بودند درضمن مگه جناب اقای زاکانی موضوع را ازقبل نمی دانسته که گفته بعیدی نژاد نیاد تو صدا وسیما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نه،اقای زاکانی هم نمیدونستن.وسط راه بهشون زنگ زدن و گفتن.مصاحبه شون با مهر رو ببینید.
دلیلشون هم بر مبنای.مصوبه داخلی کمیسیون ویژ بوده.
امیدواریم بزودی شاهد مناظره ظریف و دکتر جلیلی و دکتر صالحی با آقای فریدون عباسی در تلویزیون باشیم تا حقایق برای مردم آشکار شود .
مناظره اونم در پخش زنده تلویزیون دور از وحدت و شخصیت نماینده ها و مذاکره کننده ها هست.همشون زحمت میکشن و قابل تقدیر هستن ولی مناظره و در مقابل هم قرار دادن مسئولین در شرایط فعلی نتیجه ای نداره.
دقیقا!با مناظره موافقم..پرونده ای که تا این حد حساسیت داره و به سرنوشت مملکت مردم و مملکت مربوطه نمیشه مردم رو در ناآگاهی و در یک عمل انجام شده قرار داد..بحرین در زمان پهلوی همینطور در خفا کاملا مسالمت آمیز به انگلیس واگذار شد و یک نفر هم در مخالفت با این اقدام دم نزد..وحدت باید حول یک حور عقلانی و منافع ملی صورت بگیره نه در سکوت و خفقانی متزلزل که بلافاصله با یک شایعه از هم بپاشه!
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای زاکانی حرف خود را حق و مستدل می داند چرا از رویارویی با طرف مقابل واهمه دارد. هیچگاه شنیدن حرف طرفین دعوا موجب دو قطبی شدن جامعه نمی شود. اجازه بدهید در یک برنامه زنده مردم حرف دو طرف را بشنوند و قضاوت کنند. خدای ناکرده شما که مردم را نامحرم نمی دانید. ضمنا شما تمام کامنتهای موافق را منتشر کرده اید آیا هیچ نظر مخالفی وجود نداشته است؟ بعید است جدا
کسی از رویارویی میترسه که از همون اول میگه نقد نکنین و دهان منتقد رو میبنده.
اگر درست این مطلب رو خونده باشید،نوشته اقای زاکانی گفتن که ما در کمیسیون منع قانونی داریم که مناظره نکنیم و در موافقت و مخالفت صحبتی نکنیم.برای همین میگن که اقای بعیدی نژاد خودشون تنها بیان.اما مسئولین برنامه اصرار دارن اقای زاکانی باشن.چرا؟چون اصلا از اول عنوان گفتگو کمیسیون ویژه برجام بوده و قرار بوده راجع به روند بررسی برجام توضیح بدن!پس حضور اقای بعیدی نژاد میبایست در روز دیگه ای انجام میشد.
وقتی از ابتدا عنوان برنامه کمیسیون ویژه بوده،چه کسی این وسط اصرار داشته اقای بعیدی نژاد رو دعوت کنه؟!
برای اینکه تو مناظره ماجرا دو قطبی میشه و هر طرف می خواد حرف خودش را بزنه و این بر خلاف تدبیر رهبر و مسئولان نظامه. باید اجازه داد برجام به صورت تخصصی و بدون جنجال سازی دنبال بشه
ترس از مناظره؟ خخخخخخخخ
بیخیال تا دیروز دولتی حتی جلو نقد در روزنامه را گرفته بودند حالا می خوان مناظره کنند
قسمتی از اظهر نظر شما " اجازه بدهید در یک برنامه زنده مردم حرف دو طرف را بشنوند و قضاوت کنند. "
چرا این دوسال ، منتقدین هر چه اصرار کردند از طرف دولت به صدا و سیما فشار می آوردند که مناظره برگزار نکنید حالا اینه درخواست مناظره کردند
بررسی برجام یک امر ملی است و نباید با آن برخورد سیاسی، جناحی و غیرقانونی شود بلکه باید آن را بطور کاملاً‌ تخصصی بررسی کرد.
ايشان و ساير دوستانش مي دانند كه افتخارپيروزي هسته اي با دولت تدبير و اميد است ومردم به اين دولت بابت اين افتخار افتخار مي كنند. چه بخواهيد وچه نخواهيد جامعه دو قطبي است و جامعه لعنت و نفرين مي فرستد بركساني كه در دورن حاكميت خود 8سال ملت راسرمسائل هسته اي سركارگذاشت و ذلت و بدبختي را به بار اوردند. برجام نيازي به تائيد مجلس ندارد اگر درست مي گوئيد رفراندم پاسخگو خواهدبود. صدا و سيماي ميلي هم ظاهرا قرار است همه جانبه جلوي دولت بايستد. دولت بايد سعي نمايد كه بودجه اين رسانه ميلي را قطع نمايد. انتخابات اينده سيلي محكمي بر دهان دلواپسان تندرورخواهد زد.
افتخار پیروزی هسته ای !!!! آیا تبدیل سایت فردو از مرکز غنی سازی به آزمایشگاه و پر کردن قلب راکتور آب سنگین اراک با سیمان و کاهش تعداد سانتریفیوژها از 19000 عدد به 5000 عدد و تقلیل سطح غنی سازی از 20 درصد به 5/3 درصد و خروج 10 تن اورانیوم غنی شده به خارج و بازرسی از مراکز نظامی و محدودیت 8 ساله در تست و شلیک موشکهای بالستیک و محدودیت تسلیحاتی و خرید و فروش سلاح و دریافت وعده نسیه لغو تحریمها بعد از راستی آزمایی آژآنس آفتخار دارد !
دزدی تیغ به گلوی ملت گذاشت و تمام اموال (هسته ای) رو طلب کرد و در طی این مذاکرات علاوه بر فلج کردن فعالیتهای هسته ای امتیازات بیشتری هم دریافت کرد!آیا شما به باج دهی به دزد میگید پیروزی؟طبق برجام تا ابد خودمون رو از تکنولوژی بازفرآوری محروم کردیم!!اونهم با توجه ذخایر اندک اورانیوم در کشورکه نیاز به این تکنولوژی رو برای ایران ضروری میکنه!کدام پیروزی جناب؟؟!!مناظرات کارشناسی شکست توافق رو برای ایران اثبات میکنه..اگر قرار به اینهمه وادادگی بود ملت چرا اینهمه تحریم رو تحمل کردند؟
شما دوست دارین خودتونو به خواب بزنید،بزنید.کسی که ۱۲سال مردم رو سر کار گذاشته به خاطر هسته ای،همین گروه مذاکره کننده در سال ۸۲هستند به سرپرستی اقای روحانی!
خود مذاکره کننده ها گفتن این توافقی نیست که کسی براش سوت و کف بزنه،شما اصرار داری پیروزیه؟اگر هم به نظر شما پیروزی باشه مرهون ایستادگی مردم و تیم های قبلی بوده،مرهون متخصصین بوده که با سرعت کار رو جلو بردن تا دست مذاکره کننده ها پر باشه.
Romania
... در هرچی سایته تخته کردن
انوقت میگی پیروزی توافق
...
علی
United Kingdom
اگربتون ریزی راکتوراراک وپذیرش بازرسی های بی سابقه وتحریم تسلیحاتی وموشکی "افتخار" است همان بهترکه این افتخاردرکارنامه ی شماودوستانتان ثبت شود.تاریخ وآیندگان قضاوت خواهندکرد.
محسن
یعنی حهان فرار رو به جلو تا چه حد، اگه زاکانی به حرفاش خیلی اطمینان داشته چرا از حضور بعیدی نژاد ترسیده! خیلی تابلو زاکانی چون جوابی برای بعیدی نژاد نداشته از حضورش ممانعت کرده!!!!!!!
تا به امروز هر چی مناظره در صدا و سیما برگزار شده بازنده اش طرفداران تیم مذاکره کننده بودند و هیچ حرفی برای دفاع از این توافق به اصطلاح برد برد نداشتند !
سطح سواد طرف مقابل مناظره در همين حد بوده است . انان وظيفه دارند كه حقايق را به نامحرمان نگويند. دلواپسان نامحرم هستند.
سیدعباس
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر زاکانی , ترسو تشریف دارند.
یک بار زحمت بکشید بخونید،مصاحبه ایشون با مهر رو هم بخونید بعد نظر بدید.
ترسو آنهایی هستند که در سال 82 تاسیسات هسته ای رو پلمپ کردند و امروز هم از ترس کدخدا دارند همان مسیر رو طی میکنند .
Romania
ترسو ...
در برابر امریکا موشه میشه
ومنتظرن یکی بزنه تو سرش
صداقت
احسنت به جناب آقای زاکانی

تهمت ها رو به جون خرید تا فرمایش حضرت آقا(مبنی از عدم به وجود آمدن دو قطبی) روی زمین نماند...

و خدا رو شکر با این متن نه تنها رفع تهمت شد که مشخص شد چه چیزی برای ایشون مهمتره...
صداقت
جناب آقای زاکانی

شما به حکم قرآن مجید( و لا یخافون لومه لائم) و وظیفه نمایندگی خود عمل کنید ...
در پناه حق باشید.
صادق
خب ترسویی دیگه! اگر نمیترسیدی که جا نمیزدی. البته همتون همینید. وقتی اقتدارتون با چماق و سپر بدست میاد مناظرتونم تنهایی انجام میدید!
چرا نخونده نظر میذارید؟
درست صحبت کن. شما ها جز توهین کردن و فحاشی چیز دیگه ای هم بلندین؟
ترسو کسانی هستند که هرچی امریکایی ها تهدید میکنند و میگویند گزینه نظامی روی میز است سکوت میکنند و دم بر نمی آورند !
يعني نظر شما وابستگان فرقه و گروهك اصول گرائي است كه در دولت قبلي براي رفتن به امريكا و شركت در مجامع تشكيل شده در امريكا سرو دست مي شكستنند.
دولت قبل با قدرت و شجاعت پاسخ تهدیدات امریکایی ها رو میداد و از کدخدا ترس و واهمه نداشت .
پیدا کنید پرتقال فروش را در صدا و سیما !
اگر قرار به عدم مناظره باشد بهتر این بود که اول آقای بعیدی نژاد در مورد برجام صحبت کنند و شب بعد دکتر زاکانی به نقد این موضوع بپردازند هر جور به قضیه نگاه کنیم حق دولت و دکتر بعیدی نژاد ضایع شده
چرا؟ چه فرقی میکنه؟ اقای عراقچی اومده بودن چند نوبت،اقای نوبخت اومده بودن و در مورد توافق گفته بودن،اقای علوی اومده بودن و در مورد توافق صحبت کردن.....
این دفعه هم رییس کمیسیون ویژه رو دعوت کردن تا درباره روند بررسی صحبت بشه. حالا این وسط چه کسی خواسته اقای بعیدی نژاد رو هم زمان دعوت کنه و تقابل درست کنه،الله اعلم!! چون نه اقای بعیدی نژاد نه اقای زاکانی خبر نداشتن.
اقای بعیدی نژاد رو دعوت کردن،ولی به اقای زاکانی نگفتن.وسط راه بهشون خبر میدن!بعد که اقای زاکانی میگن طبق برنامه ی قبلی قراره از روند بررسی برجام در کمیسیون صحبت بشه و طبق مصوبه کمیسیون قرار نیست مناظره انجام بشه،به اقای بعیدی نژاد دوباره زنگ میزنن!
اقاي زاكاني بعد از نماز بگو
خدايا از بستن دهان منتقدان به تو پناه ميبرم
مقداد
Iran, Islamic Republic of
خيالم راحت شد. ما را از مناظره مترسانيد.
عزيز
بنده كه نميدانم داستان چه بوده اما همينكه ميبينم اراذل و اوباش سياسي به شدت ناراحتند فهميدم براي اولين بار صدا و سيماي ما گل به دشمن زده است آنهم گلي اساسي و ناب . دستشان درد نكند . به اميد ادامه دار بودن اين روند همچون سريالهاي 90 قسمتي .
Romania
داری وارونه نمایی میکنی! مثلا خواستی بچه گول بزنی!
اتفاقا باید دید دلیل اصرار رسانه ملی برای حضور بعیدی نژاد همزمان با زاکانی چیست؟
و چرا با این بی برنامگی زمینه مظلوم نمایی اون جماعت را فراهم کردن!
احسان
اینو باید رسانه های منتقد بخونن یه جور به دستشون برسونید!!
منصور
درود بر نمایندگان بصیر و انقلابی.
زنده باد زاکانی
حامد
United States
در واقع با این توضیح ایشان،مشکل اصلی در برنامه ریزی صدا و سیما است که باید پاسخگو باشند
Romania
زنده باد زاکانی
ماهمه پشت توایم زاکانی
وقتی با ایشون این کار رو می کنند دیگه جلو گیری از تقابل نیست و اون موقع فریاد وا اسلاما و وا ازادیا سر می دید
حیدری
چه توجیهی، زشته لااقل سکوت کنید. دلواپسان همیشه برنده بازیهای بدون رقیبند. چطور شد هی اینور و انور داد میزنید ما حاضریم با هرکسی مناظره کنیم به عمل میرسد فرار میکنید خودتان هم میدانید که مخالفتتان با توافق فقط جناحی است نه چیز دیگر. خدا شر دلواپسان را از سر ملت کوتاه کند
زشته به مصوبه ی داخلی کمیسیون ویژه پایبند بودن که مناظره نکنن و فضا رو به سمت دو دستگی نبرن؟
بله خوب،از نظر خیلیها پایبندی به قانون زشته!
زشت اینه که حتی قبلش به خود آقای زاکانی هم نگفته بودن قراره فرد دیگه ای هم باشه.
زشت،کار اون کسی هست که علیرغم اینمه عنوان برنامه کمیسیون ویژه اعلام شده بوده و مشخص هست که قرار نبوده از اول اقای بعیدی نژاد دعوت بشن،اصرار داشته ایشون باشن!
سیاح
Iran, Islamic Republic of
جناب حیدری در مناظرات موضوع مشخص می شود طرف مذاکره مشخص می شود نه اینکه وقت اختصاصی به یک موضوع را هم به هدر بدهند وقت مخصوص گزارش بوده و آقای زاکانی هم مطلع از مناظره نداشته ولی بعیدی نژاد مطلع از مناظره بوده که این کار اخلاقی نیست
آيا ايشون فقط به ارائه گزارش روند بررسى برجام در كميسيون ويژه مجلس پرداختند يا در برنامه به نقد برجام هم پرداختند؟ اگر اينطور بوده پس حق نداشتن براى طرف مقابل تعيين تكليف كنند بگذريم از اينكه كار ايشون و صدا و سيما اصلا اخلاقى نبوده.
این بنده خدا حرفش این بود که در برجام تعهدات غیر قابل بازگشت هم داریم،از همه متخصصین هم دعوت کرد که دیدگاه ها شونو بگن و روند کلی بررسی برجام رو گفت. نه گفت توافق خوبیه نه گفت توافق بدیه.
درستش اين بود خودش برنامه رو ترك ميكرد، مصوبات كميسيون براي ايشون الزاميه نه كس ديگه
برنامه رو ترک میکرد هم یک جور دیگه بازی در میاوردن یه عده! باز یه داستان و جنجال الکی دیگه راه مینداختن
احسنت
بر زاکانی حق گو وحق پرست
امیدوارم در بررسی برجام نکته نظرات مقام رهبری را بدون ترس و واهمه مد نظر داشته باشید
اگه بعیدی نژاد میمومد اونوقت همه میدیدند چه جوری زاکانی مدعی بیسواد دلواپس لوله میشد.اتفاقا خوب شد که نیومد .منطق شما در برابر تیم هسته ای ارزش حتی مناظره و گفتگوی نیم ساعته رو نداره
دقبل از بستن روزنامه های منتقد این حرفا رو میزدید شاید میشد باور کرد!
حتی یک آدم بیسواد هم متوجه میشه که تیم مذاکره کننده برنامه هسته ای ما رو حداقل 10 سال عقب انداخت و امتیازات نقد و مفتی داده و امتیازات نسیه کمی دریافت کرده است !
Iran, Islamic Republic of
معنی تقابل رو هم فهمیدیم . بنده خدا تا کارشناسو دید ترسید. اماا خودمونیم خوب بلدید ماله بکشید
Romania
رسانه ملی از همون وقتی که سخنرانی مستقیم رئیس جمهور 24 میلیونی را قطع کرد دستش واسه من رو شد!
حالا هم که بعد 2سال یکه تازی دولتیان در برنامه هاشون زیر سوال رفتن با یک خبرسازی فرصت مظلوم نمایی برای دولت ایجاد کردن تا افکار عمومی را از واقعیت این 2 سال منحرف کنن!
من از این جماعت میپرسم مگر تو این 2 سال هرجا دولتی ها مهمونتون بودن یه نماینده مجلس هم کنارش بوده که حالا در کنار یه مجلسی حتما باید یه نماینده دولت هم حضور داشته باشه؟
سیدمحمد خادمی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا هم از مذاکره و مناظره با گروه ظریف کم می آوردند چه برسه به زاکانی
آمریکاییها دیکته کردند ...املا نمود!مناظره کجا بود؟
امریکایی ها که هرچی رو با زور و تهدید و تحریم نتوانستن بدست بیاورند با کمترین هزینه پشت میز مذاکره بدست آوردند و عملا"فناوری هسته ای ایران رو مختل کردند .
Iran, Islamic Republic of
تدبير ؟ كدام تدبير ؟ ايشان تازه درگيري دو جناح را كليد زد !!
خودش نباید میرفت تا حاشیه سازی نشود
الان وقت کار بود نه گزارش!
چی میگید؟چه ربطی داره؟۵شنبه شب مجلس جلسه داره؟برنامه ی جلسات کمیسیون مجلس مشخصه،۳ یا ۴روز درهفته جلسه دارن از ۸ تا ۱ یا ۲ بعدازظهر.البته به لطف رییس مجلس،نماینده ها رو تعطیلات اجباری فرستادن،اما کمیسیون کار خودشو انجام میده.
اگه کمیسیون نیاد و گزارش نده،یه حرفی میزنید،اگه بیاد و بگه طبق قرار قبلی مناظره نمیکنیم و تقابل درست نمیکنیم یه حرفی میزنید....
Indonesia
... راستی وقتی رنجبران در هر برنامه یکی را دعوت می کرد و در مورد احمدی نژاد از وی سئوال می کرد تا طرف هر چه دلش می خواهد بگوید و یک بار هم به فکر این خبرنگار !!!! خطور نکرد که در برنامه خبری کشف واقعیت دو طرف دارد نمی شود دائم یک طرف بیاید بگوید در مورد کسی که حاضر نیست و بعد بگوییم داریم اطلاع رسانی می کنیم و شماها این آقا را اصولگرا و حزب الهی می خواندید حالا ببینید چه توطئه ای را سازماندهی کرده است؟؟؟
دم زاکانی گرم که همه برنامه هاشونو به هم ریخت.