پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۴
۵

حمله‌ اراذل و تخریب خودروهای‌ شرق‌ تهران

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 371782
اراذل و اوباش مست بامداد امروز با عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای اهالی خیابان استقلال در شرق تهران اقدام به تخریب چندین دستگاه خودرو کردند. ماموران کلانتری فرجام در محل حاضر شده و موفق به دستگیری یکی از متهمان شدند اما ۴ متهم دیگر از محل گریختند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، ساعت ۲ بامداد چهارشنبه یکم مرداد ساکنان چهار راه استقلال خیابان آمره ای با شنیدن صدای داد و فریاد و عربده کشی تعدادی از اراذل و اوباش به خیابان آمدند. آنها حدود ۵ تن از اراذل و اوباش محل را دیدند که با عربده کشی اقدام به تخریب خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان می کردند.

تعدادی از اهالی با مشاهده این صحنه بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دادند که حدود ۱۰ دقیقه بعد ماموران کلانتری فرجام در محل حاضر شده و موفق به دستگیری یکی از متهمان شدند اما ۴ متهم دیگر از محل گریختند.

یکی از اهالی در این باره گفت: اراذل و اوباش در حالی که به خاطر مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشتند به عربده کشی در خیابان پرداخته و در حالی که قمه ای در دست داشتند به طرف اهالی حمله ور شده و به آنها فحاشی می کردند. یکی از اراذل و اوباش نیز اقدام به تخریب خودروهای پارک شده در خیابان می کرد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس خیلی سریع خود را به محل درگیری رساندند اما قبل از این که برای دستگیری متهمان اقدام کنند آنها از محل متواری شدند.
تخریب خودرو بدست اراذل و اوباش

تخریب خودرو بدست اراذل و اوباش
به گفته اهالی، این اراذل و اوباش تا کنون چندین بار اقدام به عربده کشی و تخریب خودروها در منطقه کرده و در آخرین مورد نیز بامداد چهارشنبه به ۶ خودرو که در خیابان پارک شده بودند آسیب رسانده و اقدام به تخریب آنها کردند.
دستگیری اراذل و اوباش
یک مقام انتظامی در این باره اظهار داشت: بلافاصله پس از تماس اهالی ۴ گروه از ماموران کلانتری ۱۳۶ فرجام خود را به محل حادثه رساندند و متهم اصلی را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در حال حاضر تحقیقات در این رابطه ادامه دارد و افرادی که از این متهمان شکایت دارند برای ثبت شکایت خود باید به کلانتری فرجام مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
نيروي انتظامي كجاست؟
Iran, Islamic Republic of
وقتي اين اراذل و اوباش دستگير شده و بعد از مدتي از زندان به خوبي و خوشي آزاد مي شوند ، مشخص است كه وضعيت امنيت به اين مرحله مي رسد كه بدون ناراحتي و با خيال راحت مست كرده و به خيابان ها ريخته و عربده كشي مي كنند .
Iran, Islamic Republic of
مهمتر از اينكه بپرسيد: " نيروي انتظامي كجاست؟" بپرسيد ان شاء ا... تا چند روز ديگه آزاد ميشن؟!
ساکن تهرانسر
قابل توجه نیروی انتظامی مخصوصا فرمانده محترم کلانتری 150 تهرانسر:
پارک لاله در تهرانسر امنیت ندارد لطفا رسیدگی کنید. ....
ممد
United Kingdom
البته اگر هیچ کس هم شکایت نکرد نماینده مدعی العموم وظیفه دارد رسیده گی نماتید لذا نمی بایست کار به شش مورد خطا و بعدا رسیده گی برسد .ضمنا پیامبر اکرم ص : در جامعه ای که امر به معروف و نهی از منکر نشود منتظر عذاب الهی باشید