جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

خوشحالی بی‌اندازه ۴ ملی‌پوش +عکس

دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 380287
سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران با انتشار عکسی در صفحه شخصی‌اش نوشت که خدا جواب زحمات‌مان را داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم ملی والیبال ایران شب گذشته موفق شد صربستان را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و با توجه به پیروزی ۳ بر ۲ آرژانتین برابر آمریکا به مرحله بعد صعود کند. به این ترتیب ۶ تیم فرانسه، لهستان، ایران، برزیل، روسیه و لهستان در مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارند.

با مسجل شدن صعود ایران، سید محمد موسوی عکسی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: خدا را شکر؛ خیلی زحمت کشیده بودیم. خدا جواب زحمات‌مان را داد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


الحمد لله که خدا رو توی این مسئله دیدند نه بنده خدا رو
Iran, Islamic Republic of
آفرين سربلندمان كردين. متشكريم
علی
دمتون گرم .دمتون گرم .دمتون گرم .به عنوان یک شهروند ایرانی حاضرم دولت به اندازه وزن تان به شما طلا بدهد به خاطر شعفی که در ملت به وجود اوردید .البته مخالف این هستم به عنوان یک شهروند ریالی حتی ریالی از پول این ملت را به فوتبالیست های پر مدعای بی اخلاق بدهد .
خيلي خيلي خيلي خيلي دمتون گرم كارهايي كه ميكنيد كارستانه خداييش اشك ابرقدرتهاي واليبال را در اورديد واقعا رو سفيدمون كرديد هرچي به شما پاداش بدهند كمه با جون و دل و بدون اعا داريد افتخار افريني ميكنيد همينطور ادامه بديد جنگنده و با انرژي يه وقت خداي ناكرده جا نزنيد توقع از شما خيلي بالا رفته حال اين المان و فرانسه را هم بگيريد كار تمامه واقعا مايه افتخاريد خداوند متعال نگهدار شما باشد انشاالله بايد نفري حداقل 100ميليون به شما پاداش نقدي و اجازه ورود 1خودرو مدل بالا بدون گمركي بدهند اسم ايران را برديد بالا توي دنيا ماشاالله به غيرتتون