جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

کروبی هم بیانیه می دهد

دوشنبه ۱ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 145387
پس از میرحسین موسوی مهدی کروبی نیز اقدام به نگاشتن بیانیه ای به مناسبت 16 آذر کرده است.
به گزارش جوان آنلاین،شنیده شده مهدی کروبی بیانیه ای تندی را به مناسبت 16 آذر تهیه کرده که درآن اتهاماتی علیه نظام جمهوری اسلامی نگاشته شده است.

در همین حال اخبار رسیده حکایت از آن دارد که بیانیه ای اصحاب فتنه به نوعی واکنش به فشارهایی بوده که برخی اطرافیان آنان نسبت به سکوت این دو انتقاد داشته اند.

در همین زمینه شنیده شده برخی از مشاوران کروبی با مطالعه بیانیه کروبی نسبت به تحت تاثیر بودن وی از برخی از دوستانش گلایه داشته و سعی دارند از رسانه ای کردن آن خودداری و یا آن راتعدیل کنند چرا که بنا به گفته یکی از مشاوران وی تندی این بیانیه آنان را نیز ترسانده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا كند اين بيانيه تا روز چهارشنبه منتشر گردد ، واقعآ از روزي كه آقاي كروبي سكوت كرده است لبخند بر روي لبان همگي خشك شده است ، انشاءالله بيانيه ظنز ايشان سريعآ چاپ گردد.
Iran, Islamic Republic of
شیخ جان قبل از انتشار بده برات ویرایش کنم زیاد صوتی ندی
Iran, Islamic Republic of
اگر ممکنه یک مناظره ترتیب بدن و بهش بگن یک دور از روی بیانیه اش بخونه که این روزهای عیدی مردم هم دلشون شاد بشه
Iran, Islamic Republic of
.... انتقاد باعث پيشرفت نظام است و حمايت يكجانبه ظلم به حقوق مرد ماست.
Latvia
كي آقايان موسوي و كروبي مي خواهند بفهمند كه اكثريت مردم ايران آنهارا مردود و حتي طرفداران قبلي شان نيز از دست لج بازيهاي بچگانشان خسته شده اند!؟ رفتارهاي مستبدانه و ديكتاتور مابانه و دور از اصول دمكراسي آنها باعث افزايش محبوبيت و آراء آقاي احمدي نژاد شده و دروغ تقلب آنها مرز عقل و انسانها را در نورديده ....