پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۱۲

سبد کالا به کارت یارانه‌ها واریز می‌شود

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 335683
مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی با تشریح برنامه این بانک برای کمک به دولت در پرداخت سبد کالایی گفت: مبلغ سبد کالایی به همان حساب یارانه‌ها واریز می‌شود .
به گزارش جهان، ناصر حکیمی در گفت وگو با تسنیم، درباره چگونگی پرداخت مبلغ سبد کالایی دولت در قالب کارت‌های بانکی اظهار داشت: در جلسه شب گذشته تصمیم بر این شد که مبلغ سبد کالایی به همان حساب یارانه‌ها واریز شود.

وی افزود: بنابراین مردم می‌توانند با استفاده از کارت‌های بانکی خود که از طریق آنها یارانه دریافت می‌کنند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد سبد کالا را دریافت نمایند.

مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مرکزی گفت: آن گروهی از مردم که کارت حساب یارانه‌شان را ندارند باید با مراجعه به سایت رفاهی این مورد را اعلام کنند و بعد از آن از طریق مراجعه به بانک‌های عامل نسبت به دریافت ارزش سبد کالایی اقدام کنند.

حکیمی تاکید کرد: اطلاع رسانی لازم برای افرادی که کارت حساب یارانه‌شان را ندارند به زودی آغاز خواهد شد و مردم می‌توانند در اسرع وقت نسبت به دریافت کارت‌های بانکی خود اقدام کنند.

این مقام مسئول در بانک مرکزی اظهار داشت: در کارتی که یارانه‌ها به آن واریز می‌شود یک گزینه جدید به نام سبد کالا اضافه خواهد شد و زمان مراجعه به فروشگاه و کشیدن این کارت‌ها روی دستگاه‌ها پوز باید گزینه سبد کالا انتخاب شود.

امکان برداشت نقدی اعتبار سبد کالایی از کارتهای بانکی یارانه ها وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این چه ظلمی است به افراد مجرد که یارانه اشان را سرپرست میگیرد اما خود به تنهایی زندگی میکنند وکارمند هستند
ابراهيم يوسف زاده
آقاي محترم به جاي سبد كالا پولش پرداخت كنيد
علی
ما ایرانی واحد مردمی واحد حکومت مسلمان یکی از وعده های انقلاب همین توزیع عادلانه نعمت ها بوده هرتصمیم گرفته می شود کم یا زیاد برای همه باشد کسی برکسی برتری ندارد خدا پدرشما را بیامرزد
مومنی
چرا فقط بایستی چند قشر خاص (عمدتا" حقوق بگیران دولت) این سبد کالا را دریافت کنند؟ این سبد کالا تحت چه عنوانی ارائه می شود؟ اگر نوعی کمک محسوب می شود، چرا نباید اقشار کم درآمد در مشاغل آزاد که تحت شمول هیچ نوع بیمه ای نیستند، مشمول دریافت آن شوند؟ چرا همیشه حقوق بگیران دولت در دریافت این نوع کمک ها در اولویت قرار می گیرند. آیا با عدالت اسلامی سازگار است کارمندانی که بعضا" حقوقی بالاتر از میلیون می گیرند، این سبد کالا را نیز دریافت کنند ولی آن دسته از مشاغل آزاد که با درآمد کم، به سختی اموراتشان را می گذرانند و تحت هیچ بیمه ای نیستند، از دریافت آن محروم بمانند؟ جواب آقای رئیس جمهور محترم به این نوع سوالات چست؟
Iran, Islamic Republic of
کاملا صحیح می فرمایی پس سهم مردم عادی چه میشود
مهيار
سلام پس اون بيچاره هايي كه تحت هيچ ارگان ونهادي نيستن وبيمه و... ندارند وكارگرند چي مي شن خدا از سر تقصيراتشون نگذره اين عدالت شون
توسعه گر عدل همراهش نبود اسب سركش را در علف زاري چه سود
دور از انصافه که به کارمندان شاغل بدهید اونها که همیشه سبد کالا دریافت می کنند البته هر چی بگیم بازم کار خودشون انجان میدهند فقط خودمون رو خسته می کنیم
مگه چی میخوان بدن اینقدر مثل اسفند بالا و پایین میپرید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سعید ایزدی
Iran, Islamic Republic of
من پسری هستم که پدر و مادر ندارم و مستاجرم نه بیمه هستم و نه درآمدی دارم. من یک کارگر ساختمانی هستم چطور به من سبدکالا تعلق نمی گیرد اما به کارمندی که خانه دارد و کارمند رسمی اداره است تعلق می گیرد آیا این انصاف است این عدالت است
سلام من چهارتا بچه دارم وشهرم بیکار امشب ما سه شب است که گرسنه می خوابیم گناه ما فقیر ها چیه به ما کمک کنید اقای روحانی
مجید سالاری
سلام چرادولت مردان بعداز هرکاری تازه متوجه اشکالات ان می شوند من کارگری هستم که بعد از 22سال دراجرای اصل 44 اخراج شدم حالا سبدکالا هم به من تعلق نگرفته معنی عدالت و تدبیر وامید راهم فهمیدیم
مهدی باقری
lمبلغ سبدکالا به کارت یارانه ها ریخته بشه بهتره.چون مشکلات زیادی در تحویل کالا صورت میگیرد.