پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

نتایج انتخابات شوراها در استان مرکزی

يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 293185
اسامی منتخبان مردم در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر در استان مرکزی اعلام شد.
به گزارش جهان، نتایج انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها در برخی شهرهای استان مرکزی مشخص شدند.

خمین

علیرضا کریمی مسئول ستاد تبلیغات خمین اظهار داشت: با پایان یافتن کار شمارش آرا سیدمهدی ساداتی هفت هزار و ۸۱۵ رأی، علی بیات پنج هزار و ۷۵۹ رأی، علی‌اکبر پروانه‌رو پنج هزار و ۱۸۸ رأی، مهناز نوروزی پنج هزار و ۱۴ رأی، محمدعلی فرقدانی چهار هزار و ۷۴۱ رأی، خورشید هاشمی‌نیا چهار هزار و ۵۷۶ رأی، زهرا خلیلی چهار هزار و ۱۸۲ رأی و داود غلامی سه هزار و ۹۲۳ رأی را کسب کرده و به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: علی‌حسین براتی‌زاده، سید کاظم نصیری، امرالله فردی و محمدرضا کرمی نیز اعضای علی‌البدل این دوره از انتخابات شدند.

به گفته مسئول ستاد تبلیغات خمین، شمارش آراء چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قورچی‌باشی همچنان ادامه دارد و به محض نهایی شدن اعلام می‌شود.

دلیجان


محسن اکبری رئیس ستاد انتخابات شهرستان دلیجان اظهار داشت: با پایان شمارش آراء چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهر دلیجان از مجموع ۱۵ هزار و هفت رأی مأخوذه، غلامحسین منصوری با کسب پنج هزار و ۷۳۳ رأی، رحمان دلاوری با چهار هزار و ۶۸۶ رأی، سعید صادقی سه هزار و ۹۶۳ رأی، بهرام فدایی سه هزار و ۴۲۰ رأی، علیرضا مهدی دو هزار و ۸۹۲ رأی، فرشته خسروانی دو هزار و ۵۲۵ رأی و غلامعلی زمانی‌زاده با دو هزار و ۴۹۰ رأی به عنوان اعضای اصلی و مهدی اسماعیلی با دو هزار و ۳۷۹ رأی، کمیل علی‌اکبری با دو هزار و ۳۲۲ رأی و علی‌اکبر صمدی با دو هزار و ۸۸ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در شهر نراق نیز از مجموع یک‌هزار و ۵۲۴ رأی مجتبی عابدی با کسب ۷۵۸ رأی، سیدسعید موسوی ۵۵۷ رأی، خدیجه کریمی‌نراقی ۵۳۶ رأی، سیدعباس حسینی‌نژاد ۵۲۶ رأی و فهیمه لطفعلی با ۴۸۱ رأی به عنوان اعضای اصلی و ابوالفضل قجری با ۴۱۸ رأی و سید صدر موسوی با ۳۸۵ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

محلات

غلامعلی یارمحمدی فرماندار محلات اظهار کرد: در شهر محلات ۱۴ هزار و ۲۹۹ نفر در انتخابات شورای اسلامی شرکت داشتند که در پایان قاسم رئیس اکبری،‌ حسن شمس، عباس ابراهیمی، مهدی هدایتی، مهدی سروش، محمدرضا علی‌محمد، محمد صادقی، نادر ترک، روح‌الله سروش و روح‌الله جوادی به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: در شهر نیمور نیز ۳ هزار و ۱۹۷ رای به صندوق‌ها انداخته شد که در پایان حسن فیروزی، عباس مهدی‌بابایی، عبدالله قربانی، رضا براتعلی، حسن اسماعیلی، هادی رجبی و حسین همتی به عنوان پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل انتخاب شدند.
زرندیه

علی‌رضا هدایتی فرماندار زرندیه اظهار داشت: مردم این شهرستان در انتخابات شوراها نیز همچون انتخابات ریاست جمهوری حضوری جدی و پرشور داشته و حماسه زیبایی را در روز ۲۴ خردادماه خلق کردند.

وی تصریح کرد: در انتخابات شورای اسلامی شهر مأمونیه مرکز شهرستان زرندیه کریم اخوان سه هزار و ۳۳۵ رأی، علی سعادتی دو هزار و ۲۸۹ رأی، سید منصور اطهاری یک‌هزار و ۷۷۷ رأی، مهدی شارق یک‌هزار و ۷۳۹ رأی و محمدرضا خلج‌معصومی یک‌هزار و ۷۲۴ رأی از آرای مردمی را از آن خود کرده و به عنوان اعضای اصلی شوراها انتخاب شدند.

فرماندار زرندیه گفت: در شهر زاویه نیز شهروندان این شهر یک‌هزار و ۴۹۴ رأی را به نام نورالله میرگلوبیات، یک‌هزار و ۱۵۹ رأی به نام اسماعیل طباطبایی، ۸۱۵ رأی به نام سید رضا طباطبایی، ۸۰۱ رأی به نام فرزاد شعبانلو و ۷۹۵ رأی را به نام علی‌اکبر نجاری به صندوق‌ها انداختند.

هدایتی ادامه داد: در شهر پرندک نیز الهه اسماعیلی یک‌هزار و ۳۰۶ رأی، محرم معصومی یک‌هزار و ۲۹۱ رأی، جعفرقلی جعفرنژاد ۹۴۳ رأی، مجتبی جعفرنژاد ۹۰۲ رأی، صدیقه اشرفیان و حامد سرمدیان هر کدام با ۸۴۷ رأی به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: در شهر رازقان علی امیرحسینی ۲۳۶ رأی، داوود قبادی ۱۴۸ رأی، اکبر بهرامی ۱۱۱ رأی، رضا قبادی ۷۰ رأی و معصومه جوکار ۶۹ رأی را به دست آورده و به عنوان عضو شورا انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات زرندیه ادامه داد: در شهر خشکرود نیز ابوالفضل دلیری یک‌هزار و ۷۷۴ رأی، جعفر دلیری یک‌هزار و ۱۳۴ رأی، علیرضا دلاوری یک‌هزار و ۱۰۲ رأی، صفرعلی مفخم یک‌هزار و ۸۴ رأی و احمد شجاعیان یک‌هزار و ۱۰ رأی را کسب کرده و به عنوان منتخب مردم راهی شورای اسلامی این شهر شدند.

تفرش

بهروز اردلان‌راد فرماندار تفرش اظهار داشت: ۳۵ شعبه أخذ رأی روز گذشته جمع‌آوری آرا انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را بر عهده داشتند.

وی تصریح کرد: بر اساس نتایج شمارش آرا علی لطفی با دو هزار و ۴۹۱ رأی، عبدالناصر ذوالفقاری با یک‌‌هزار و ۵۷۶ رأی، قدرت‌الله شاه‌علی با یک‌‌هزار و ۵۵۹ رأی، علی حیدری با یک‌‌هزار و ۴۶۸ رأی و حبیب عسگری با یک‌‌هزار و ۴۶۴ رأی به عنوان عضو اصلی به شورای شهر تفرش راه یافتند.

فرماندار تفرش ادامه داد: حسن شفیعی با یک‌‌هزار و ۴۲۶ رأی، منصوره سعیدی با یک‌‌هزار و ۳۸۷ رأی و مصطفی حیدری با یک‌هزار و ۳۴۰ رأی به عنوان عضو علی‌البدل این شورا انتخاب شده‌اند.

آشتیان

براساس اعلام ستاد انتخابات شهر آشتیان هادی آشتیانی با یک ‌هزار و ۳۴۸ رای، محمد عظیمی با یک ‌هزار و ۳۳۶ رای، کریم جمالی با کسب یک ‌هزار و ۹ رای، رضا استرابی با ۹۷۹ رای و رضا طهماسبی با کسب ۸۵۷ رای بیشترین آرای مردمی را از آن خود کرده و به عنوان اعضای اصلی این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی آشتیان شناخته شدند.

بر اساس این گزارش سید جعفر لطفی با ۸۳۰ رای و حسین اوسطی با ۶۶۰ رای نیز به عنوان اعضای علی‌البدل این شورا انتخاب شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *