چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

شهید دانایی فر در هامون آرام گرفت

سه شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 414180
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکر مطهر شهید جمشید دانایی‌فر مرزبان ربوده شده ایرانی در شهر هامون تشییع و به خاک سپرده شد.
به گزارش جهان به نقل از صدا و سیما، تشییع کنندگان از مسجد جامع علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان هامون تا گلزار شهدای این شهرستان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اشرار و شهیدان زنده اند الله اکبر بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

شهید دانایی فر پس از تشییع در گلزار شهدای شهرستان هامون به خاک سپرده شد.

سردار حبیبی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: در اواخر سال ۹۲ تعداد ۵ نفر از مرزبانان استان توسط اشرار به گروگان گرفته شدند که پس از پیگیری های به عمل آمده و همکاری مردم و معتمدان ، ۴ نفر از مرزبانان آزاد شدند و به کشور بازگشتند.

وی گفت: اشرار یک ماه پس از این گروگانگیری شهد دانایی فر را از بقیه مرزبانان جدا کردند و به شهادت رساندند که با پیگیری های به عمل آمده و همکاری مرزبانی و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) پیکر مطهر این شهید پس از گذشت یک سال از شهادتش در اول فروردین امسال به کشور بازگشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
مراسم ترحیم این سرباز ارزش نمایش در رسانه ملی را نداره؟
رسانه ملی که خوب مراسم ترحیم مادر رئیس جمهور را نمایش داد؟
یعنی جون این سرباز بی ارزشتر از جون مادر رئیس جمهور بوده؟