شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

جشن میلاد امام حسین(ع) در مالزی+تصاویر

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 424080
جشن میلاد حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام توسط شیعیان مالزی برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، شیعیان مالزی در ایالت قدح دار الامان روز جمعه دوم خرداد ماه ۱۳۹۴ به مناسبت میلاد حضرت امام حسین علیه السلام مراسم جشن و سرور برگزار کردند.

در این مراسم، آقای نصر الخزاعی، فارغ التحصیل دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) در سخنرانی خود به نقش‌ امام‌ حسين‌(ع) در احياي‌ امر به‌ معروف‌ و نهي‌ از منكر پرداخت.

وی با اشاره به آثار انحراف در میان مسلمانان از زمان قیام آن حضرت تا امروز، گفت: زمانی خواهد آمد که اکثریت مردم در پرتوی هدایت مرد خدا و واسطه‌ فیض الهی زندگی خواهند کرد. همانطور که قرآن کریم فرموده: ولقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون؛ و به درستی در زبور، بعد از ذکر چنین نوشتیم که زمین را بندگان شایسته من به میراث می برند.

در ادامه مراسم پس از پایان سخنرانی آقای خزایی چند تن از مداحان برجسته مالزیایی قطعاتی در مدح و ثنای حضرت امام حسین(ع) اجرا کردند و حضار نیز با ایشان همراهی نمودند.

در پایان این جشن استاد عبد الله حسن، از اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مالزی با خواندن ادعیه و زیارت عاشوار، مراسم را به پایان بردند.




























نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *