جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

مدیرعامل لوفتانزا: سقوط عمدی بوده است

جمعه ۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 414487
مدیرعامل لوفتانزا گفت: بعد از اینکه خلبان از کابین خارج شده و قصد بازگشت به کابین را داشته کمک خلبان ٢٨ ساله آلمانی در کابین را قفل کرده و در را باز نکرده و هواپیما را عمدی به سمت کوه برده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مدیرعامل لوفتانزا گفت: بعد از اینکه خلبان از کابین خارج شده و قصد بازگشت به کابین را داشته کمک خلبان ٢٨ ساله آلمانی در کابین را قفل کرده و در را باز نکرده و هواپیما را عمدی به سمت کوه برده است.

او گفت: هنوز دلیل این کار او معلوم نیست و در حال بررسی علت هستیم.

دادستان مسوول تحقیق سقوط هواپیما نیز در این نشست خبری که از شبکه یورو نیوز به طور مستقیم پخش می‌شد، گفت: همه شواهد تا این لحظه نشان می‌دهد که اراده کمک خلبان برای زدن هواپیما به کوه بوده است.

او گفت: کمک خلبان اجازه ورود خلبان را به کابین نداده و دگمه نشستن را زده است. خلبان اصرار می‌کند که در را باز کند اما کمک خلبان پاسخی به خلبان نداده است. خلبان قصد داشته با شکاندن در وارد کابین شود اما کمک خلبان با خونسردی مانع این کار شده و راحت هواپیما را با هفتصد کیلومتر در ساعت زده به کوه.

دادستان مسوول تحقیق سقوط هواپیما افزود: صدای نفس کشیدن کمک خلبان نشان می‌دهد سالم و حالش خوب بوده، یعنی سکته نکرده و کنترل در دستش بوده است. اما حرفی نزده و حتی به برج مراقبت اعلام وضصعیت اضطراری نکرده است.

سه شنبه گذشته یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ که از شهر بارسلون اسپانیا راهی دوسلدورف آلمان شده بود، ساعتی پس از آغاز پرواز، در بخش فرانسوی آلپ سقوط کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
اینهااگربتونن به اقدامات تروریستی اونم ازنوع اسلامی ربطش بدن که فبها و اگرنتونن دلیل دیگری میارن که تقصیر به گردن مشکلات فنی و نقص تولیداتشون نیفته که سهامشون افت کنه