شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
استقلالی که می‌خواهد به آسیا برود باید با کیفیت‌تر باشد

قلعه‌نویی: از برخی دوستان ناراحتم

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب: 257383
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلالی که می‌خواهد به آسیا برود، باید از این با کیفیت‌تر باشد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی پس از شکست 3 بر 2 استقلال برابر فولاد عنوان کرد: در ابتدا دو تبریک می‌گویم. اول به فولاد و بازیکنان جوان و مربیان این تیم که فوتبال مردانه و تاکتیکی بازی کردند و تبریک دوم به خاطر خود بازی که 5 گل داشت. پیش از بازی نیز گفتم اگر نتوانیم مهاجم و هافبک را از کنار راه بیندازیم به مشکل می خوریم که همین گونه شد. دقایقی که حاکم بر بازی بودیم برخلاف روند بازی گل خوردیم.

وی با اشاره به تعویض بازیکنش خاطرنشان کرد: به خاطر مردم تعویض کردم. به مردم احترام گذاشتم. ما باید کار خود را کنیم، اما جایگاه پشت من، بازیکن را صدا کردند و من هم یک تعویض کردم. با غرور بازی کردیم. جوانان فولاد با غیرت و معرفت بازی کردند. فوتبال همین است. ما در نیم فصل دوم به جذب 6 بازیکن احتیاج داریم. در غیر این صورت به مشکل می‌خوریم. من 3 هفته است برنامه داده‌ام و فتح‌الله‌زاده باید تغییرات انجام دهد تا بتوانیم برای 3 جام بجنگیم.

قلعه‌نویی در خصوص گل‌هایی که استقلال در این دیدار دریافت کرد خاطرنشان کرد: به هنگام دریافت گل دوم خیلی تاکید داشتیم که در حمله باشیم. افشین پشت حمیدی رفت و پژمان و حمودی بهم خوردند و باعث شد گل خوردیم. نقطه قوت ما سمت راست است که پنالتی هم گرفتیم. در این دیدار به غیر از 4 بازیکن بقیه خوب نبودند. سید مهدی رحمتی 3 گل خورد اما روز خوبی داشت. فولاد لیاقت برد را داشت که مبارک باشد. ما ضعف داریم که باید درست کنیم.

وی درباره اشتباهات فردی بازیکنان استقلال یادآور شد: خوب بودیم اما استقلالی که می خواهد به آسیا برود باید با کیفیت تر باشد. بازی قبل قبل گفتم. همانند بعضی ها نیستم که با برد همه چیز را پوشش دهم. بازی با پیکان هم گفتم نیاز به تغییر داریم. یقینا باید تغییر داشته باشیم. اگر روی نیمکت بازیکن داشتیم از سازمان لیگ اجازه می گرفتیم در این بازی 6 تعویض  داشته باشم. از برخی دوستان دلخورم چون فشار آوردند روی برخی بازیکنان. هاشم بیک زاده یک توپ هدر داد و 5 دقیقه عیله او شعار می‌دادند. برخی هواداران مقصر هستند. اگر هاشم را داشتیم شاید دچار مشکل نمی شدیم به خاطر مردم تعویض کردم اما باید اجازه دهند ما کار خود را کنیم. ما با استقلال فاصله داریم.

وی افزود: میلاد میداودی بد نبود اما زمان کمی در این بازی داشت او احتیاج به 45 دقیقه زمان دارد. مردم می خواستند که میلاد بیاید و ما هم تعویض کردیم. ما باید جناح چپ را تقویت کنیم. باید بیشتر هافبک تقویت کنیم در غیر این صورت ناخودآگاه مجبور می‌شویم سیاوش را عقب بیاوریم چون هافبک نداریم. مهاجم هم باید بگیرم. باید دید کدام مهاجم را می توانیم بگیریم .اول دعا کنید پول بیاید بعد از کرواسی یا مصر باشد مهم نیست. پول بیاید مهم نیست از کجا بیاید.

وی درباره ساموئل تصریح کرد: ساموئل با توجه به سیستم ما سمت چپ بازی کرد در مجموع 6 بازیکن خوب نبودند یکی ساموئل بود. هافبک نداشتیم اگر داشتیم تعویض می کردیم. هافبک ها بد و ضعیف بودند. فولاد باشگاه بزرگی است و به طرفداران این تیم و فرکی تبریک می گویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *