شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵
۱۱

رضویان: مجبوریم خداحافظی کنیم

چهارشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 418889
جواد رضویان گفت: حلال کنید اگر کلامی، حرکتی و ... باعث رنجش کسی شد، هیچ نیتی به غیر از شاد کردن شما نازنینان نداشتم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در آستانه پخش آخرین قسمت‌های فصل اول مجموعه «در حاشیه» به کارگردانی «مهران مدیری»، جواد رضویان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس و متنی را به شرح زیر منتشر کرد:

به نام حضرت حق؛

سلام عزیزان، اینجا اتاق گریم خالی سریال (در حاشیه) است. مجبوریم فعلا از شما خداحافظی کنیم، تا شاید فصل بعدی بتونیم دوباره در خدمتتون باشیم، ممنونم که با همه کاستی‌ها بهمون انرژی دادید، ممنونم که در این بیست و چند قسمت من رو شرمنده محبتتون کردید، ممنونم بایت همه مهربونیاتون.


حلال کنید اگر کلامی، حرکتی و ... باعث رنجش کسی شد، هیچ نیتی به غیر از شاد کردن شما نازنیان نداشتم، امیدوارم بتونیم به زودی خدمت برسیم بهتر از قبل...

برامون دعا کنید.

یا حق.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Australia
دست شما درد نکند آقای رضویان. واقعا بسیار عالی بازی می کنید و واقعا با اینهمه خستگی هر روز از سر کار که بر میگشتم با سریال شما روحیه می گرفتم و میخندیدم. من با یک روز تفاوت زمانی سریال شما رو از طریق اینترنت میبینم. ان شالله سالهای سال سلامت باشید و بتوانید مردم عزیز ایران رو شاد کنید.
دکتر تقوی فوق تخصص جراحی داخلی از پرث استرالیا
Iran, Islamic Republic of
سریال بیسیار ضعیفی بود..............
Mohamad
چون چوب لای چرخش زیاد گذاشتن
مهدي رحيمي
راست ميگي دكتر ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی لوس و بی مزه بودفقط باحرکات و الفاظ و لودگی قصد خنداندن دارندچون اصولا کارهای مهران مدیری جدیدا سناریو و داستان مشخصی نداره جز مرد هزار چهره که اوج کارش بود.
Iran, Islamic Republic of
شما کلهم واس ما هستین یعنی کلش واس ماس هستین
حتما بیاین که فضای جامعه چند سالیی خیلی خشک شده!!!!!
کارتون عالی و نمره 20
پزشکان بی جنبه...
من برای صدا و سیما متأسفم که چه راحت صحنه را با کنار گذاشتن این برنامه به ماهواره ها واگذار کرد.
پزشکان متاسفانه تحمل دیدن واقعیت کارهای خود را که با بیماران میکنند رو ندارند همیشه واقعیت تلخه بعد از قرنی یه طنز در کشور ساخته شد تا ملت لحظه ای از مشکلات و فشار زندگی رو فراموش کنند تنها کشوری که نمیتوان فیلم طنز واقعی از شغلها ساخت ایران است تمام برنامه های تلویزیون یا ورزش است یا میز گرد است حرف بدون عمل میباشد اگر فقط صبح در اتوبوس به چهره ملت نگاه کنی ملت دچار افسردگی شده اند بس که بعد از یک روز کاری سخت هیچ برنامه شادی در تلویزیون نیست ترجیح میدهند به سوی ماهواره روی آورند طنز مدیری از واقعیت جامعه میباشد که اینبار پزشکان تحمل دیدن کارهای زشت خودشان را ندارند مدیری عزیز منتظر ادامه برنامه طنز از واقعیت هستیم یا حق
United States
سریال خوبیه مشکلات بیان می کنه باید خودتان هم متوجه باشید خلاف عقربه ساعت و حق قدم بر دارید همین حالت را پیدا میکنید مهران راکه دیدی
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
خیلی خندیدیم خیلی ثواب کردید دستتون درد نکنه