جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۱
۳۶
احمدی‌نژاد مطرح کرد:

سجده حلقه انحرافی بر مقبره کوروش/عکس‌های آن را دارم

لیست مرتبطان بهایی، انگلیسی و منافق حلقه انحراف
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 269687
داوود احمدی نژاد با بیان اینکه سوء تدبیر عمدی در جریان اقتصاد کشور وجود دارد عنوان داشت: تا وقتی که ملت ایران همه وجود خود را در گرو ولایت قرار داده‌اند این توطئه هم مانند دیگر نقشه‌های دشمنان خنثی می‌شود.
سجده حلقه انحرافی بر مقبره کوروش/عکس‌های آن را دارم
به گزارش جهان، داود احمدی‌نژاد جمعه شب در مراسم گرامیداشت دهه مبارکه فجر که در مسجد زین‌العابدین(ع) قم برگزار شد اظهار کرد: فتنه 88 آخرین ضربه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نبود و امروز جریان انحرافی کار جدیدی را آغاز کرده که یکی از بی‌کفایتی‌ها و سوء تدبیرهای این جریان پایین‌تر بودن ارزش پول ملی ایران از کشوری چون افغانستان است در حالی که اقتصاد آن‌ها در برابر اقتصاد ایران به چشم نمی‌آید.

وی افزود: طالبان گروهکی هستند که در آن واحد دارای چند نقش مظلوم، ظالم، کافر و مسلمان هستند و از این طریق به شیطنت می‌پردازند؛ جریان انحرافی نیز همین گونه است، هم مکتب ایرانی را دارند و هم به امام زمان تمسک می‌جویند، همین بی‌کفایت‌ها بزرگ‌ترین جفا را به ملت ایران می‌کنند.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه مردم ایران باید کاملاً هوشیار باشند گفت: هرچه جلوتر می‌رویم میزان شیطنت‌ها افزایش یافته و پیچیدگی آن‌ها بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: با اسم امام زمان(عج) می‌خواهند ولایت‌زدایی کنند؛ خوارج نیز چنین بودند و می‌گفتند ما از قرآن حکم را استخراج می‌کنیم و نیازی به امام نداریم.

احمدی‌نژاد با اشاره به ادعای جریان انحرافی مبنی بر اینکه امام عصر(عج) سر سفره ماست خاطرنشان کرد: اینکه امام زمان سر سفره ما باشد یا بالعکس دو مطلب کاملاً متفاوت هستند؛ اگر ما سر سفره ایشان باشیم امام زمان(عج) مرشد و ما مرید خواهیم بود وگرنه باید جایمان را عوض کنیم، پیچیدگی جریان انحرافی همین جاست.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور بیان داشت: در فضای کشورهای غیر متعهد جایگاه
این طور نیست که بگوییم چون فلان شخص برادر، خواهر یا پسر ماست به هر راهی برود؛ اصل بر این است که در مسیر عقیده با هم یکی باشیم وگرنه 34 سال زندگی در کنار یکدیگر پس از انقلاب امکان‌پذیر نبود.
رسمی برای این شخص ایجاد شد و صفت‌هایی در موردش به کار رفت که خداوند نیز برای پیامبران به کار نبرده ضمن اینکه حاشیه امنیتی برای ارتباط با جهان برایش ایجاد کردند تا در این جایگاه قانونی بتواند از امکانات ما در هر نقطه‌ای از این کشورها به راحتی استفاده کند و با تمام کسانی که مخالف ایمان و ولایت‌مداری ملت ایران هستند مرتبط باشد. 

* تلاش برای ایجاد فتنه‌ای بزرگ‌تر از سال 88

وی با تاکید بر هوشیاری مردم در شرایط کنونی تصریح کرد: فتنه فتنه‌گران تمام نشده بلکه به دنبال فتنه‌ای بزرگ‌تر از سال 88 برای ملت ایران هستند.

احمدی‌نژاد گفت: برادری‌ها بر اساس مکتب و آرمان شکل گرفته‌اند وگرنه حتی در میان خانواده نوح(ع) نیز پسری پیدا شد که این پیامبر الهی او را طرد کرد؛ نمونه این امر در جامعه ما نیز دیده می‌شود، یکی از این افراد امام جمعه قم یعنی آیت‌الله مشکینی و دیگرانی چون آیت‌الله خزعلی و آیت‌الله محمدی گیلانی هستند. 

* در کشور اسلامی نمی‌‌توان حس ناسیونالیستی داشت

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه نمی‌توان در کشور اسلامی حس ناسیونالیستی داشت عنوان داشت: این طور نیست که بگوییم چون فلان شخص برادر، خواهر یا پسر ماست به هر راهی برود؛ اصل بر این است که در مسیر عقیده با هم یکی باشیم وگرنه 34 سال زندگی در کنار یکدیگر پس از انقلاب امکان‌پذیر نبود.

وی تاکید کرد: امروز هر کس که گفتار و رفتار ولایت در وجود او شیرینی نداشته باشد گفتار و رفتار اوباما در کام او شیرین خواهد بود، برخی گروه‌ها ادعای زیادی در انقلابی‌گری داشتند اما به دلیل اینکه نظر منفی نسبت به ولایت داشتند سران آن‌ها در جریان فتنه 88 دستگیر شدند. 

* سجده جریان انحرافی‌ها بر مقبره کوروش

احمدی‌نژاد با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال باید با شکوه برگزار شود زیرا جریان انحرافی که با قهر خود نتوانستند به هدف برسند به توطئه فرهنگی سیاسی روی آوردند و حتی بر مقبره کورش سجده کردند که عکس‌های آن را هنوز نگه
سعید... شخصی است که چند بار حکم محکومیت او صادر شده اما مدام با ترفندهایی چون تغییر نام سازمان کاری می‌کنند که او دستگیر نشده و در جایگاهش ثابت بماند؛ قانون و دستگیری برای همه است و تفاوتی میان اشخاص نباید وجود داشته باشد.
داشته‌ام و با وجود ادعای ولایت‌مداری در کنار برخی بازیگران نشستند و در تاجیکستان جشن نوروز برگزار کردند.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه قهر نقطه مقابل انتخابات است ابراز کرد: به عقیده سیاست‌مداران غربی رهبری امروز ایران در حال اداره جهان است و حتی دبیر کل سازمان ملل آیت‌الله خامنه‌ای را رهبر جهان اسلام خواند. 

* تکلیف‌گرایی از ضروریات جامعه امروز است

وی ادامه داد: بیش از آن القابی که ولی فقیه در مورد برخی اشخاص به کار برده پیامبر اکرم(ص) درباره طلحه و زبیر نیز به کار برده بود؛ پیامبر، امام و ولی فقیه حال افراد را می‌نگرند و تا زمانی که خوب باشند آن‌ها را تحسین خواهند کرد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه امروز امام امت مقام معظم رهبری هستند گفت: تکلیف‌گرایی از ضروریات جامعه امروز به شمار می‌رود؛ گروه‌هایی چون خوارج تا افرادی که فتنه 88 را به وجود آوردند و انواع جنگ‌های سخت و نرم را علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند فاقد این ویژگی بودند و هدفشان حذف ولایت بود.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم آمریکا شیوه اعتراضات خود را از انقلابیون میدان التحریر آموخته‌اند و آن‌ها نیز این روش را از حزب‌الله فرا گرفته‌اند؛ نیروهای حزب‌الله نیز در مقابل این پرسش که این شیوه را از که آموخته‌اید عکس سید حسن نصرالله را نشان می‌دهند که بر دستان ولی امر خویش بوسه می‌زند.

وی افزود: اسرائیل در حمله به غزه که منطقه‌ای کوچک است طی هشت روز شکست خورد و به زمین خورد در حالیکه رژیم صهیونیستی را بازوی ناتو و پیمان ورشو می‌دانند به همین دلیل این کشور و غرب جرأت حمله به ایران را ندارند. 

*مرزهای جمهوری اسلامی بیخ گوش کاخ سفید است

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه مرزهای جمهوری اسلامی امروز در عمق اسرائیل و در کنار گوش کاخ سفید است گفت: همین امسال دستجات عزاداری اباعبدالله(ع) در نیویورک، واشنگتن و منهتن به راه افتاد؛ دلیل این همه توطئه سیاسی و اقتصادی علیه ایران همین مسئله است.

وی ادامه داد: تعداد دانشگاه‌ها و صنایع ایران بسیار بیشتر از کشوری چون افغانستان است اما پول
راهپیمایی 22 بهمن امسال باید با شکوه برگزار شود زیرا جریان انحرافی که با قهر خود نتوانستند به هدف برسند به توطئه فرهنگی سیاسی روی آوردند و حتی بر مقبره کورش سجده کردند که عکس‌های آن را هنوز نگه داشته‌ام و با وجود ادعای ولایت‌مداری در کنار برخی بازیگران نشستند و در تاجیکستان جشن نوروز برگزار کردند.
ملی ایران از این کشور ارزش کمتری دارند، این سند بی‌کفایتی جریان انحرافی است.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: این‌ها باید شخصی چون سید حسن نصرالله را ببینند که تنها یکی از یاران ولایت است و اقدامات فراوانی انجام می‌دهد و در عین حال بر دستان ولایت بوسه می‌زند اما این‌ها در کنفرانس ریاض دستان ملک عبدالله را می‌بوسند.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با تاکید بر شناخت عوامل از راه خارج کردن مدیران کشور از مسیر صحیح عنوان داشت: این افراد با نروژ، پایگاه اور فرانسه، انگلستان و پایگاه اشرف در عراق رابطه دارند. 

* ولایت‌مداری مردم ایران عامل دشمنی استکبار است

وی ادامه داد: تا زمانی که ملت ایران در مسیر حرکت الهی باشند دشمنان دست از سر جمهوری اسلامی برنمی‌دارند؛ اگر مردم دست از ولایت بردارند زمین خواهند خورد.

احمدی‌نژاد بی‌بند و باری اقتصادی را یکی از راه‌های دشمنان برای ناامید کردن و دست برداشتن مردم از ولایت دانست و افزود: این طور نیست که جریان انحرافی بخواهد تنها به انتخابات برسد بلکه آن‌ها به دنبال فتنه هستند زیرا در عرصه سیاست و فرهنگ نتوانستند به هدف برسند و به همین دلیل فضای کنونی اقتصادی را به وجود آوردند تا مردم علیه نظام و ولایت وارد عمل شوند هرچند این برنامه نیز بر ملت ایران کارگر نشد و تا آخر نیز نخواهد شد چون آزمایش الهی همواره وجود دارد و این مسئله هم یکی از امتحانات الهی به شمار می‌رود.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه سوء تدبیر عمدی در جریان اقتصاد کشور وجود دارد عنوان داشت: تا وقتی که ملت ایران همه وجود خود را در گرو ولایت قرار داده‌اند این توطئه هم مانند دیگر نقشه‌های دشمنان خنثی می‌شود و جریان انحرافی مانند گروه‌های دیگر به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست.

وی گفت: مردم ایران باید در 22 بهمن امسال نشان دهند که روحیه انقلابی خود را حفظ کرده و لحظه‌ای دست از آرمان‌های خود دست بر نمی‌دارند زیرا انقلاب اسلامی حاصل خون همه شهدای مظلوم تاریخ است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه جریان اصلاح‌طلب ترفند خاصی را به کار بسته بود ابراز کرد: اصلاح‌طلبان می‌گفتند امروز سال 57 نیست که بخواهیم آن روحیه معنوی را داشته باشیم در حالیکه چیزی جز توکل بر خدا، توسل به ائمه اطهار(ع) و فداکاری و ایثار در سال 57 وجود نداشت
وی اسامی دیگری را با این عناوین یعنی «فرحناز» و «علی‌اکبر» نام برد و خاطرنشان کرد: این‌ها کسانی هستند که اهل فومن و رامسر بوده و دائماً با پایگاه اشرف منافقان رابطه دارند.
و همه این‌ها جزو خوبی‌هاست. 

* اسرائیل و غرب جرأت حمله به ایران را ندارند

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور بیان داشت: امروز آمریکا با تهدید به حمله نظامی سعی در ارعاب ملت ایران دارد در حالیکه هیچ کس جرأت حمله به ایران به خصوص پس از وقایع اخیر یعنی شکست اسرائیل در جنگ هشت روزه را ندارد هرچند دل‌های متزلزل و سست ‌ایمان مانند جریان انحرافی از این تهدید آمریکا می‌ترسند.

وی با بیان اینکه ولایت گنجینه تدبیر و سرچشمه اندیشه زلال اسلامی است افزود: به همین دلیل جریان انحرافی با ایجاد فساد سعی در کم رنگ کردن جایگاه نظام ولایی دارد؛ واقعیت این است که نظام ولایی این طور نبوده و آن‌ها کم‌ظرفیت هستند اما افراد مسئله‌دار و مفسد مانند خاوری را منصوب می‌کنند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: امروز ولایت فقیه رستگاری دنیا را برای ما به ارمغان آورده و به یقین رستگاری آخرت نیز با پیروی از رهبری شامل حال ملت ایران خواهد شد زیرا ولی فقیه جز در مسیر خدا راه دیگری را نمی‌رود. 

*لیست الفبایی احمدی نژاد

وی به اصرار حضار به خواندن لیستی که همراه داشت پرداخت و البته تنها حروف نخست نام و نام خانوادگی افراد را منتشر کرد.

وی گفت: «ک ـ ر»، «الف ـ ن» و «الف ـ ق» افرادی هستند که با فرانسه در ارتباط هستند و از طرف جریان انحرافی برای تشییع جنازه خواننده‌ای به نام «مرضیه» در پاریس حاضر شدند.

«ف ـ ک» و «م ـ ع» اسامی دیگری بودند که احمدی‌نژاد از آن‌ها نام برد و افزود: این‌ها کسانی هستند که در لژ بهائیت و در پلیس انگلیس هستند و در سال سه بار به این کشور می‌روند و دائماً جلسه دارند.

وی اسامی دیگری را با این عناوین یعنی «فرحناز» و «علی‌اکبر» نام برد و خاطرنشان کرد: این‌ها کسانی هستند که اهل فومن و رامسر بوده و دائماً با پایگاه اشرف منافقان رابطه دارند.

احمدی‌نژاد در ادامه افزود: جابه‌جایی این شخص به خواسته ولایت نبود بلکه می‌خواستند جایگاهی قانونی برای او ایجاد کنند که به راحتی
«ک ـ ر»، «الف ـ ن» و «الف ـ ق» افرادی هستند که با فرانسه در ارتباط هستند و از طرف جریان انحرافی برای تشییع جنازه خواننده‌ای به نام «مرضیه» در پاریس حاضر شدند.
بتواند به خارج از کشور مسافرت کند و اعتبار لازم در اختیارش باشد.

وی افزود: این‌ها به دنبال فتنه‌ای بزرگ‌تر از سال 88 هستند و اگر موفق شوند قصد عملیاتی کردن طرح خود را دارند؛ عامل اساسی در موفق نشدن آن‌ها این است که ملت ایران چشم خود را تنها به ولایت بدوزند و گوش به فرمان او باشند، در فتنه‌های گذشته نیز ملت ایران با همین شیوه موجب عدم موفقیت دشمنان شدند. 

* قانون خط قرمز همه ماست

احمدی‌نژاد بیان داشت: کسانی که تاکنون پیروز نشده‌اند شیوه‌های قوی‌تری را به کار می‌گیرند تا به موفقیت برسند زیرا در آینده جایی در میان ملت ندارند؛ امروز قوه قضائیه می‌خواهد برخی را دستگیر کند اما می‌گویند فلان شخص خط قرمز ماست در حالی که خط قرمز همگان باید قانون باشد.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه اگر قرار باشد هر شخصی خط قرمز باشد مملکت دچار هرج و مرج می‌شود، گفت: رهبری در جایگاه قانونی یعنی اصل 110 قانون اساسی قرار دارند و هر آنچه ایشان می‌گویند باید عمل شود زیرا ولی فقیه جز کلام خدا سخنی نمی‌گوید.

وی ادامه داد: سعید ... شخصی است که چند بار حکم محکومیت او صادر شده اما مدام با ترفندهایی چون تغییر نام سازمان کاری می‌کنند که او دستگیر نشده و در جایگاهش ثابت بماند؛ قانون و دستگیری برای همه است و تفاوتی میان اشخاص نباید وجود داشته باشد. 

* فاصله طبقاتی امروز با عدالت فاصله‌ها دارد

احمدی‌نژاد با بیان اینکه برخی با اتومبیل‌های یک میلیاردی در خیابان‌های تهران عبور و مرور می‌کنند و بعضی افراد نیز با کیسه‌ای بر دوش روزی خود را در سطل‌های زباله می‌جویند گفت: این چه عدالتی است که این نوع فاصله طبقاتی در جامعه وجود دارد.

دبیر سابق کمیته پدافند غیر عامل کشور خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از جوانان ایران قادر به تشکیل خانواده و ازدواج نیستند اما به حول و قوه الهی و عزم ملت ایران جریان انحرافی نیز به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند زیرا تبعیت از رهبری موفقیت و سعادت را به ارمغان می‌آورد.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Serbia
حاج داوود الان در روز 13 بهمن 91 هستیم!
بعد 8 سال از خوارج گفتن دیر نیست؟!
سلام
دوست عزيز جستجويي در اينترنت بكنيد تا صحبت ها و عملكرد ايشان را بهتر ببينيد
صحبتها مال الان نيست و ايشان مدت هاست كه نسبت به اين مسئله هشدارداده اند
با سلام . لازم به ذكر است كه داود احمدي نژاد رئيس بازرسي دفتر رياست جمهوري بوده اند و به دليل اينكه ايشان جلوي حلقه انحرافي ايستادگي كرده بودند ايشان را بركنار كرده اند. همانگونه كه اختلاس گران 3000ميلياردي در سخنان خود در دادگاه اعلام كرده بودند ما براي اينكه به اهداف خود برسيم داود احمدي نژاد را از جلوي راه خود برداشتيم.
امیر
Iran, Islamic Republic of
اگر حرفهای ایشان مستند است چرا به دستگاههای امنیتی ارجاع نمیدهند تا برخورد قضایی شود این چه وضعی است که هر کسی هر چه دلش میخواهد میگوید بی آنکه مستند باشد یعنی ایشان از وزارت اطلاعات بیشتر میدانند این شیوه خاله زنکی است که سروش هم داشت در دانشکده فنی سخنرانی فلسفی میکند ایشان هم منابع اطلاعاتی خود را خرج مسجد فلان در فلان شهر کشور میکنند
علی
بعضی زخم هارو اگر باش وربری چرک بیشتری می کنه.نباید این قدر ساده نگاه کرد.
مددي
وقتي همه جا را از جريان موهم انحرافي گرفته اند كارشكني بانك ها و دخالت اتاق هاي بازرگاني در بازار و تصميمات مجلس همه را داود آقا نمي بينه و بعد مي گه جريان موهوم انحرافي ؟!‌
United States
دوست گرامی کاری ندارم جریان انحرافی هست یا نه. الان بهانه ای شده برای توجیه مشکلات به خصوص مشکلات فرهنگی و اقتصادی و گرانی و تورم.
هرچه میشود میگویند تقصیر آنهاست و مدیران بی گناهند.....
محمدحسن
United States
حاج داوود! گوش ما از این حرف ها پره! هنوز ادعای شما مبنی بر تربیت نیروهای چریکی در جنگل های شمال توسط جریان مخوف انحرافی برای قیام علیه نظام جوک محافل ماست!!!!
يك روستايي
Iran, Islamic Republic of
جناب احمدي نژاد رابطه برادر گرامي شما با اين جريان چگونه است در ضمن رابطه اين جريان با جناب مصباح را هم براي ما روستائيان كه در مركز نيستيم ودورادور دستي بر آتيش داريم بيان فرمائيد. از روشنگريهاي دير هنگام شما ممنونيم
محسن فاضلی
اگر اشتباه نکنم اسم روستای شما: سعادت آباد، يا شهرک غرب يا دار آباد، يا تجريش يا ... است!
يك روستايي مفتخر به پيشينه خود
Iran, Islamic Republic of
دوست من فاضلي عزيز به عنوان يك ايراني ويك شهر نشين وآنهم شهري در غرب كشور با نام كرمانشاه اين كامنت را نوشتم واز اينكه با نام روستايي خود را معرفي كردم نه از باب تمسخر بلكه از باب اينكه اين حضرات تا به حال ملت راساده فرض كردند وبا بيت المال هر انچه توانستند بردند وخوردند وسه هزار ميلياردها بردند و مجتمع هاي آنچناني در قم و.... از بيت المال ساختند وحال كه قافيه اين دولت وكارهاي عدالت محورانه اش به تنگ آمده كي بود كي بود من نبودم راه انداخته اند غافل از آنكه مردم ما بخصوص روستائيان عزيز كه ولي نعمتان اين مردم هستند نيز خوب از قصد ونيت اين جماعت آگاه شده اند وديگر گول شعارهاي آنها را نخواهند خورد. عزيز من ما شهرستانيها هر چه باشيم در طول تاريخ سپر بلاي شما مركز نشينان بوده وهستيم وبا كمال تاسف بعد از جنگ هم از كمترين امتيازهاي لازم برخوردار نبوده ايم اگر روزي مسيرتان به كرمانشاه وكردستان وايلام وخوزستان خورد تفاوت بين این استانها با تهران واصفهان وتبريز ومركزي را خوب خواهي فهميد.
يا هو
جواد احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا جریان انحرافی بداند که ملت ایران خیلی صبورند ولی صبوریشان هم حد دارد و حد آن را رهبری تعیین مینماید به حاج داوود هم می گوییم خیلی باحالی اخوی دوستت داریم
سینا
Iran, Islamic Republic of
مگر رهبری عزیز انقلاب نفرمودند هرکس اختلافات را به میان مردم بکشد خائن است؟
چرا بنام افشاگری خبر های بی اساس را مطرح میکنید
جهان دقت کن همه در مقابل سخنان ولایت مسئولیم!!!!!!
اولا حرف رهبری با مسوولان خصوصا قوای سه گانه بود و برای همین هم قبل از سخنرانی رئیس جمهور در مجلس ایشان با دولت و مجلس جلسه گذاشتند تا همه ماستها را کیسه کنند
ثانیا این که بیان اختلافات نیست، افشاگری در مورد یک حلقه خطرناک است که توانسته به لطف حمایت رئیس بر مقدرات حاکم شود
اکبری
هزاران آفرین بر سرداری که حقیقت را فدای برادری نکرده و نمی کند
حسن قلی
سجده بر آرامگاه مرد بزرگی چون کوروش افتخار بزرگی برای هر ایرانی وطن پرست می باشد.
دنیا و بزرگان آن به کوروش و افکار آن مرد بزرگ احترام میگذارند بعد شما انتظار دارید ایرانی به نماد خود و بزرگی کوروش تعظیم نکند؟؟؟؟
اونوقت اگه یکی ضریح یه امام معصومی رو ببوسه همین شما وطن پرستای افراطی انگ شرک و بت پرستی بهش می زنید اما برای خودتون از قبر امثال کوروش قبله ساختید!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
کمترینش اینه که کوروش بزرگ ایرانی بوده و ایرانو سربلند کرده پس چی که به مقبرش باید تعظیم کرد
عزیزم برای کسی سجده کن که روز قیامت بتونه برات کاری کنه....
Serbia
جناب حاج داوود! شما به برکت همین دولت تریبون حرف زدن پیدا کردی. درثانی این اطلاعات دست اول را شما از کجا دریافت می کنی ؟!!!
ولی این حاج داوود آزادانه پست و مقام را رها کرد و با انحراف مبارزه کرد
این اطلاعات را از کجا آورده؟؟؟؟
برادر طرفه ها!
علي
ايشون دلش براي زباله گردها ميسوزد ولي خودش با ماشين jen 2 به اين سخنراني آمده بود.
رييس جمهور مظلوم ما چند سال پيش جمله زيبايي داشت قريب به اين مضمون كه در عرصه هاي مختلفي مثل انقلاب،جنگ و ... همه در كنار هم بوديم و دوشادوش هم ميجنگيديم اما عرصه عدالت ميدان سختي است،ميداني است كه حتي بايد مقابل برادر خود بايستي...
دقیقا حاج داوود همین کار را کرد و به جای اینکه مثل رحیمی و مرتضوی و بقایی و ملک زاده و... مجیزگوی قدرت بشه و به آلاف و الوف برسه که خوب هم می تونست برسه برای اجرای عدالت مقابل برادرش که در حلقه انحراف گیر افتاد ایستاد و برکنار شد.
افضل الجهاد کلمه حق عند ...
Iran, Islamic Republic of
خدا شفا بده همه مرضای اسلام رو .
در راس همه مریضها سرکرده حلقه انحراف را!
چرا موقعی که در راس کار بودید افشاگری نکردید؟
خود شما نیز متهم هستید. حداقل اتهام شما اختفای واقعیت است.
شما مثل اینکه خبر سیلی حاج داوود به مشایی در زمان مسوولیت بازرسی را نداری!؟
همین سیلی باعث برکناری حاج داوود دلاور شد. این حرفها را الان نزده مدتها گفته حتی زمان مسوولیت
United States
اظهارات ايشان اگر درست باشه به منزله ضعف ساختار اطلاعاتي و قضايي كشور است. جاي طرح اين مباحث در مطبوعات نيست.
من یک سوال دارم
چرا افراد مورد ادعای داوود احمدی نژاد تا به حال با این همه افشاگری از او شکایت نکرده اند تا کذب ادعاهایش اثبات شود؟!
عجیب نیست؟!
نکنه مورد مهرورزی است؟
شاید هم حرفها حقه و پاسخ نداره و اگر بره دادگاه تبرئه میشه و بقیه متهم میشوند!!!
فاعتبروا
محمد
United States
آقا داوود حرفهایی زده اند که هنوز برای کسی ثابت نشده است ولی این را میدانم که شواهد و قرائن در سطح جامعه نشان میدهد که انحراف از عدالت ایجاد شده است مخصوصاً در همین دولت .
Iran, Islamic Republic of
آخه این آقا چی میگه؟
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم پاراگراف آخر یعنی چی جوانان نمی توانند بخاطر گرانی تشکیل خانواده دهند بعد یکهو می گه جریان انحرافی به زباله می رند
Iran, Islamic Republic of
حاج داوود كاش همين حساسيت را نسبت به فتنه گران داشتيد كه بعد از سه سال طلبكار نظام شده اند و مردم 9دي متهم
رضا
Iran, Islamic Republic of
...برو جانم اگر راست می گی چرا همش با حروف الفبا بازی می کنی ؟ چرا سند ارایه نمی دهی؟ چرا اگر واقعا اینجور که شما می گین هست پس فاتحه را باید خواند...
علی
چرا عکسها را منتشر نمیکنند؟؟؟؟؟؟حرف زدن که کاری نداره منم میگم عکس شمار ا با فلانی دارم!!
وحید
Iran, Islamic Republic of
سلام
ایا ایشان بعداز عزل یادشان افتاد؟
چرا در این ایام که رهبر فرزانه میفرمایند سکوت ایشان اب به اسیاب می ریزند ودائما تحریک میکنند ؟
چرا این اسامی را به قوه قضائیه جهت برخورد نداده اند؟
در واقع بخشی از این اختلافات را خودشان دامن زدند و فتنه درست کردند