جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶

یک کرسنتی دیگر در وزارت نفت حکم گرفت

هادی نژاد حسینیان مشاور عالی وزیر نفت شد
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 442387
هادی نژاد حسینیان درحالی مشاور عالی وزیر می شود که در دوران حضور خود در كسوت معاونت بين الملل وزارت نفت در سالهاي ۸۰ تا ۸۴ نقش ممتازي در شكل گيري قرارداد كرسنت داشت.
یک کرسنتی دیگر در وزارت نفت حکم گرفت
به گزارش جهان به نقل از بولتن نیوز، در متن حکم وزیر نفت خطاب به هادی نژادحسینیان كه شانا آنرا منتشر كرده، آمده است: با توجه به سوابق درخشان خدمتی جنابعالی، به ویژه در صنعت نفت، بدینوسیله به عنوان مشاور عالی وزیر منصوب می‌شوید.

اين در حالي است كه هادي نژاد حسينيان در دوران حضور خود در كسوت معاونت بين الملل وزارت نفت در سالهاي ۸۰ تا ۸۴ نقش ممتازي در شكل گيري قرارداد كرسنت داشت ؛ به گونه اي كه تصميم گيري هاي حاصله در جلسه ۱۵ مهرماه ۱۳۸۱ دردفتر آقاي نژادحسينيان درباره موضوع كرسنت يكي از پرحاشيه ترين بخش هاي اين پرونده است.

در جلسه يادشده كه پيرو نامه نگاري دبيروقت شوراي عالي امنيت ملي( دكتر حسن روحاني) خطاب به رياست جمهوري وقت (اين نامه در آبان سال ۸۰ نگاشته شد) مبني بر بازنگري در آثار و تبعات حاصل از فروش گاز به شركتي اماراتي( كرسنت پتروليوم) موضوع به وزارت نفت و در نهايت به معاونت امور بين الملل ارجاع شد و در جلسه موصوف كه در تاريخ ۱۵ مهرماه ۸۱ در دفتر آقاي ن‍ژاد حسينيان تشكيل شد بر ضرورت فروش گاز به امارات از طريق قرارداد كرسنت تاكيد و به نوعي مسايل اين قرارداد تطهير شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *