پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۷
هم اندیشی منتخبان مجلس نهم برگزار شد؛

حمایت اکثریت منتخبان مجلس نهم از ریاست حدادعادل

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 222589
هم اندیشی منتخبان مجلس نهم با حضور 153 نفر از منتخبان این مجلس از جبهه متحد اصولگرایان، جبهه پایداری و مستقل ها با سخنرانی غلامعلی حداد عادل کاندیدای ریاست مجلس نهم برگزار شد.
حمایت اکثریت منتخبان مجلس نهم از ریاست حدادعادل
به گزارش جهان به نقل از مهر، در هم اندیشی منتخبان مجلس نهم که شنبه شب در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با نماز مغرب و عشاء به امامت آشتیانی نماینده قم آغاز شد، علیرضا زاکانی دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نماینده منتخب تهران در مجلس نهم به مهمانان خوشامد گفت.

بنا بر این گزارش پس از خوشامدگویی زاکانی نمایندگان در گروه های 5 نفره روی سن آمدند و هر کدام 5 دقیقه درباره ضرورت های مجلس نهم صحبت کردند.

لزوم تشکیل فراکسیون فراگیر اصولگرایان، همچنین تحول در هیئت رئیسه مجلس و ریاست غلامعلی حداد عادل از محورهای اصلی سخنرانی ها در این همایش بود.

مرتضی آقاتهرانی منتخب تهران در مجلس از جبهه پایداری ، احمد سالک نماینده اصفهان از جبهه متحد، اسماعیل کوثری نماینده تهران و کاندیدای مشترک جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان، حسین قاضی زاده منتخب اول مردم مشهد در مجلس نهم همچنین جعفرزاده منتخب اول شهرستان رشت که به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده بود و نیز منتخبانی از شیراز و دیگر شهرهای بزرگ کشور از جمله سخنرانان این همایش بودند.

پایان بخش هم اندیشی منتخبان مجلس نهم سخنرانی حداد عادل بود. وی به طرح نکاتی از مجلس ششم پرداخت و اشاراتی به مجالس هفتم و هشتم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگر جناب دكتر حداد براي رياست مجلس نهم برگزيده شوند انصافا عدالت از نظر انتخاب رياست مجلس وشاءنيت آن رعايت شده است
United Kingdom
لاریجانی نشه من جشن می گیرم
Latvia
جو مجلس بحمدالله به سمت لاریجانی است. آقای حداد عادل ضمن احترامی که برایشان قائلیم و انسان فرهیخته و محترمی هستند ولی بسیار زیاد ، بسیار زیاد مصلحت اندیش و عافیت طلب هستند و این برای مجلس ایران با توجه به مشکلات موجود در کشور اصلا مناسب نیست.
Iran, Islamic Republic of
اقای حداد چون باندباز و اهل زد و بند نیستن بهشون با لحن منفی برچسب مصلحت اندیشی می زنن. اما اگر برای ریاست مجلس دست به هر تلاشی می زد و از این سبک بزرگ منشانه در می اومد اونوقت می شد یه رییس خوب!!!
ایشون به نظرم انسانی مصلحت اندیش از این باب هستن که به مصلحت نظام و انقلاب فکر می کنن نه گروه و دسته و زمینه های بقای ریاست خودشون.
بهتره جای تخریب ایشون از سوی طرفداران بعضیا، از ریاستشون که نمونه ای از یک ریاست آرامشبخش برای مجلس و نهایتا جامعه است حمایت شود
ضمن احترامی که برای آقای لاریجانی قائلم (نه قائلیم!!) آقای لاریجانی در برخورد با فتنه گران عافیت طلب بود یا آقای حداد؟!!!
افراد خود قضاوت کنند
Iran, Islamic Republic of
مجلس به ریاستی احتیاج دارد که این همه کشمکش بین دولت و مجلس را کم کند نه انکه به ان دامن بزند و به فکر مصالح کشور باشد به نظر اقای حداد عادل بهترین گزینه هستند
Iran, Islamic Republic of
ایشان فردی موجه ،اهل علم ،پخته وباتجربه،تونمند وخلاصه لایق ریاست مجلس هستند وهمین بس که ایشان درمجلس هشتم وقتی متوجه شدند مورداقبال نمایندگان برای ریاست مجلس نیستند سنگین وموقر کنارکشیدند.ولی خداییش نمایندگان مدیریت ومواضع آفایان لاریجانی وحدادعادل رامقایسه کنندوبعد دست به انتخاب بزنند.
نمایندگان محترم!
اگرقراربرانتخاب بین آقایان لاریجانی وحدادعادل برای ریاست مجلس است بدانید که آقای حدادعادل اصلح است وبدانید آقای لاریجانی بعدازفتنه انتخابات امتحان روشن وخوبی پس نداد.