پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

رعب و وحشت صهیونیست‌ها +فیلم

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 371593
ترس و وحشت جامعه صهیونیست‌ها را فرا گرفته است و آنها به کابینه و ارتش خود بی اعتماد بوده و به علت تداوم سقوط موشک‌ها و عملیات مقاومت، و اعلام تلفات واقعی ارتش این رژیم، احساس شکست می‌کنند.
به گزارش جهان، "خضر شاهین" روز سه شنبه گزارش داد، صهیونیست‌ها حوادث نوار غزه را پیگیری می‌کنند و به این درک رسیده‌اند که از امنیت برخوردار نیستند؛ آنها هراس دارند و احساس شکست می‌کنند.

"فضل طهبوب" کارشناس امور رژیم صهیونیستی به خبرنگار العالم گفت: اسرایئلی‌ها دچار ضعف روانی و اجتماعی زیادی هستند؛ بویژه این که موشک‌ها همچنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک می‌شود و به طور کلی آنها احساس می کند که در امان نیستند، و برتری هوایی و نظامی اسرائیل پایان یافته است، زیرا موشک ها محدود جغرافیایی را در نوردیده و موازنه جدیدی در نبرد ایجاد کرده است.


خضر شاهین در ادامه تأکید کرد: مقاومت فلسطین با دلاوری مردان خود در نبرد کنونی توانسته است دهها نفر نظامیان صهیونیست را به هلاکت برساند، و شاوول آرون را اسیر کند.

این درحالی اصت که صدای مخالفان داخلی در فلسطین اشغالی برای درخواست جهت تحقیقات در سطح سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی بلند شده است.

"محمد زحایکه" رئیس باشگاه مطبوعات در قدس در مصاحبه با العالم اظهار داشت: هر اندازه تجاوزگری ادامه یابد، مقاومت واکنش موثری به آن در داخل فلسطین اشغالی خواهد داشت؛ و این امر باعث تشدید شعله اختلافات بین صهیونیست‌ها و بویژه در داخل کابینه خواهد شد، که همه جناح های آن تندرو هستند؛ به همین دلیل درگیری بین تندروها افزایش خواهد یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *