جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸
۱

خبری خوب برای والدین چندقلوها

دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 430597
در راستای سیاست های نظام در حوزه تشویق خانواده ها در جهت افزایش جمعیت و برای کاهش دغدغه های مالی خانواده هایی که صاحب چند قلو می شوند این کودکان را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده . . .
به گزارش جهان به نقل از حرف نو، برای اولین بار در ایران و در راستای کم کردن هزینه های خانواده های صاحب چند قلو یک فروشگاه اینترنتی با همکاری انجمن چند قلوها خدمات مناسبی را در زمینه تامین پوشاک چند قلو ها ارائه خواهد داد.

طبق این گزارش فروشگاه اینترنتی ۲۰ تا ۱۰۰ به عنوان اولین و بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی فعال در زمینه پوشاک با همکاری انجمن مردم نهاد دوقلوها در یک اقدام جالب توجه و در راستای سیاست های نظام در حوزه تشویق خانواده ها در جهت افزایش جمعیت و برای کاهش دغدغه های مالی خانواده هایی که صاحب چند قلو می شوند این کودکان را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده و هزینه های همه لباس های این کودکان را با معرفی انجمن دوقلوها به مدت یک سال تامین خواهد کرد.

بنا بر این گزارش در این طرح تمامی محصولات ارائه شده به خانواده های از برند های مشهور ایرانی خواهد بود که در راستای افزایش قدرت اقتصادی کشور و معرفی تولید ملی به عنوان کالای برتر در صنعت پوشاک و نشان دادن قدرت رقابت پوشاک ایرانی با مشابه خارجی صورت خواهد پذیرفت . از سوی دیگر با این طرح یکی از اصلی ترین دغدغه های خانواده هایی که صاحب چند قلو شده و از ابتدای تولد معمولا درگیر مسائل مالی می شوند حداقل در بخش پوشاک حل خواهد شد.

گفتنی است فروشگاه اینترنتی ۲۰ تا ۱۰۰ در این طرح پوشاک خانواده های صاحب ۵ قلو را به صورت کاملا رایگان بر عهده خواهد گرفت و به خانواده های صاحب دو قلو و چند قلو نیز با درصد قابل توجهی تخفیف پوشاک عرضه خواهد کرد . علاقه مندان می توانند جهت استفاده از خدمات این طرح به سایت این فروشگاه اینرنتی و یا به انجمن مردم نهاد دوقلو ها مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خبر شرم آوری بود
Iran, Islamic Republic of
از دست دولت که کاری بر نمی آید. شاید یک فروشگاه اینترنتی به داد مردم برسد.