جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳۳

فرمان تلفنی‌ مهدی هاشمی به دوستانش در ایران

چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 136693

مهدي هاشمي  طي تماس‌هاي مكرري با عوامل خود در تهران آنان را به اجراي پروژه ديگري براي فريب اذهان عمومي فراخوانده است.

به گزارش خبرنگار سياسي جهان، مهدي هاشمي كه به دليل تحت پيگرد قضايي بودن از حضور در مجامع عمومي خودداري مي‌كند، طي فرماني تلفني از عوامل خود خواسته تا پروژه نامه‌نگاري متهمان و مجرمان حوادث پس از انتخابات را كليد بزنند.

شاه‌ كليد جريان فتنه پس از انتخابات در فرمان خود تاكيد كرده كه پروژه نامه‌نگاري‌ مجرمان و متهمان عليه نظام و انقلاب و جبهه‌اصولگرا به گونه‌اي دنبال شود كه اذهان عمومي درباره عملكرد وي منحرف شود.

انتشار اخبار وگزارشاتي درباره فعاليت‌هاي آزادانه بستگان هاشمي عليه سياست‌هاي نظام آنان را به شدت در هراس و نگراني قرار داده است و شاه‌كليد مي‌كوشد با طرح موضوعات دم‌دستي به زعم خود از نگاه‌ موشكافانه افكارعمومي بگريزد.

در همین حال اخیرا یکی از زندانیان آزاد شده از زندان نامه ای سرگشاده نوشته است و در آن دروغ های شاخداری را علیه نظام و آنچه در زندان بر وی گذشته منتشر کرده است. گفتنی است نامه نگاری وی نیز با هماهنگی با مهدی هاشمی انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این پر روی های زیادی ازجانب همه عوامل فتنه سال88 نتیجه رآفت جمهوری اسلامی است ولی قوه قضائیه نبایدمطالبات مردم ایران را
درمحاکمه سران فتنه بیش از این به تاخیر بیاندازد
Iran, Islamic Republic of
این ... سبز در بزرگراه رسالت نرسیده به سید خندان(بر روی دیوار شهرداری ناحیه) بر روی عکس بنیانگذار دانشگاه افسری امام علی(ع) رنگ پاشیدن
...
Iran, Islamic Republic of
یعنی قوه قضاییه ما اینقدر قدرت ندارد که این شاه کلید را از لانه اش بیرون بکشد .دیگه محل مهدی عاشمی مخفی تر از ریگی که نیست .یا اینکه اصلا قصد بازداشتی وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا آیت الله هاشمی کارهای پسرش را تایید می کند که جای او را لو نمی دهد.
Iran, Islamic Republic of
قوه قضاییه در محاکمه سران فتنه آنقدر تعلل می کند که اینها اینقدر وقیح می شود.
Iran, Islamic Republic of
اي كاش اين قوه قضاییه كه هي دم از عدالت و فقاهت مي‌زند، لحظه‌اي تبعيض را كنار مي‌گذاشت و اين جرثومه فساد را محاكمه مي‌كرد. اما متاسفانه ايشان براي توجيه تبعيض‌هاي جاري در قوه قضائيه آن را به رهبري عزيز منتسب مي‌كند در حالي كه رهبري عزيز گفتند همه در برابر قانون يكي هستند و در جمع دانشجويان هم گفتند كه رهبري مواضعش دوتا نمي‌شود. مواضع خصوصي و عمومي من يكي است و هركه خلاف اين بگوید گناه كبيره كرده است.
Latvia
عدم دستگيري آقاي مهدي هاشمي علاوه بر دلسردي مردم و اپيدمي شدن احساس تبعيض در آنهابراي آقازاده ها ، باعث زيرسوال رفتن حيثيت و اقتدار نظام مي شود. اهميت سپردن ايشان به دست عدالت به مراتب مهم تر از دستگيري و مجازات ريگي شرور بوده و آزمون اقتدار نظام و سلامت دستگاه قضايي است.
Iran, Islamic Republic of
می گویند گناه پسر را نباید به پای پدر نوشت اما خدا وکیلی پدرش می تواند کاری کند که مهدی از این حرکتها نکند و یا حداقل او را تسلیم قوه قضاییه کند.
Iran, Islamic Republic of
قوه قضائیه کی میخاد به داد نظام برسه
چطوریه که به یه اظهار نظر (نه چندان اشتباه) رئیس جمهور سریعا پاسخ رسانه ای میدن... ولی به اینجا که میرسه انقد مماشات
...
Iran, Islamic Republic of
حالا ما هی به آیت الله هاشمی گیر بدیم .بابا جان اون را ول کنید بچه هایش را بچسبید.
Iran, Islamic Republic of
هی وعده وعید به مردم ندهید .سریعتر این سران فتنه را دستگیر کنید تا خیال همه راحت شود.
Iran, Islamic Republic of
البته بگم گه در کهریزک آبروی نظام را بردند. درسته کروبی زیاد دروغ بافی کرد لیکن از وجود کثافت کاری ها نمی شه طفره رفت حتی رهبر دستور برخورد داد. به نظرم باید آنها را هم اعدام کرد
Iran, Islamic Republic of
مماشات کافیست دستگیرش کنید.
Iran, Islamic Republic of
خودش خسته نشده از این همه شکستی که تا به حال در مسائل سیاسی خورده.اگر این پشتکار را در هر کار دیگه ای می گذاشت تا به حال صد باره موفق شده بود.
Iran, Islamic Republic of
این شخصی که گفته ما به هاشمی گیر ندیم و به بچه هاش بچسبیم، شاید متوجه نباشه که هاشمی خودش رو بین بچه هاش و نظام قرارداده. به معنی دیگه هاشمیه که نمی ذاره به بچه هاش بچسبیم.
...
مهدی هاشمی مخفی تر از ریگی که نیست .یا اینکه اصلا قصد بازداشتی وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
لطفا مهدی هاشمی را دستگیر کنید
Iran, Islamic Republic of
آقا مهدی خوب بگرد نوبت آب خنک خوردنم می رسه انشاالله
Iran, Islamic Republic of
... کسانی که میگن گناه مهدی هاشمی ریطی به پدرش ندارد. اگه یادشون رفته یادشون بیاد نامه بی سلام و خداحافظی آقای هاشمی بزرگ به رهبر رو که تهدید به خروش آتشفشانی مردم کرد. وقتی که همسرشون گفت اگه موسوی رای نیاره تقلب شده و مردم بریزن تو خیابون. وقتی که دخترشون مردم رو به ادامه آشوب دعوت کرد و گفت پدر من سبز هست. وقتی که تو نماز جمعه نماز اولی ها که با کفش و کنار نامحرم برگزار شد حرفهای تحریک آمیز زدن و دل رهبر رو خون کردن. وقتی که تو مراسم های مختلف مخصوصا شرکت نکردن. وقتی که هنوز که هنوزه حرفهای آمریکایی پسند میزنند. حالا بگذریم از کارهای پشت پرده ایشون و خانوادشون که باعث و بانی همه بدبختی ها شد.
Iran, Islamic Republic of
معدود افرادي كه هنوز دوستي خود را با ايشان حفظ كرده و با طناب پوسيده ايشان به چاه ميروند از ايشان هم بدبخت تر هستند چون ايشان خود را از خطر دور كرده و براي مصالح شخصي خودش دست به هر كاري ميزند ولي ديگران براي نفع ديگري خود را در معرض خطر قرار داده و خسر الدنيا و الاخره ميشوند.
Iran, Islamic Republic of
بايد بگيرن اين رو اعدامش كنن
سهل انگاری موجب جری شدن جریان فتنه می شود
Iran, Islamic Republic of
چطور است عبدالمالک ریگی را تونستند بگیرند ولی این اغتشاگر را نمی توانند دستگیر کنند...
Iran, Islamic Republic of
ميلياردها از بوجه ي بيت المال به جيب زد ودور دنيا مي چرخد وبه ريش ملت مي خندد
Iran, Islamic Republic of
چرا اسم فرد ازاد شده را نمی گویید
United States
با سلام
نظام اسلامی دچار دردی شده که دوای آن با صبر وتامل باید تجویز شود! وقتی هنوز بسیاری از علما که متاسفانه برخی نیز از امامان جمعه ونمایندگان رهبری در استانها هستند از آقای هاشمی دفاع می کنند و ایشان را در مسند ریاست خبرگان نگه می دارند نباید توقع داشت که مهدی را به سادگی می توان دستگیر کرد!
ماجرا پیچیده تر از این حرفهاست! مهدی حتی حاضر است پدرش را فدای خویش کند...
Iran, Islamic Republic of
قهوه ای تلخ دقیقا مملکت ما در حال حاضر
Iran, Islamic Republic of
درود برهاشمی یار واقعی امام راحل
Iran, Islamic Republic of
مگر فقط مهدی هاشمی در فتنه 88 بوده خواهران وبرادران ایشان هم به شدت درفتنه گری سهم داشته و هنوز هم دارند . این سفرهای مکرر اینها که هر هفته به کشورهای مختلف و ملاقات با فتنه گران خارج از کشور و خارجیها برای چیست کدام مردم ما اینقدر دارائی دارند که بطور مدام به کشورهای مختلف سفر کنند .چرا به این مسائل رسیدگی نمی شود .اینها این ثروت ها را از کجا می اورند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای بابا نور چشمی دیگه
واقعا ننگ بر کسی که خیانتکاران به امام و دین و انقلاب و خون شهدا رو یاران واقعی امام می خونه......
Iran, Islamic Republic of
وقتي نامه ايشان به دوستانش را ميشنوم كه توصيه ميكند از جانب من چنين و چنان بگوييد يا عمل كنيد ياد قصه پادشاه قديم مي افتم كه ميخواست تنبل ترين فرد كشورش را شناسايي كند فراخوان به همه استانها دادند و ده نفر انتخاب شدند و آنها را به حمام عمومي پايتخت منتقل كردند و سپس كف حمام را بقدري گرم كردند كه يكي يكي به ترتيب تنبلي بلند شدند و رفتند فقط دو نفر باقيمانده بودند كه يكيشان داد ميزد سوختم سوختم به دادم برسيد و آنگاه رفيقش صدا زد رفيق لطفا از جانب من هم بگوييد و داد بزنيد كه من هم سوختم و دارم نفله ميشوم و ايشان را به عنوان تنبل ترين فرد انتخاب كردند.!!
Iran, Islamic Republic of
... بابا جون همه ما سر کاریم... والسلام