چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۵

حمایت اقلیت مجلس از طرح رفراندوم رئیس جمهور

سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۱۲
کد مطلب: 106498
اقلیت مجلس حامی طرح رفراندوم رئیس جمهور برای اجرای هدفمندسازی یارانه ها هستند.
 
به گزارش جهان برخی از نمایندگان اقلیت مجلس و منتسب به اصلاح طلب با داعیه دفاع از مردم،اختلاف دولت و اصولگرایان منتقد در مجلس را بی فایده ،و در ادعایی جالب این قبیل اختلافات را به ضرر مردم دانستند.
 
اقلیت مجلس که تا به حال سیاست چراغ خاموش را در قبال برخی اختلافات جزئی دولت و مجلس دنبال کردند،تلاش دارند از این اختلافات سوء استفاده کرده و به بازسازی چهره خود پس از انتخابات بپردازند.
 
در همین راستا علیخانی در گفتگو با یک روزنامه صبح گفت: به نمایندگی از فراکسیون اقلیت عنوان می کنم که تحت هیچ شرایطی از وضع موجود رضایت نداریم و امیدواریم تا هر چه زودتر، تعاملی خوب بین دولت و مجلس به وجود آید تا از این طریق بتوانیم در راستای اهداف کشور گام های مثبتی برداریم. 

وی در ادمه تلاش کرد اختلاف میان دولت و مجلس را به رودررویی احمدی نژاد و لاریجانی تبدیل کند. لازم به ذکر است مدتی پیش خبری از جلسه سران اصلاحات منتشر شد که بر مبنای آن جناح اقلیت مجلس موظف شده بود تا اختلافات دولت و مجلس را با چراغ خاموش دامن بزند.
 
همچنین روز گذشته داریوش قنبری سخنگوی فراکسیون خط امام و از اعضای اقلیت مجلس ضمن بی اثر خواندن گفتگوی دولت و مجلس بر سر طرح هدفمندسازی یارانه ها اظهار داشت که تنها راه ممکن در شرایط فعلی، برگزاری یک رفراندوم در میان مردم است!
 
برخی آگاهان سیاسی معتقدند که اقلیت مجلس با علم به اینکه  طرح هدفمندسازی یارانه ها به دليل ايجاد شوكهاي طبيعي قيمتي، ممكن است محبوبيت فعلي دولت را قهرا تا مدتي تحت‌الشعاع قرار دهد، از رفراندوم حمایت می کنند تا از آن به عنوام اهرمی بر علیه نتایج انتخابات اخیر استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه سواستفاده میکنند بجز من !!
Iran, Islamic Republic of
این حرفها به رئیس جمهور نمی چسبه
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینه که اگر الان اقلیت مجلس از کس دیگه ای دفاع کرده بودند آسمون و زمین را به می بافتند
Iran, Islamic Republic of
مگه اقلیت جزامه که ازش فرار می کنید.چیه نمی توانید چهار تا انسان فهیم اصلاح گرای معتقد به نظام ببینید.
Germany
فرموده اند "مگه اقلیت جزامه که ازش فرار می کنید.چیه نمی توانید چهار تا انسان فهیم اصلاح گرای معتقد به نظام ببینید". ببینم، اینها اگر معتقد به نظام هستند، چرا با آقای موسوی که رسماً ارکان نظام (مثل رهبری و شورای نگهبان) رو زیر سوال می بره دیدار و تبادل نظر می کنند؟