جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۷
۵۴
اخبار ویژه و کوتاه جهان نیوز

آخرین وضعیت انتخاب رئیس صدا و سیما/ چند نفر برای یارانه ها ثبت نام کردند؟

سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب: 356194
تلاش هاشمی برای انتخابات مجلس خبرگان، نشريه اقتصادي جریان انحرافی آماده انتشار،تجهیزات قوی برای سایت ثبت نام یارانه ها، تلاش برای پرونده سازی علیه سپاه، تحت تأثیر قرار گرفتن برخی نمایندگان از ساده زیستی بشار اسد، تلاش عضو شورای شهر برای تطهیر خاتمی و ...
آخرین وضعیت انتخاب رئیس صدا و سیما/ چند نفر برای یارانه ها ثبت نام کردند؟
گروه سیاسی جهان نيوز ـ با توجه به درخواست شمار زیادی از مخاطبان سایت، از هفته گذشته، انتشار اخبار ویژه و کوتاه جهان نيوز به صورت بسته هفتگی از سر گرفته شد. سعی شده است در گزینش این اخبار نهایت دقت و صحت لحاظ شود. نظرات و پیشنهادات خوانندگان محترم می تواند در ارائه بهتر این مجموعه اخبار یاری دهنده ما باشد.

تلاش هاشمی برای انتخابات مجلس خبرگان

>> جریان آقای هاشمی رفسنجانی برای انتخابات مجلس خبرگان به شدت فعال هستند. گفته می شود در لیست آقای هاشمی، وی به عنوان سرلیست و آقایان روحانی، موسوی بجنوردی، سیدحسن خمینی، محقق داماد، شهیدی، مجید انصاری به عنوان نفرات قطعی حضور دارند.

مؤسسه نشر آثار امام خمینی(ره) کتاب آقای صانعی را چاپ و منتشر می کند

>> مؤسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام خميني (ره) قرار است کتاب فقه‌ الثقلين آقای يوسف صانعي را چاپ و منتشر کند. گفته مي‌شود که روي جلد اين کتاب نيز از عنوان آيت‌الله العظمی براي آقای صانعي استفاده کرده‌اند که احتمالاً با توجه به نظر جامعه مدرسين در خصوص عدم مرجعیت وی باعث ايجاد حاشيه‌هايي خواهد‌ شد.

نشريه اقتصادي جریان انحرافی آماده انتشار

>> عبدالرضا داوري نزديک به تيم آقایان احمدي‌نژاد و مشایی، مجوز نشريه‌ ماهانه‌اي با زمينه اقتصادي دريافت کرده ‌است. قرار است در اين نشريه با استفاده از مديران اقتصادي دولت دهم، ضمن نقد سياست‌ها و عملکرد اقتصادي دولت جديد به انتقادات اقتصادي مطرح‌شده عليه دولت احمدي‌نژاد پاسخ داده‌ شود. احمدي‌نژاد با بسيج تيم اقتصادي دولت آنان را براي همکاري با نشريه «بررسي‌هاي اقتصادي» تشويق کرده ‌است. نخستين شماره اين نشريه در ۱۶۰ صفحه آماده انتشار شده ‌است.

تجهیزات قوی برای سایت ثبت نام یارانه ها


>> سایت ثبت نام یارانه ها به جز روز اول که دچار اختلال شد، تا پایان ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه، مشکل خاصی نداشته است. در این زمینه آقای واعظی وزیر ارتباطات در جلسه ای گفته است: ما پهنای باندی معادل ۱۰ برابر آنچه نیاز است ایجاد کردیم. پیش از این قوی ترین سرور در کشور سرور سازمان سنجش بود که حدود یک میلیون و دویست هزار نفر به آن مراجعه می کردند.

۷۴ میلیون نفر ثبت نام کردند/ کاسه کوزه ها سر صداوسیما شکست!

>> یکی از مدیران دولتی اخیرا در جلسه ای اعلام کرد که میزان ثبت نام مردم در طرح هدفمندی یارانه ها ۷۴ میلیون نفر بوده است و تنها کمی بیش از ۳ میلیون نفر انصراف داده اند. این مدیر دولتی با گلایه از صداوسیما و دولت قبلی علت عدم استقبال مردم از دریافت یارانه را سیاست های غلط دولت قبل و سیاستهای تبلیغاتی اشتباه صداوسیما دانسته است.

انتقاد از سیاستهای تبلیغی صداوسیما در حالی است که پیش از این دولت حتی برای موضوعات کم اهمیت تر شخصا وارد عمل شده و حتی در انتخاب مجری برنامه های خاص هم راسا عمل می کرده است.
با این حال تحلیلگران معتقدند که عدم تدبیر مناسب از سوی دولت و نیز ولخرجی های مقامات دولتی از هزینه های بیت المال نظیر تغییر دکوراسیون و استفاده از هواپیماهای خصوصی و... از دلایل کاهش اعتماد مردم به دولت بوده است.

افزایش حقوق وزیران و اعضای هیات دولت

>> اخیرا اخباری در خصوص افزایش ۲ و نیم برابری حقوق وزرا و اعضای هیات دولت در محافل خبری نقل قول می شود. خبرنگار جهان با خبر شد که منشا این خبر یکی از وزرای دولت قبل است. هنوز اخبار رسمی که این خبر را تایید کند منتشر نشده است.

گفتنی است در حال حاضر حقوق وزرا ۸ میلیون تومان است که در صورت صحت این خبر، میزان حقوق آنان به مبلغ ۲۰ میلیون تومان خواهد رسید.

اسپانسر فیلم ضدانقلابی خانه پدری

>> خبرنگار جهان با خبر شد که فیلم تلخ و ضدانقلابی خانه پدری که اکران آن در جشنواره فیلم فجر با واکنشهای منفی همراه بود، با حمایت و بودجه نیروی انتظامی ساخته شده است. در بخشی از این فیلم صحنه کشتن خواهر خانواده توسط برادرش به نمایش گذاشته شده است. گفته می شود احتمال عدم اکران این فیلم وجود دارد.



پخش پایتخت و کلاه قرمزی از شبکه های ماهواره ای

>> بر اساس اطلاعات دریافتی خبرنگار جهان، در سال ۱۳۹۱، ۱۱۹ شبکه فارسی زبان ماهواره ای وجود داشته است که این تعداد در سال ۱۳۹۲ به ۱۴۶ شبکه افزایش یافته است. همچنین شبکه های فارسی زبان در ایام نوروز امسال در مقطع ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین حدود ۵۴۰۰ ساعت برنامه نوروزی پخش کردند.
این شبکه ها امسال اغلب سریال های ایرانی از جمله پایتخت و کلاه قرمزی را با کپی برداری از صدا و سیما پخش می کردند و ساعات پخش برنامه های اصلی خود را با کنداکتور صداوسیما تنظیم می کردند به این معنا که در زمان پخش برنامه ها و سریالهای پربیننده سیما، برنامه های اصلی خود را پخش نمی کردند.

آخرین وضعیت انتخاب رئیس سازمان صداوسیما

>> با پایان یافتن دوره ۱۰ ساله ریاست سازمان صداوسیما، از چندی پیش گمانه زنی های مختلفی در رسانه ها در مورد جانشین احتمالی عزت الله ضرغامی منتشر شده است. با این حال خبرنگار جهان مطلع شد ضرغامی تا دو سال آینده در صداوسیما ماندگار خواهد شد.

تلاش برای پرونده سازی علیه سپاه

>> گفته می شود فردی به نام ف. ص که از نیروهای اجاره ای مهدی هاشمی در رسانه ها بوده است و چندین بار به جرم ارتباطات مشکوک و خلاف امنیتی بازداشت شده، اخیرا محور هماهنگی رسانه های نزدیک به آقای هاشمی را بر عهده گرفته است. یکی از موضوعاتی که در جلسات وی با رسانه های همسو دنبال می شود اتهام زنی به سپاه پاسداران است.

پیش از این در دولت قبل، جریان انحرافی با همراهی رسانه هایی نظیر BBC و رادیو فردا خط اتهام زنی به سپاه به ویژه در فعالیت های اقتصادی را دنبال می کردند و سعی داشتند اینگونه القاء نمایند که دلیل مخالفت سپاه با پرونده ارتباط با آمریکا، منافعی است که این نهاد انقلابی از تحریمها می برد! این خط انحرافی همزمان به صورت کنایه در برخی رسانه های داخلی اصلاح طلب نیز دنبال می شد که اظهارات حجت الاسلام روحانی در جمع فرماندهان سپاه و نیز روند ماجرای پرونده هسته ای ایران، این خط انحرافی را بی اثر نمود.

انتشار یک فیلم دردناک در فضای مجازی

>> پس از انتشار فیلمی در سوریه که در آن تروریستها با کشتن یک شهروند سوری سینه وی را شکافته و قلبش را می خوردند، اخیرا فیلم دردناک دیگری منتشر شده که در آن تروریستها اعضای یک خانواده را شکنجه کرده و سپس در حضور مادر و بچه ها، پدرشان را در چاله ای می اندازند و بعد با ریختن بنزین وی را زنده زنده می سوزانند. واکنش اعضای این خانواده در قبال سوزاندن پدر، دل هر انسانی را به درد می آورد.

تحت تأثیر قرار گرفتن برخی نمایندگان از ساده زیستی بشار اسد

>> شنیده شده تعدادی از نمایندگان مجلس چندی قبل سفری به سوریه و لبنان داشتند. بعد از حضور این نمایندگان در محل اسکان بشار اسد، به شدت تحت تاثیر ساده زیستی شخص بشار اسد قرار گرفته بودند و اعلام کرده اند که این ساده زیستی برای ما غیرقابل تصور بود. این افراد دیداری با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله داشته اند و در این دیدار سیدحسن نصرالله از امدادهای غیبی و اتفاقات معنوی در جبهه های جنگ سوریه علیه تروریست ها سخن گفته بود.

افزايش فعاليت بنياد باران و سيدمحمد خاتمي

>> با آمدن «جواد امام» به بنياد باران با عنوان مديرعامل، اين بنياد بعد از رفتن محمدرضا عارف فعال‌تر شده ‌است و سيدمحمد خاتمي نيز حضور فعال‌تري دارد. جواد امام عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و عضو هيأت مديره بنياد باران است. وي رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در تهران در انتخابات رياست‌جمهوري سال ۸۸ بود. در ماجرای فتنه ۸۸ ماجرای دروغین گم شدن عاطفه امام (دختر جواد امام) و ادعای کشته شدن وی، پس از مدتی با پیدا شدن وی افشا شد و مشخص شد که وی با برنامه پدرش و با هدف تحریک احساسات مردم تن به این بازی داده بود. جواد امام از نیروهای اخراجی وزارت اطلاعات است.

تلاش عضو شورای شهر برای تطهیر خاتمی

>> اخیرا دور جدیدی از فعالیت آقای خاتمی در رسانه ها شروع شده است و کلید آن از ملاقات با وزیران و معاونین با وی خورده است. همچنین قرار بود چند خانواده شهید با هماهنگی آقای تندگویان عضو اصلاح طلب و تندروی شورای شهر به دیدار آقای خاتمی بروند ولی با فوت پدرخانم آقای خاتمی این دیدار برگزار نشد.

قالیباف: دولت جدید در کمک به شهرداری بدتر از دولت قبل نباشد بهتر نیست

>> خبرنگار جهان با خبر شد آقای قالیباف در جلسه ای گفته است: در جلسه ای که با دولت داشتیم من آخر جلسه خدمت دوستان دولت گفتم که هر چند که شماها دولت گذشته را تخطئه می کردید، اما اگر شما (دولت روحانی) در برخوردتان با شهرداری تهران بدتر (از دولت احمدی نژاد) عمل نکرده باشید حتما بهتر عمل نکردید.

گفته می شود علاوه بر انجام نشدن تعهدات دولت به شهرداری، مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان سهم شهرداری از جرائم راهنمایی و رانندگی بوده است که دولت این مبلغ را نیز پرداخت نکرده است. طبق قانون کلیه جرایم راهنمایی و رانندگی ابتدا باید به حساب خزانه واریز شود و از آن حساب باید مجددا به شهرداری پرداخت شود ولی تاکنون دولت این مبلغ را پرداخت نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


در صورت امکان هر روز اخبار کوتاه و ویژه را منتشر کنید . اگر مقدور نبود حداقل هفته ای دوبار منتشر نمایید. متشکرم
بعید می دونم این جنس اخبار رو بشه هر روز منتشر کرو. ولی اگه بشه خیلی خوبه.
مدنی
از شیوه محترمانه تنظیم اخبار سپاسگزارم.
برای نیروی انتظامی متاسفم. حتما آقای احمدی مقدم خبر نداشته
سعيد
Iran, Islamic Republic of
اقا جون يكم دقتم بد نيستا...!!موضوع چه ربطي به احمدي مقدم داشت ؟؟؟پولا اول بايد بره خزانه دولت بعدا دولت برداشت كنه و به حساب شهرداري واريز كنه
اون اظهار تاسف برای فیلم خانه پدریه که اسپانسرش نیروی انتظامی است.
حسنی
مردم باز هم حماسه آفریدند! رفراندوم اقتصادی دولت با شکست مفتضحانه همراه شد. حق دارند که تقصیر رو گردن دیگران بیاندازند. جهان نیوز مواظب باش شما رو فیلتر نکنند.
جهان نیوز که چند بار مطلب نوشت درباره لزوم انصراف از دریافت یارانه ها. البته از این دولت بعید نیست جهان رو فیلتر کنه
غفاری
خدا لعنت کنه تروریستهای سوری رو. اینا واقعا می خوان جایگزین بشار بشند. لطفا این فیلم رو برای آقایان هاشمی و خاتمی بفرستید که از تروریستهای سوریه حمایت می کنند.
حسام الدین
آقای قالیباف مواظب اطرافیانت باش برادر
ما به لیست آیت الله هاشمی رای می دهیم.
درضمن نظر جامعه مدرسین در مورد آیت الله العظمی صانعی، برای ما مهم نیست....
بزار مهدی محاکمه بشود بعد لیست بدهند
اگه مهدی محاکمه شد منم به شیخ اکبر رای می دم
محاکمه ومجازات
بی نام
پس یک باره بگو یا ی... هستی یا ب... یا و... و یا اصلٱ بی...
این آقای داوری که نوشتید رابط مشاییه همون نیست که خونش تو خیابان فرشته است. آقای احمدی نژاد که می گفت رفقای ما همه ساده زیستند.امان از این انحرافیون خدانشناس
با ادامه پیدا کردن ریاست ضرغامی بر رسانه میلی، باید شاهد تیلیغات یکجانبه در انتخابات خبرگان، مجلس و ریاست جمهوری 12 باشیم. چه شو د این رسانه میلی.
برادر سابق
خدایا هاشمی رو زودتر عاقبت به خیر بفرما. هر روز داره از انقلاب فاصله می گیره. واقعا دلم براش می سوزه برای انقلاب خیلی زحمت کشید اما حب دنیا و فتنه فرزندان داره بدبختش می کنه. از صمیم قلب دوست دارم هاشمی عاقبت به خیر شه.
سید حسن خمینی این روزها ملعبه دست هاشمی و خاتمی شده. برات واقعا متاسفم . شما که ادعاعای بزرگ داری اول خانواده خودت مثل نعیمه و زهرا اشراقی و ... جمع کن بعد ادعای حکومت داری داشته باش.
متأسفانه خانواده حضرت امام بیش از هر کس دیگری در حال ضربه زدن به اندیشه های حضرت امام هستند.
حتی سید علی ( خمینی) هم در مقابل همه این مسائل یا سکوت می کند یا یه طوری حرف میزنه که هیچی از توش در نمیاد فقط یه سری کلمات رو به بازی می گیره!!!
جهان چرا این فیلم جنایت رو توی سایت قرار ندادی؟!
فکر نمی کنید خیلی وقت از زمان این سیاست های چشم پوشی و ای وای ترسیدم روحیه تون خدشه دار بشه گذشته؟!
دشمن تا بیخ گوش مون جلو اومده تا رو راست واضح همه چیز مطرح نشه نمیشه مبارزه رو شروع کرد.
من دقیقا می دونم تا ده سال دیگه با این روش توی ایران چه اتفاقی میفته. خواستی بگو با تحلیل دقیق خدمت تون ارسال کنم.
این کتمان کاری ها و ارسال خبر به این صورت اشتباه مطلقه.
Germany
يكم بيشتر مطالعه كن و دلت را به ته ليلهاي آبكي خودت خوش نكن.
البته شايد هم سعي داري آدرس غلط بدي كه باز هم بهتره بري بيشتر مطالعه كني
هیچ وقت هیچ کس از مطالعه بیشتر بی نیاز نیست ولی شما هر وقت یاد گرفتی تحلیل رو درست بنویسی بیا با هم، هم کلام بشیم
آقا این خبرها رو از کجا می گیرید. خبرنگارتون خیلی پر کاره
حقوق 20 میلیونی؟ خوب شد انصراف ندادم از یارانه ها وگرنه کلی دلم می سوخت.
Iran, Islamic Republic of
من انصراف دادم... اونم فقط به خاطر روش تحقیر آمیز دولت در برخورده با مردم....
فقط کم مونده بود که روحانی بگه تنها گداها بیان و یارانه بگیرند..
United States
جهان یه لیستی از خبرای راستت بزار ما باور کنیم خبرای شما همش تکذیب میشه
کلک از امریکا خودت به خودت مثبت دادی!!!!!!!!!!!!
فعلا اولین منفی را دشن کن تا بعد............
داماد اونا
خبر راست میخواهی برو سایت های انتخاب و عصر ایران و فرارو و روزنامه ارمان !!!!!
Germany
چشم، اوامر ديگه اي ندارين؟ مثل آب يخ و اينجورچيزا؟!
جهان نیوز از کرسنت چه خبر؟ هنوز دولت اجازه نداده در موردش بنویسید؟ مواظب مهدی هاشمی باشید دوباره فرار نکنه
این آقای تندگویان با اینکه فرزند شهیده اما خیلی آدمه پرت و .... به شدت هم از شهادت پدر بزرگوارش سوءاستفاده می کنه. اگه خواستید اطلاعات جالبی دربارش دارم براتون بفرستم.
شنیده شده این آقای فواد ص که نوچه اجاره ای هاشمیه در وزارت کار پست گرفته. تحقیق کنید ببینید خبر صحت داره؟
اگر سید حسن خمینی بخواد برا مجلس خبرگان بیاد حتما باید پیرامون اجتهادش آزمون بده
که البته بعید میدونم قبول شه
مگه مثل بعضی ها بدون آزمون درجه اجتهاد بگیره که دیگه مسئله اش فرق میکنه
به نظر شما ضرغامی خوب کار کرد؟
Germany
براي آمريكا بعله ولي براي ما نع
من از متن این فیلم خبر ندارم ولی به عنوان یک روانشناس خدمت شما عرض می کنم وقتی صحنه کشته شدن یک خواهر به دست برادرش به نمایش گذاشته بشه برای خیلی از خانواده ها این امر موضوعیت پیدا می کنه و خودش ایجاد فکر قتل در زمان عصبانیت یا بدبینی رو می کنه و طبیعی است غالبا کسی که قدرت بیشتری داری غلبه می کنه!
از طرف دیگه اضطراب و پرخاشگری و افسردگی رو شدت می بخشه. در حالیکه در اسلام توصیه شده که باید همه شما با دید خواهر و برادر به هم نگاه کنید به این معنی که خانم ها تحت حمایت غیرت و قدرت مردها قرار می گیرند با یک سعه صدر و نگاهی پاک!
حالا ما بیاییم و یک خشونت و نگاه کثیف رو وارد خانواده کنیم؟! این فاجعه است!
فکر می کنید چرا کار دولت آمریکا به اینجا رسیده که مردمش خیلی راحت به روی هم اسلحه می کشند و در در خانواده ها جنایت های وحشتناکی رخ می دهد. باید جلوی این فیلم گرفته شود و مسئولین آن پاسخگو باشند.
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
باسلام نظر به رهنمودهاي مقام معظم رهبري مبني بر آگاهي دادن به آحاد مردم جا دارد مطالبي كه بيانگر عملكرد ناصحيح مسئولين مي باشد به اطلاع مردم رسانيده شود تا اين ملت باشند كه به صحنه قضاوت بنشينند
Iran, Islamic Republic of
قرار این بود که هرکی یارانه ثبت نام نکنه حامی دولته
هرکی ثبت نام کنه دشمنه دولت :D
چقد اینها حامی دارن
واقعا تعجب اوره که چرا بعضیها که به درجه اجتهاد نرسیدن و حتی نمیشه بهشون شیخ یا حتی اخوند گفت برای انتخابات بسیار مهم و حساس خبرگان رهبری تایید میشن
بعضی از جریانهای مساله دار از خیلی قبل فکر امروزشونم کرده بودند و با برنامه درسالهای قبل از عدم توجه و حساسیت برخی مسئولین نهایت سوء استفاده را کرده و با جا کردن افراد مورد نظر خودشون در این نهاد مهم و حساس برای تطهیر خودشون حالا دارن سوء استفاده میکنن
واقعا نمیدونم کجای بعضی از این افراد ساده، سالوس،غربزده،قدرت طلب،اشرافی و........... خبره بوده
که بخوان راجع به شخص اول مملکت و اعلمترین مرجع فقهی-سیاسی و ولی فقیه نظر بدن واقعا جای تاسف داره
Iran, Islamic Republic of
فيلم ضد انقلابي خانه پدري؟؟؟؟؟ باز خوبه من اين فيلمو ديدم...
پيروز
اين هيجده ميليون نفر كه به روحاني راي دادند حداقل ثبت نام نميكردند تا حماسه شون تكميل بشه طرف جوگير شده بود كه انتخابات رو برده اونهم با هيجده ميليون راي ميگفتند همين بيست ميليون هم انصراف بدن خيلي خوبه اما جوابشون چي شد
قادرپور
Iran, Islamic Republic of
آقای خاتمی اینطوری تطهیر نمیشی راهش اینه که صریحا خطاب به مردم بگی انتخابات سالم بود و از تلاش اطرافیان ت در براندازی نظام اعلام برائت کنی. من سال 76 به شما رای دادم. دوستت داشتم ولی افسوس قدر خودت و مردم رو ندونستی و دلخوش کردی به حمایت به قول خودت چند رقاصه و ضدانقلاب.
مسعود شیرزادی
Iran, Islamic Republic of
اکثر خبرها با عنوان: گفته می شود ، شنیده شده، نظر برخی تحلیلگران، بعضی از صاحب نظران و ... می باشد بنابر این بیشتر به شایعات شبیه تر است تا اخبار و اطلاعات.
این همه گفتید انحرافی - انحرافی هیچ جیز را نیز نتوانستید ثابت کنید بس دیگه بابا!!!
...
خط تخریب احمدی نژاد را هنوز دارید ناشیانه ادامه میدید....قرار نیست هرکی به نحوی با دکتر ارتباط داشته او را جریان انحرافی بنامید..خدائیش تو قیامت بایستی جوابگوی همه حرفها و اعمالمان باشیم
Iran, Islamic Republic of
تلاش برای بازگشت احمدی نژاد نتیجه نخواهد داد. اون موقعی که خونه نشینی کرد و با کنایه متلک می گفت باید فکر اینجا رو می کرد. دکتر جون از چشم ما افتادی. البته در توبه و راه اصلاح همیشه بازه ولی فکر نمی کنم با مشایی این توفیق رو هم پیدا کنی.
رضایی
امیدوارم آقای احمدی نژاد تو خلوت خودش به کارهایی که تو چهار سال دومش کرد فکر کنه. حزب الهی هایی که ازش طرفداری کردند بد جوری سرافکنده کرد.
امیر
این از ناتوانی شما برای اداره کشوره که به آیت اله هاشمی و وکتر خاتمی ودولت روحانی پرخاش میکنید کسی که به نوه امام بی احترامی کنه واقعا ضد انقلاب وضد دین ونمک نشناسه
Germany
ببخشيد ميشه بگيد معيار نوه امام بودن چيه؟
م
وضعیت صدا سیما بشدت از هم پاشیده و گسیخته است ....
امیر
Germany
من وقتی روزنامه اصلاح طلب میگه سایت جهان سایت تندروهاست. ناراحت میشم اما واقعا. خودمونی راست میگه شما نشریه ای که هنوز بیرون نیامده و دولتی که هشت سال زحمت کشید و احمدی نژاد که مخلصانه کار کرد را به راحتی منحرف میخوانیدبردارم ما هرچه ضربه خوردیم از تندروی های شماهاست کسی برای شما. هورا نمیکشه اینقدر تخریب دولت قبل برای چیست. گفتید جریان انحرافی میخاد مجلس را بگیره بعدش چه شد همه مجلس نظامی شد حالا باز همان حرفهای. تکراری و جریان انحرافی بابا بس دیگه حرمت را از اصلاح طلبان یاد بگیرید
دورانیه دووورانیه
اگر بشود متنهای یادداشتی شماره داشته باشند برای پیگیری خیلی خوبه