جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فردا اعلام لیست نهایی تیم ملی فوتبال

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب: 425296
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اسامی ۲۶ بازیکن را برای اردوی نهایی این تیم اعلام می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش در نظر دارد برای اردوی نهایی تیم ملی فوتبال کشورمان که از روز دوشنبه در تهران آغاز خواهد شد، ۲۶ بازیکن را در لیست این تیم قرار دهد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی نهایی تیم ملی که پیش از سفر به ازبکستان و ترکمنستان برگزار می‌شود، فردا (یکشنبه) اعلام خواهد شد و بازیکنان باید روز دوشنبه خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند.

کی‌روش پیش از این نام ۵۹ نفر را در لیست تیم ملی قرار داده بود که برخی از این بازیکنان در لیست انتظار حضور داشتند. حالا بازیکنانی که در مینی‌کمپ اول و دوم تیم ملی عملکرد خوبی داشته‌اند به همراه بازیکنانی که در لیست انتظار بودند، در اردوی نهایی به تیم ملی دعوت خواهند شد.

تیم ملی پس از ۸ روز تمرین در تهران (۱۱ تا ۱۴ خرداد - ۱۶ تا ۱۸ خرداد)، روز ۱۹ خردادماه به سمت ازبکستان پرواز خواهد کرد تا پس از برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور، برای دیدار مقابل ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات و سفر به این کشور آماده شود.

مارکار آقاجانیان در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این خصوص گفت: اسامی بازیکنان تیم ملی برای حضور در اردوی نهایی تیم ملی با تعدادی که کارلوس کی‌روش در نظر گرفته، فردا اعلام خواهد شد.

گفتنی است احتمال اینکه نام بازیکنان نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان به دلیل حضور آنها در فینال جام حذفی فردا اعلام نشود، زیاد است و احتمالاً پس از برگزاری این بازی کی‌روش نام بازیکنان این دو تیم را هم اعلام خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *