جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

دختر محمدمرسی:این پدرم نیست!+عکس

يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۵۰
کد مطلب: 354592
دختر "حمد مرسی" رئیس جمهور برکنار شده مصر در یکی از شبکه های اجتماعی با انتشار تصویری از پدرش در زمان ریاست جمهوری و محاکمه از وضع ظاهری وی، ابراز تعجب کرده است.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، "شیماء مرسی" دختر "محمد مرسی" رئیس جمهور برکنار شده مصر در صفحه شخصی خود در فیسبوک، تصویری از پدرش را در جریان محاکمه اخیر وی به همراه تصویر سابق او منتشر کرد و نوشت:«تصویر کسی که در سمت راست قرار دارد، پدر من است، وکسی که در سمت چپ قرار دارد مطمئن نیستم پدرم باشد»...«خوب دقت کنید، من عکسی را انتخاب کرده ام که بتوانید آن را مقایسه کنید، کسانی که چشم قوی داشته باشند، قادر به تشخیص او هستند. کسی که در قفس است رئیس جمهور نیست.»


"شیماء" گفت:کسی که در داخل قفس اتهام است، پدر او نیست و وی شبیه محمد مرسی،رئیس جمهور برکنار شده است.وی در این عکس، تصویری از پدرش را به هنگام ریاست جمهوری و تصویر دیگری را در زمان محاکمه وی منتشر کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
خودکرده راتدبیرنیست.آن زمان که قربان صدقه ی امریکاومزدوران وهابی اومی رفتی فکراینجاراهم می کردی
فرهاد
واقعا راست میگه مثل اینکه مرسی را سر به نیست کرده اند آن هم فقط به خاطر اینکه به دنبال نزدیک شدن به ایران و شکستن دیوار حائل بین دو کشور ایران و مصر بود و به همین دلیل با توطئه امریکا و عربستان و اسرائیل به آتش کودتای ژنرال چکمه پوش امریکایی که الان هم در هوای رسیدن به قدرت کاندید ریاست جمهوری شده گرفتار امد
Iran, Islamic Republic of
منم به نظرم فرد ديگري آمد
كمي دقت متفاوت بودن اين آدم را نشان مي دهد