جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

از تمبر یادبود آیت‌الله امینی رونمایی شد

پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 424891
تمبر یادبود آیت‌الله امینی به عنوان یکی از پژوهشگران برجسته حوزه‌های علمیه در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر حوزوی رونمایی شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آیین تجلیل از پژوهشگران برتر حوزوی و پژوهش‌های برتر حوزه دین عصر امروز در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار و طی آن از مجاهدت‌ها و آثار علمی و پژوهشی آیت‌الله امینی و آیت‌الله محمد هادی معرفت تجلیل شد.

در این همایش شخصیت‌های برجسته کشوری و حوزوی همچون علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت‌الله اعرافی رئیس جامعه المصطفی العالمیه و برخی از مدیران و معاونان حوزه علمیه و استان قم در این همایش حضور داشتند و برخی از آنها نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

پس از آیین تجلیل از آیت‌الله امینی، از تمبر یادبود آیت‌الله امینی به عنوان یکی از پژوهشگران برجسته حوزه‌های علمیه با حضور مسئولان شرکت پست و مهمانان حاضر، رونمایی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *