جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش حدادعادل به عدم تکریم جانبازان

دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 424396
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: ما نباید یادمان برود که پایه‌ی این نظام اسلامی و حکومت بر مبنای ایثارگری‌ها شکل گرفته است و اگر مجاهدت‌ها نبود الان کسی در این کشور سمت و مسئولیتی نمی‌گرفت لذا همه ی مسئولین باید به یاد داشته باشند که از برکت خون شهدا به اینجا رسیده‌اند و همواره مدیون شهدا هستند.
به گزارش جهان، "غلامعلی حداد عادل" رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در حاشیه مراسم ختم جانباز شیمیایی شهید "سید محمد رضوی" در گفت‌و‌گو با دفاع پرس گفت: بنده از طریق اخوی‌هایم که با این شهید بزرگوار دوست و همکار بودند با وی آشنا شدم و سال‌ها از درد و رنجی که تحمل می‌کردند، آگاه بودم و زمانی که در بیمارستان بستری بودند نیز توفیق عیادت از این شهید را پیدا کردم. همیشه متاسف بودم و الان هم تاسف میخورم از اینکه چرا تا وقتی رزمندگان و جانبازان زنده هستند ما نمی‌توانیم آن چنان که باید و شاید به وظیفه‌ی خودمان نسبت به این بزرگواران عمل کنیم.

حداد عادل در پاسخ به این سوال که حضور مسئولین در این مراسم‌ها و یادبودها چه اندازه می‌تواند به فرهنگ ایثار و شهادت کمک کند، یاد آور شد: ما نباید یادمان برود که اصلا پایه‌ی این نظام اسلامی و حکومت بر مبنای همین شهادت‌ها و ایثارگری‌ها شکل گرفته است و اگر این مجاهدت‌ها نبود الان کسی در این کشور سمت و مسئولیتی نمی‌گرفت لذا همه‌ی مسئولین باید به یاد داشته باشند که از برکت خون شهدا به اینجا رسیده‌اند و همواره مدیون شهدا هستند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در مورد سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد: بنده در آن روزها توفیق این چنین مجاهدت‌ها را نداشتم و ما آن زمان در پشت سنگرها مشغول چاپ کتاب‌های درسی دانش آموزان بودیم ولی از شنیدن خبر آزدسازی خرمشهر همانند سایر مردم خوشحال شدیم و خدا را شکر میکردیم که رزمندگان ما توانستند خرمشهر را آزاد کنند البته اخوی بنده شهید شدند و امیدوارم که خدا انشالله روح اورا با همه‌ی شهدا و اولیا خدا محشور کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *