پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۵

صدرنشینی فوتبال،احمدی‌نژاد و رحیمی !؟

شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب: 404893
برخی اخبار منتشر شده بر روی خروجی ایسنا بیش از دیگر خبرها دیده شدند و همین امر، آنها را به پربازدیدترین یا به نوعی پرمخاطب‌ترین اخبار این خبرگزاری در هفت روز اخیر تبدیل کرد.
به گزارش جهان، طی هفت روز گذشته رویدادهای مختلفی تبدیل به اخبار رسانه‌های مختلف شدند و خبر گزاری ایسنا نیز در انتشار این اخبار سهم داشت. برخی اخبار منتشر شده بر روی خروجی ایسنا بیش از دیگر خبرها دیده شدند و همین امر، آنها را به پربازدیدترین یا به نوعی پرمخاطب‌ترین اخبار این خبرگزاری در هفت روز اخیر تبدیل کرد.

برخلاف اغلب هفته‌های قبل که به طور معمول در واپسین روز (جمعه)، پنج خبر پربازدید در هفت روز گذشته را در اینجا معرفی می‌کنیم، این بار دو رویداد و حواشی آن‌ها را بازخوانی می‌کنیم، چراکه سهم عمده پربازدیدهای هفته به اخبار مربوط به آن‌ها اختصاص یافت.

ایران از جام ملت‌های آسیا حذف شد

روز جمعه سوم بهمن، تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در چهارچوب دور یک‌چهارم نهایی بازی‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف یکدیگر رفتند و بعد از انجام یک بازی نفس‌گیر، ایران در ضربات پنالتی از عراق شکست خورد تا باز هم در رقابت‌های آسیا ناکام باشد.

اما یک روز بعد از این دیدار، اتفاق مهم دیگری افتاد. ایران از تیم ملی فوتبال عراق به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شکایت کرد چراکه مدعی بود این تیم بطور غیرقانونی از بازیکنی استفاده کرده که پیش از این، دوپینگی اعلام شده بود.

شکایت ایران به AFC ارائه شد و فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) نیز مدارک و مستندات ایران را دریافت و تأیید کرد اما در نهایت اعتراض فدراسیون فوتبال ایران در موضوع دوپینگی بودن «علا عبدالزهرا» ملی‌پوش عراق رد شد تا اعضای تیم ملی ایران از استرالیا به تهران برگردند.

اخبار مربوط به این کش و قوس‌ها، بویژه در روزهایی که امیدهایی برای حذف احتمالی عراق و ماندن ایران در بازی‌های آسیایی بوجود آمده بود، در صدر اخبار پربازدید هفت روز گذشته قرار گرفت.

احمدی‌نژاد و رحیمی از خجالت یکدیگر درآمدند!

طی روزهای اخیر، حکم مربوط به پرونده محمدرضا رحیمی بطور قطعی اعلام شد. انتظار برای دیدن واکنشی از سوی محمود احمدی‌نژاد، به عنوان رئیس پیشین رحیمی، چندان طولانی نشد. احمدی‌نژاد در روز پنجم بهمن - یعنی همان روزی که AFC رأی به ماندن عراق در جام ملت‌های آسیا داد - اطلاعیه‌ای منتشر و طی آن، عملاً از معاون اول پیشین خود اعلام برائت کرد.

این خبر تا حدی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت که حتی از خبر اعلام رأی AFC درباره ایران و عراق نیز پربازدیدتر شد و توانست در فهرست پرمخاطب‌ترین‌های ایسنا جایی برای خود باز کند.

دو روز بعد، رحیمی در نامه‌ای که متن آن را در اختیار ایلنا قرار داده بود، به اطلاعیه احمدی‌نژاد پاسخ داد؛ پاسخی که به اندازه نامه احمدی‌نژاد، بحث‌برانگیز شد. متن این نامه، در بخش «دیگر رسانه‌ها»ی ایسنا بازنشر داده و خیلی زود به یکی از اخبار پربازدید تبدیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


درود بر رئیس جمهور ولایی و مردمی ایران احمدی نژاد.
Iran, Islamic Republic of
البته بايد گفت رئيس جمهور ولايي دولت نهم.....
هادی
این نشانه از آن دارد که مردم به احمدی نژاد هنوز علاقه دارند و اخبار وی برای آنها مهم است
شماهم از ترس بلرزید به خودتون
خدا از احمدی نژاد ن....بخاطر اعتمادهایی که خانواده های مسلمان به او کردند و او بخاطر مشایی به اعتمادها خ.... کرد چه نذرهایی که برای او نکردند و چه ختم هایی که گرفته شد.
خدا او را و مشایی و ملک زاده و رحیمی و بقایی را در همین دنیا به .... بحق خون شهدا.
mansouri
Romania
و جالب اینکه هنوز گروهی از سر کر و کوری و گروهی از ..... که باز هم به ح...ت قابل تشبیه هست برای احمدی نژاد و حلقه او جایگاهی در بین ملت قاءل هستند.وای بر روز حساب...