پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

کودتای رسانه ای با خرید 18 روزنامه

سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 57789
مافیای رسانه ای جریان دوم خرداد در ایام انتخابات قصد داشت با انحصار رسانه ای به برنامه های تحریک آمیز گسترده ای دست بزند.

به گزارش جهان، این مافیا که به سرکردگی "ه" یکی از آقازاده های معروف و از عوامل اصلی آشوب و اغتشاش فعالیت می کرد با خرید 18 روزنامه سراسری برنامه ای هدفمند و هماهنگ را برای پیگیری دستور العمل های تخریی علیه دولت در دستور کار خود قرار داده بود که درایام انتخابات تنها موفق به راه اندازی و خط دهی به چند روزنامه از 18 روزنامه خریداری شده گردید.

این فرد که پول های کلانی برای شبهه افکنی درباره سلامت انتخابات خرج کرده است به تعدادی از سایت ها و پایگاه های خبری نیز از طریق خبرنگاران و نیروهای خود متصل شده و اقدام به تامین مخارج آنها و تزریق پول به این سایتها می کرده است. همچنین، از جمله دیگر فعالیت های "ه" شناسایی رسانه هایی که با مشکل مالی مواجه اند بوده که پس از حل مشکلات مالی آنان ، موج عظیم رسانه ای خود را سامان دهی می کرد.

گفتنی است که بار اصلی تامین هزینه های ستادهای میرحسین به خصوص هزینه های تخریب کنندگی این ستادها علیه دولت بر عهده این شخص و عوامل وی بوده که تا به این لحظه هیچ برخوردی با آنها نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *