شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

دیدارپدر۴شهیدبارفروش بارهبرانقلاب+عکس

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 377290
احسان بارفروش برادر ۴ شهید بارفروش گفت: پدرم دو بار با امام‌خامنه‌ای دیدار خصوصی داشتند یکی از این دیدارها به شش هفت سال پیش برمی‌گردد که مقام معظم رهبری به کاشان آمده بودند و پدرم برای استقبال به فرودگاه رفته بود.
به گزارش جهان به نقل از عقیق، احسان بارفروش برادرشهیدان بارفروش (مظفر) در گفت‌وگویی، از دیدارهایی که پدر شهیدان بارفروش با مقام معظم رهبری داشت، سخن گفت و اظهار داشت: پدرم دو بار با امام خامنه‌ای دیدار خصوصی داشتند. یکی از این دیدارها برای حدود یک سال پیش است که من در آن حضور نداشتم تعدادی از خانواده‌های شهدای شاخص بودند که رهبری با آن‌ها دیدار کردند و پدر و مادر من نیز در این دیدار حضور داشتند.


وی ادمه می‌دهد: دیدار خصوصی دیگر برمی‌گردد به حضور حضرت آقا در کاشان که تقریبا شش هفت سال پیش بود. وقتی مقام معظم رهبری به کاشان آمدند پدر من برای استقبال به فرودگاه رفت. حضرت آقا متوجه پدر می‌شوند و ایشان را به آغوش خود می‌کشند و بسیار اظهار لطف و مهربانی می‌کنند.

برادر شهیدان بارفروش تصریح کرد: عصر همان روز موقعیت یک دیدار خصوصی در منزل آیت‌الله یثربی فراهم می‌شود که پدرم موفق می‌شوند باز هم رهبری را ملاقات کنند. ایشان به پدرم می‌فرمایند: «برای من توفیقی شد که دومین بار است که شما را امروز می‌بینم» و به پدرم اظهار محبت می‌کنند.


احسان بارفروش در پایان سخنانش گفت: پدر من ارادت ویژه‌ای به حضرت آقا داشت. همه حواسش به رهبری بود. می‌گفت باید در هر اتفاقی به سخنان ایشان توجه کنیم و ببینیم نظر ایشان در مورد مسائل و موقعیت‌ها چیست و ایشان چه می‌گویند و ما از سخنان ایشان تبعیت و پیروی کنیم.

علی محمد بارفروش پدر چهار شهید محسن، جواد، علی اصغر و محمدرضا برفروش عصر روز گذشته در سن ۸۲ سالگی براثر بیماری سرطان در بیمارستان خاتم الانبیا تهران درگذشت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهیدان محسن و جواد بارفروش در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیدند. شهید علی اصغر سال ۶۷ در تک دشمن و در منطقه فاو به شهادت رسید. شهید محمدرضا بارفروش که در عملیات محرم جانباز ۷۰ درصد شده بود درسال ۷۶ حین مأموریت به شهادت رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *