جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۲
پرسپولیس صبح شنبه اعتراض می کند؛

3 امتیاز «مفت» در انتظار پرسپولیسی‌ها؟!

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 397090
سروش سعیدی یکی از بازیکنانی بود که از خیلی وقت پیش اعلام شد کارت پایان خدمت شان ایراد دارد و قادر به بازی نیستند. این بازیکن اما در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر در کمال شگفتی مقابل پرسپولیس به میدان رفت و نمایش اثرگذاری هم ارایه کرد.
به گزارش جهان به نقل از جام؛ این موضوع همان زمان از سوی محمدرضا احمدی که گزارشگر مسابقه بود اعلام شد، اما مسوولان سازمان لیگ مدعی شدند مجوز بازی سعیدی هیچ اشکالی نداشته و خودشان آن را صادر کرده اند.

سردار کمالی، از مدیران نظام وظیفه روز پنجشنبه در مصاحبه ای به طور جدی و شفاف اعلام کرد هیچگونه معافیتی برای سروش سعیدی صادر نشده و او نیز مثل بقیه بازیکنان مساله دار مطلقا حق بازی در لیگ برتر را نداشته است. در همین رابطه یکی از مسوولان ارشد باشگاه پرسپولیس خبر داد این باشگاه صبح شنبه طی یک نامه رسمی به نتیجه بازی با فولاد اعتراض خواهد کرد و تا آخر این پرونده را پیگیری می کند.

گویا پرسپولیسی ها امید زیادی به زنده شدن امتیازات این بازی دارند؛ آنچه می تواند شرایط این تیم را در جدول متحول کند. سرخپوشان معتقدند اگر قرار به استفاده از بازیکنان سرباز بوده، آنها هم می توانستند حسین ماهینی را به میدان بفرستند. باید دید عاقبت این پرونده جنجالی به کجا خواهد کشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدرنامردی درحق فولادوخوزستانی ها یه مرتبه تیمهای تهرانی وتبریزی اول تاسوم اعلام کنیدتمام
مهدی
داداش تعصبی برخورد نکن من طرفدار هیچ تیمی نیستم ولی هرکه خربزه میخوره باید پای لرزش هم بشینه کسی که با تقلب کارت گرفته باید تاوان بده حالا آبی بو قرمز بود یا هر تیم دیگه چه فرقی بین هزران سرباز که در دورترین نقاط این کشور در سختترین شرایط در برف و سرمای شدید یا در گرمای بیش از 50 درجه خدمت میکنند با فوتبالیستی که میخواهد با پول بیت المال پز بدهد و کارت جعل کند ؟