جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۳
۱۴
ویکی لیکس افشا کرد؛

تأمین هزینه های تحصیل پسر مهاجرانی توسط آل سعود به درخواست پدر

شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 428798
یکی از سندهای منتشر شده ویکی‌لیکس نشان می‌دهد که سفارت عربستان سعودی در لندن هزینه تحصیل پسر عطا الله مهاجرانی را تامین کرده‌اند.
تأمین هزینه های تحصیل پسر مهاجرانی توسط آل سعود به درخواست پدر
به گزارش جهان به نقل از فارس، یکی از سندهای منتشر شده توسط ویکی‌لیکس درباره عربستان نشان می‌دهد که سفارت این کشور در لندن هزینه تحصیل پسر عطا الله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد در دولت اصلاحات را تامین کرده‌اند.

این سند که تاریخ آن برای ۱۰ اکتبر سال ۲۰۱۱ است اشاره می کند که به درخواست عطاالله مهاجرانی این بورس تحصیلی در مقطع دکترا برای پسرش توسط سفارت عربستان تامین شده است.

این سند اشاره دارد که سفارت عربستان در لندن هزینه بیش از ۱۲ هزار پوندی برای هرسال تحصیلی(۴ سال_از ۲۰۱۱ تا۲۰۱۵) و هزینه‌ای بالغ بر ۴۲۵۶ پوند برای هزینه‌های زندگی آقازاده اصلاحات را تامین می‌کند.

سایت افشاگر ویکی‌لیکس عصر امروز اعلام کرد حدود ۵۰۰ هزار قطعه سند جدید از وزارت خارجه عربستان سعودی منتشر کرده است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000428/nf00428798-1.jpg

بنا به اعلام ویکی‌لیکس این اسناد پیامهای محرمانه‌ای را شامل می‌شوند که از سفارتخانه‌های عربستان سعودی در سرتاسر دنیا مخابره شده است.

جولیان آسانژ مدیر سایت ویکی‌لیکس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اسناد عربستان سعودی پرده از یک دیکتاتوری مرموز و غیرقابل پیش‌بینی برمی‌دارند که علاوه بر گرامی داشتن صدمین اعدام با گردن زدن در سال جاری، به تهدیدی علیه همسایگانش تبدیل شده است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اونوقت ایشون پسر کدوم زن اوشونند!؟
هفتمی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Germany
با طرف مشکل داریم سرجای خودش درست، اما بچه از هر خانمش که باشد در موضوع تفاوتی ایجاد نمیکنه. شما تنبلی فقط یک ازدواج آن هم با یک یا دو بچه انجام میدهی به یکی که حداقل کارش درسته دیگه گیر نده لطفا!
خب از الان باید مانند پدر نا خلفش مهره ای بشود برای خارجیها.
Iran, Islamic Republic of
از باغ افساد طلبی اصلاح طلبی هر دم بری می رسد...
Iran, Islamic Republic of
وزیری که خاتمی به صداقت آن قسم می خورد و برای رای اعتمادش از مجلس وقت سنگ تمام گذاشت ولیکن به گفته مظفر وزیر وقت آموزش و پرورش در برنامه شاهد عینی شبکه افق، حضرت اقا در دیدار هیات دولت پس از 2 خرداد 76 به این وزیر نهیب زده بود که جدا نسبت به عملکرد شما انتفاد داشته و نگرانم ....
رهبرا! آنچه که ما در آیینه نمی دیدم شما در خشت خام دیدید... اما تفاوت اینجاست که ما پس از گذشت زمان و شما در همان آن ...
Iran, Islamic Republic of
ایا همه سندها مستند هستند و قابل قبول
Iran, Islamic Republic of
كسي كه از ولايت اهل بيت عليهم السلام خارج شود، تحت سرپرستي شيطان قرار مي گيرد.
Romania
درود بر اصلاحات روشنفکر درود بر آل سعود قلک اصلاح طلبان درود بر آمریکایی که آب خوردنمان در گرو مرحمت اوست!
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سرش بعد گیر دادند به نخبه های از همه جا بی خبری که در دولت پیش بورس شدند و زحمت چند ساله شون و آبروی تحصیلی شون رفت رو هوا
تحصیل
Germany
خب همینه عاقبت وزیری هه در زمان وزرات اختلاس نکنه و بعدا برای تحصیل فرزند محتاج بورسیه باشه
علی
این موضوع یک نکته را آشکار میکند و آن این است که برخی دولتمردان با وجود برخورداری از انواع امکانات، امتیازات و ثروتهای باد آورده! باز هم کرامت و عزت خود را برای شندر غاز زیر سوال میبرند و دوست ندارند از جیب خود خرج کنند!!!
United States
تاریخ نشان می دهد که اینها چقدر کثیف هستند . البته این گرایش ها و موضع گیری از فقر اقتصادی و فرهنگی و فرصت طلبی هست . این اقا اگر در دولت اسراییل هم بود باید بخاطر نشان دادن خودش حاشیه درست می کرد تا معروف شود و به نون نوایی برسد
ذلیلتر بشوید
Romania
یعنی اینقدر خواری وپستی ای......................................