جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱

داستان موتورسواری جهانگیری دراول مهر

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 381925
در نخستین روز مهر معاون اول رئیس جمهور با موتور به محل نواخته شدن زنگ بازگشایی مدرسه آمد.
به گزارش جهان به نقل از میزان، ترافیک نخستین روز مهر نه تنها امروز موجب شد تا بسیاری از افراد دیرتر به محل کار خود برسند، بلکه باعث شد تا اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور با موتور خود را به محل نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس برساند.

وی که به دلیل معطل شدن در ترافیک با احتمال تاخیر برای حضور به موقع در دبستان شاهد حضرت زینب(س) واقع در منطقه ۵ تهران مواجه شده بود، تصمیم گرفت تا با وسیله دیگری خود را به این مدرسه برساند. براین اساس جهانگیری در نخستین روز مهر با موتور و البته ۴۰ دقیقه تاخیر در این مدرسه حاضر شد. گفتنی است؛ به دلیل اینکه این موتورسوار آشنایی زیادی با معابر این منطقه در خیابان آزادی نداشت، معاون اول رئیس جمهور با تاخیر در دبستان شاهد حضرت زینب(س) حضور یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این یعنی در این مملکت موتورسیکلت بهترین وسیله میان بر زدن، لایی کشیدن، خلاف رفتن و... است!!! چرا مسئولان محترم با این کار مهر تأییدی بر این نوع خلاف ها می زنند؟! آیا بهتر نیست مسئولین محترم ساعتی زودتر از خواب بیدار شوند تا مجبور نباشند با موتور سیکلت به محل مورد نظر خود بروند!!!