پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۲
۲۲

پیام داعش به حماس: به ما بپیوندید و سر سرباز اسرائیلی را ببرید!

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 371827
انتشار عکس جنجالی تشییع شهدای مقاومت وابسته به جنبش حماس با پرچم‌های گروهک تروریسیتی داعش، موضوع دیگری بود که این روزهای در آستانه روز قدس دستاویز برخی مخالفان کمک به غزه شده بود.
پیام داعش به حماس: به ما بپیوندید و سر سرباز اسرائیلی را ببرید!
گروه بین‌الملل جهان‌نیوز - ابوذر علوی‌تبار: نسبت عقیدتی داعش با مسئله فلسطین همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. برخی معتقدند چون حماس ریشه اخوانی دارد، تنها در ابتدای حرکت مخالفان اخوانی بشار اسد در سوریع با آنها همراهی کرده و پس از آنکه داعش دست به اقدامات خشونت بار و گشترس فعالیت خود زده، از آنها فاصله گرفته است. برخی دیگر نیز با ناصبی خواندن فلسطینی‌ها و دست به دست کردن عکسی از غزه که ادعا می‌شد گروه‌های مقاومت شهدای خود را با پرچم داعش تشییع کرده‌اند، حماس را طرفدار داعش معرفی کرده اند!

این در حالی است که به نظر می‌رسد، داعش با تکنیک‌های نوین جنگ رسانه‌ای و پروپاگاندای خود سعی کرده هر اقدام گروه‌های اسلامگرا را به خود منتسب کرده و از این تنور برای خود آبی گرم گند. این مهم وقتی رنگ واقعیت بیشتری می‌گیرد که بدانیم داعش با استفاده از همراه کردن عشایر بزرگ عراق و برخی مخالفان قومی - قبیله‌ای توانست موصل را اشغال کند.


نامه داعش به حماس/ به ما بپویندید!

گروهک تروریستی داعش با ارسال نامه‌ای به جنبش حماس، خواستار قطع رابطه جنبش مقاومت مردم غزه با جمهوری اسلامی ایران شد.

سایت خبری "الوطن " مصر در این باره خبر داد؛ گروهک تروریستی داعش که خود را دولت اسلامی عراق و شام می خواند، از حماس خواسته تا به داعش بپیوندد.

در بخشی از این پیام از حماس خواسته شده تا با تاسی از اسلام واقعی(!)سر "شائول آرون" سرباز اسیر اسرائیلی را بریده و تصاویرش را در رسانه‌ها منتشر کنند تا درس عبرتی برای یهود باشد.

داعش در این پیام تصریح کرد: حماس ضمن پیوستن به دولت اسلامی عراق و شام باید همانند داعش که سر رافضی‌ها (شیعیان) و مسیحیان را از تن جدا می‌کند، این سرباز اسرائیلی را ذبح کند.

در بخش دیگری از این پیام، داعش خواستار قطع رابطه حماس با جمهوری اسلامی ایران شده و گفته است: علاقه خود به ایرانیان سگ صفت را قطع کنید، چرا که آنها دشمنان صحابه پیامبر و ام المونین عایشه هستند. بنابراین برگردید به سنت برائت از مشرکان و تقوای الهی پیشه کنید و از چیزی غیر از خدا نترسید!

در ادامه این پیام آمده است: به آمریکا و حاکمان عرب نیز دل خوش نکنید و با آنها نیز مبارزه کنید و طریق ما را درقبال آنها به کار بگیرید.

فتوای مفتی داعش: جنگ با حماس بر جنگ با اسرائیل مقدم است!

به گزارش جهان، برخی از تندروهای داعش که به سبب کینه اربابان سعودی و قطری‌شان، از مقاومت فلسطین و لبنان عقده دارند، با منصوب کردن حماس به شیعیان خواستار برخورد ویژه با آنها شدند.


به طور مثال، صلاح الدین ایوبی از مفتیان بلندمرتبه داعش با تاکیدبر اینکه " ابتدا شیعیان مشرک رافضی، مرتدان و منافقین جنگید و سپس به جنگ با صلیبی‌ها رفت" گفته است: ما نیز ابتدا باید حماس را طرد کنیم تا پیروز شویم و این بنده فقیر، جنگ با حماس را مقدم بر جنگ با یهود می‌دانم. اگر این حماس مرتد و ارتش آن "قسام" در غزه نبود، مسلمانان بر یهود پیروز می‌شدند.

واکنش مقامات حماس به ادعای ارتباط آنها با داعش

به گزارش جهان، انتشار عکس جنجالی تشییع شهدای مقاومت وابسته به جنبش حماس با پرچم‌های گروهک تروریسیتی داعش، موضوع دیگری بود که این روزهای در آستانه روز قدس دستاویز برخی مخالفان کمک به غزه شده بود. حتی برخی افراد، مغرضانه به استناد به خبر یک پایگاه اینترنتی، تحت عنوان "همدستی حماس و اسرائیل در عراق" ، گروه مقاومت حماس را به همکاری با اسرائیل و ارسال اسلحه از طریق اردن برای داعش در عراق متهم کرده است!

این در حالی است که اسامه حمدان مسئول روابط خارجی جنبش مقاومت اسلامی حماس درباره ادعای ارتباط گروه متبوعش با داعش در مصاحبه‌ای گفته است: بنده از این امر شگفت زده شدم، چطور چنین اخبار بی پایه و اساسی انعکاس پیدا می کند، مساله عجیب اینکه اینگونه خبرها در هیچ منبع رسانه ای یا سایت و رسانه جهان و منطقه انتشار پیدا نکرده است و فقط در رسانه های داخلی آمده است.

وی ادامه داد: این شایعات مغرضانه در حالی منتشر می شود که ملت فلسطین به مقابله با رژیم صهیونیستی برخاسته و این روزها آماج حملات دشمن صهیونیستی قرار گرفته است. در اینجا باید خاطر نشان کنم که بخشی از عکس هایی هم که از جشن مردم غزه به خاطر داعش منتشر کرده اند، ساختگی و فتوشاپی است و بخشی دیگر هم اصلا مربوط به غزه نیست.

لگدمال کردن پرچم فلسطین توسط داعش!

به گزارش جهان، یک سایت منتسب به تروریست‌های داعش با انتشار تصاویری گزارش داده که اعضای این گروهک تروریستی با لگد مال کردن پرچم فلسطین اعلام کردند باید پرچم داعش به جای آنها به اهتزاز در آید.


در فیلم منتشر شده یکی از عناصر داعش با پایین آوردن پرچم فلسطین و لگدمال کردن و برافراشتن پرچم این گروه تروریستی می‌گوید: "هرکسی آن را بر منطقه فردوس برافراشت، می‌خواهد فتنه‌گری کن ، زیرا پرچمی را که روی آن عبارت لا اله الا الله نوشته شده پایین آورده است. به همه مجاهدان می گوییم در برابر این فتنه مقابله کنید زیرا افرادی هستند که از این فتنه استفاده می‌کنند. آیا این پرچم را برافراشته کنیم؟ آیا ارتش مجاهدان چنین پرچمی را برافراشته کند؟ از خدا بترسید. مبادا پرچم انقلاب پایین آورده و پرچمی دیگر به اهتزار درآید. ما به خاطر این پرچم آمده ایم و جان خود را فدای آن می کنیم."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به امید نابودی داعش و اسرائیلی ها
Iran, Islamic Republic of
انشاالله
United States
بییییشششششششششششششبار
ان شاالله هم داعش هم سلفیها و وهابیها و هم اسراییل نابود بشن خواهشا به بخش قطع رابطه حماس با ایران که اونا شیعی میدوننش به عنوان شرط کمک به حماس توجه کنید
دنا
United Kingdom
حالا تو گفتی و ما هم باور کردیم داعشی ها با سنی های فلسطین در یک جبهه نیستند !
گول ما دراز و مخملی است ؟!
ناشناس
چه احمقی است که طرفداراسرائیل و داعش است منفی می دهد
لعنت به داعش و صهیونیست ها با هم
فلسطین باید متحد تر از قبل بشه
این درخواست داعش همان درخواست رژیم صهیونیستیه تا مقاومت مردم غزه رو بدنام کنه
مرگ بر داعش
فرزند انقلاب
نیروهای مقاومت و ملت فلسطین باید هوشیار باشند و توطیه های دشمنان را خوب رصد کنند تا به پیروزی نهایی برسند. لازم است از تصمیم های غلط گذشته عبرت بگیرند
جون به جونشون کنن دشمن اهل بیت هستن.... داعش ..
علی
اینم حربه جدید این سگ صفتان حرامی است...!
میثاق مرادی زنده رودی
United States
اینا هیچی حالیشون نیست بعثی های تکفیری
حسین
سلام
پیامبرخدا فرمود هرکس بمیرد وامام زمان خودش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.حساب این خوارج را پیامبر مشخص کرده است.اینها از نسل و ذریه کفار زمان پیامبر هستند. و وظیفه ما کمک به نابودی اینهاست 1- با جان و اسلحه 2-با مال و کمک به رزمندگان 3- فرهنگی و روشنگری
زهیر
یادمون نره که در بازه ای کوتاه حماس گول مرسی و این تکفیری ها رو خورد و از بشار اسدی که بهشون سلاح رسوند روی بر گرداند ...
ولی به قول رهبر کبیر انقلاب ملاک حال افراد است و بعدش هم مردم و کودکان معصوم چه گناهی کردند پس همه با هم برای آزادی قدس جمعه به خیابان ها می اییم
یا علی
علی
ایران سر داعش را خواهد برید انشالله مرگ بر داعش وعربستان وامریکا واسراییل ومرگ بر اسلام امریکایی
حماس در سوریه هم از تروریست ها حمایت کرد و مقابل ما ایستاد و ابومصعب زرقاوی فصاب شیعه های عراق را قهرمان نامید و 3 روز برایش مرکش جلسه بزرگداشت برگزار کردند. امروز هم پرچم داعش در دستانشان می باشد
علی
داعش تکلیف خودش رابا اسراییل جعلی معلوم کرده وعلنا گفته که با اسراییل جنگی ندارد!دراین ماجراهم اگرراست میگویندخودشان یک سربازاسراییلی رااسیرکنندوبه قول احمقهای گروهک سرش راببرند!داعش قبل از حمله اسراییل خبیث به غزه،به شمال عراق حمله کردوراه نفوذ وکمک رسانی احتمالی به غزه ازطریق عراق رادراختیارگرفت!کیست که ندانداین احمقها افسارشان دست اسراییل جعلی است!؟خداوندغذاب برخی ازحکام عرب رازیادکندکه دقیقا درجهت اهداف رژیم صهیونیستی حرکت میکنند!
مرجان
لعنت خدا بر همه کافران
آناهیتا
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
واقعا فکر می کنید صلاح الدین ایوبی از مفتیان بلند مرتبه داعش بوده یکمی جستجو کنید تا بفهمین