جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۵۶
اظهارات عجیب وزیر صنعت

نعمت‌زاده: "کمپین نخریدن خودروی ایرانی" خیانت است

دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 441720
وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص کمپین نخریدن خودروهای صفر داخلی تصریح کرد: اگر کسی چنین کمپینی را دنبال کند به نیروی انسانی و اشتغال و تولید داخلی و درآمد ملی خیانت می‌کند.
نعمت‌زاده: "کمپین نخریدن خودروی ایرانی" خیانت است
به‌گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته بیش از ۱میلیون و ۲۰۰هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شد و پیش‌بینی می‌شود امسال دو برابر شود.

وی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه از تولید داخلی و مصرف کالاهای ساخت داخل در خصوص کمپین نخریدن خودروهای صفر داخلی تصریح کرد: اگر کسی چنین کمپینی را دنبال کند به نیروی انسانی و اشتغال و تولید داخلی و درآمد ملی خیانت می‌کند.

نعمت‌زاده افزود: بخشی از توقف تولیدات خودروسازی‌ها مربوط به تعطیلات تابستانی آنها بود و به هر صورت مقداری رکود در کالاهای بادوام در کشور وجود دارد و شاید هم برخی از رسانه‌ها کم و بیش مطالبی می‌نویسند.

وی گفت: مردم انتظار دارند بعد از مذاکرات ۱+۵ شاید یک تغییراتی در قیمت باشد و به همین دلیل اگر مصرف ضروری نداشته باشند دست نگه می‌دارند، هیچ مشکلی در فروش نیست و به‌طور عموم در لوازم خانگی، اتومبیل و کالاهایی که نیاز روزمره نیست شاید در این یکی دو ماه ۵ تا ۶ درصد افت بازار داشته باشیم که طبیعی است.

نعمت‌زاده درباره خروج خودروهای فرسوده از چرخه حمل و نقل افزود: خروج خودروهای فرسوده در حال انجام است و به‌خاطر محدودیت منابع بودجه نمی‌شود خیلی سرعت بیشتر داد و این موضوع را دوستان دیگر ما در نهاد ریاست جمهوری دنبال می‌کنند، البته هرچه زودتر این کار را انجام دهیم، بیش از یک‌هزار خودروی سواری کاربراتوری کاملاً فرسوده با سن بیش از ۲۰ سال در کشور داریم که حتماً باید از چرخه حمل و نقل کنار برود که مصرف این خودروها ۴۰ تا ۵۰ درصد بیشتر از خودروهای یورو۴ است که ما تولید می‌کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر خروج خودروهای فرسوده را از چرخه حمل و نقل سرعت ببخشیم این به بازار خودرو کمک می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال "عدم رضایت مردم از کیفیت خودروهای ساخت داخل را قبول دارید؟" گفت: مردم خودشان باید تصمیم بگیرند، ما فکر می‌کنیم خودروها طبق استاندارد تولید می‌شود و هر روز کیفیت بهتر و بیشتر می‌شود اما خیلی جای کار دارد.

نعمت‌زاده افزود: دوستان به‌شدت روی مسائل کیفی و نوآوری‌ها کار می‌کنند و آنچه ما شاهد هستیم و خودم هر دوهفته یک بار جلسه دارم این است که یک مقدار کم‌لطفی است که نسبت به تولیدات داخلی چنین تبلیغ شود، من آنچه می‌توانم شاهد باشم دوستان در خودروسازی و در مراکز تحقیقاتی فعالیت می‌کنند و قطعاً ما استانداردهای ملی و محیط زیست را رعایت می‌کنیم و اگر غیر از این باشد خودروها شماره گذاری نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنده
ببین کی از خیانت حرف می زنه
ههههههههه
فرید
این اقای نعمت زاده بدترین وزیری بوده که تا به حال صنعت به خودش دیده و در تاریخ ایران ایشان نوبرانه هستند بخدا
بدترین وزیر نیست. افتضاح ترین وزیره
توی اخبار صداشو گذاشته بود انگار روحانی آدم لب گور گذاشته وزیر صنعت که باید مثل ماشین کارکند اما....
داره ... ولی هنوز چسبیده به مال دنیا ... هیچ کی نیس بهش بگه برو فکر آخرتت باش ... بسه دنیا
من بعضی وقتا فکر می کنم ما که جوونیم با این همه مشکل اینقدر گرفتار پول و مال دنیا نیستیم که اینا هستن ... انگار هر چی بیشتر آدم عمر کنه حریص تر میشه ...
من نمی دونم اینا اون دنیا چطور میخان جواب 70 میلیون آدم رو بدن ...
Iran, Islamic Republic of
مطمئن کسیکه حق الناس زیادی برگردن داشته باشه دیگه توبه ورازونیازواعمال صالح کارسازنخاهدبود حتی اگه دررکاب پیامبرشهیدبشه همه اعمالشو بجای بدهی بدیگران ازدست خاهددادولذا-اعمالهم کرماد اشتدت به الریح-حدیث داریم درروزقیامت ده اعمال مقبولرا بیک درهم محاسبه میکنن امیدوارم هیچ مسلمان ویا حتی انسانی حق الناس انهم ازنوع زیادش برگردن نداشته باشه که هرگزخداوند متعال ازحق الناس نخاهد گذشت -مگراینکه بعدازتوبه وقبل ازفوت همه یااکثرانهارا جبران کند-ازخداوندمتعال برای همه مغفرتورحمت طلب میکنم
Iran, Islamic Republic of
نه 70 ملیون بلکه همه انسانها چون خداوند بین انسانها مرزی تعیین نکرده دراسلام همه انسانها درهمه منابع سهیمند
Iran, Islamic Republic of
در معرفی به مجلس چنان از این دفاع می کردند و از تجربه حرف می زدند من فکر کردم انقلاب صنعتی در ایران اتفاق می افتد
عباد
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر ! شما و ایران خودرو کم خیانت نکردین؟؟؟ اتومبیل پراید را بیشت میلیون فروختید و از تحریم کاسبی می کنید !
Iran, Islamic Republic of
تو هم بجای خودرو مگان پراید سوار شو
ali
خيانت اونايي مي كنن كه فكر مي كنن مملكت قحط الرجاله و يه وزير ميارن كه باعث ميشه جريمه قرارداد كرسنت و از جيب ملت به غربيها پرداخت كنيم
احمد
جهان نیوز ____ خیلی نامردی که نظر رو نمی گذاری
جواد
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه شما به جیب مردم خیانت نمیکنید اقای وزیر هزار میلیاردی
Iran, Islamic Republic of
ازاین وزیر ترلیاردی بپرسید خودت ماشین ایرانی سوارمیشی -مگه اقای نعمت پور یانعمت زاده یکی ازمدعیان ومدافعین خودروسازها که سر تاسی داشت دریک مناظره تلوزیونی ازش سوال کردن که خودت ماشین ایرانی سوارمیشی-درجواب سخت براشفت وازروی صندلی بلند شد وخطاب بطرف مقابل گفت-انتظارداری منم مثل توماشین سوارشم جم کن اقا-اینا خودشونوسرور ومالک ملت ایران میدونن وای برما ملت که براحتی باوعدهای سرخرمنی به اینا رای میدیم واینارو روز بروز بیشتر برخودمون مسلط میکنیم -اگاه باشید عزیزان ازقدیم گفتند کور 2بارعصایشوگم نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
خیانت اونی میکنه که خودرو با قیمت 300 درصد قیمت تمام شده میفروشه و آخر سال پاداش میلیاردی میگیره
آهان جنس آشغال بدن به مردم خیانت نیست ولی اگه نخرن مردم خیانته
یک بام و دو هوا را!!
محمد
اینا همه چیو سرو ته میبینن ی جوری حرف میزنن که انگار با دسته کورا طرفن..خوب شد معنی خیانتو فهمیدیم پس مصرف کننده چی؟؟؟؟ بزنن سرش لال بمونه؟؟////
Moldova, Republic of
آقاي نعمت زاده كسي كه در وراي مرز رفاه قرار دارد نبايد اظهار نظر در مورد مباحث مردمي كند كه نزديك خط فقرند.شما مي دانيد فقر و گراني يعني چه؟
تکبیر
Iran, Islamic Republic of
نعمت زاده بدترين وزيري است كه دولت داره.
اعضاي خانواده او رئيس مديره پر درآمدترين شركتها هستند.خودروسازان مابه هيچ وجه كنترل نميشه.به هرقيمتي كه دوست دارن مي فروشن و در آخر هم اعلام مي كنن زيان داريم ميديم.
خود مردم باید جلوی ظلم رو بگیرن ... فقط خودمونیم که می تونیم خودمون رو نجات بدیم
در ایران به معنای واقعی این ضرب المثل صادقه که "کس نخارد پشت من / جز ناخن انگشت من"
آقا اینقدر نخرید تا ارزون شه
مهم نیست
مردم اگر کاری را شروع کنند انگاه ایشان و امثال وی خواهند دید که پدری از خودرو ساز داخلی در خواهند اورد و تلافی سی سال بد قولی و گران فروشی و گاری و فرغون فروشی را در خواهند اورد . کارتلهایی که به اسم تولید داخل دمار از روزگار مردم طی این سالها دراورده اند . خنده وی را تا اخر تابستان خواهید دید که به اخم و ناراحتی تبدیل خواهد شد .
اقای نعمت زاده نخریدن خودرو بنجل خیانت نیست . 35 سال حمایت انحصاری از این صنعت ورشکسته به بهانه اشتغال 50000 نفر خیانت است.70 میلیون نفر جور 50000 نفر را بکشند خیانت است.
سلام آقاي نعمت زاده مگر شما سهامدار اين دو شركت هستيد كه اينقدر از آنان حمايت مي كنيد چرا يكبار و فقط يكبار هم از مردم و مصرف كننده حمايت نمي كنيد كه چرا پرايد 7 ميليوني حال شده 20 ميليون كجاي دنيا وزير دولتي از يك شركت خصوصي آن هم براي گران كردن حمايت مي كنند حتما دست شما با آنها است انشاء اله خدا جوابتان را بدهد و
کاظم
ازکرامات صنعت خودرو اين است پول مردم ميخورند و ميگويند شيرين است!
البته با اجازه وزير!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
خائن کسیه که با افزایش قیمتها موجب نارضایتی مردم از نظام میشه !!!
واقعاً نعمت تو دنبال چی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ببین چقدر ترسیدن .اگر مردم به همین روش ادامه بدهند مجبور میشن که کوتاه بیان و خودرو را ارزان کنن ولی با کمال وقاهت و بی شرمی ما رو ضد انقلاب خطاب میکنند.
Iran, Islamic Republic of
چون نمی توانید سر مردم کلاه بگذارید و اتومبیل 10 میلونی را 36 میلیون بفروشید ، حالا شد کار ضد انقلاب !! یعنی انقلاب می خواهد که سر مردم کلاه بگذارد اگر مردم اتومبیل گران و بی کیفیت را بخرند کار انقلابی انجام داده اند ؟
United States
متاسفانه در مورد خودرو استنباط این گونه است که سبیل مسئول سایت توسط ایران خودرو چرب می شود که صحبتی خلاف اینها نمی گوید
آقای نعمت زاده مشکل اینجاست که خودروهای وطنی اینقدر نمی ارزن قیمتی که تعیین شده برا این خودروها خیلی بالاست.
نعمت زاده ...
جديدا آقاي وزير مرجع تقليد شده كه فتوا ميده.
محمد
ضد انقلاب كسي هست كه خودروي اشغال دست ملت ميده تا نسل شيعيان ومسلمين رو كم كنه نه مردم كه دنبال جنس خوب ميگردن برو بابا خدا كنه احمد نژاد برگرده
حسین
آقاجون شما نبودی که با افتخار! می گفتی رفتم تو آلمان با یک تکنولوژی عمل کردم که تا 80 سال دیگر به ایران نمی‌رسد!

حالا چرا مگان سوار میشی؟ خوب بیا پراید سوار شو...!
خاین تویی و ...
United States
اين مرد يكي از بي كفايت ترين افراد است أبدا حس وطن دوستي و مردم دوستي ندارد انگار إرث پدري را به مردم داده انگونه كه حرف ميزند وطن فروش هم هست چون فرموده است بيگانگان ميتوانند خاك ايران را بخرند و صد در صد مالك ان شوند و دريغ از يك اعتراض توسط مردمي توسط رسانه اي اين وطن فروش را من به علي قسم برايش ارزوي ... دارم بهتره اين و افرادي مانند اين ... تا خاك ايران عزيز به بيگانگان فروخته شود
تیرختور
Iran, Islamic Republic of
بابا تو خوبی، سیب اپل رو هم تو گاز زدی، ای انقلابی، ببینم پراید سوار میشی یا سمند؟؟؟؟
حمید
Iran, Islamic Republic of
خوبه معنی خیانت را هم با لطف آقای وزیر فهمیدیم!! جل الخالق !!
علی
Iran, Islamic Republic of
پیرمرد پر حاشیه!!
دست به یکی کردن دولت و خودروسازان و قطعه سازان در گران کردن خودرو و عدم ارتقا کیفیت هم خیانت است آقای وزیر
اگر كسي از اين كمپين حمايت كند خيانت است لابد شما داري خدمت مي كني !!!! واقعا شما ها چطوري روتون ميشه بيايين راست راست تو چسم مردم دروغ بگين چه از لحاظ كيفي چه از لحاظ كمي كلا گاري بهتر از خيلي از ماشين هاي توليد داخل است
Iran, Islamic Republic of
خیانت رو شما و وزارتخانه عریض و طویلتان می کند که با خودروهای بی کیفیت با جان مردم بازی می کنید. اگه ملت هوشیارانه چنین آیتم هایی را تحریم کنند شما هم می شید مثل کارگزاران شرکت های خارجی که با کوچکترین اشکال در سیستم خودروهایشان ضمن دادن فراخوان برای تکریم مشتری و رفع عیب در مواردی هم استعفا می کنند نه مثل شما با خودروهای بی کیفیتتان از مردم طلبکار هم هستید. شما ولی نعمت مردم هستید یا مردم خدم وحشم شما که قلدرمأبانه با آنها برخورد می کنید. سری به نمایندگی های دو خودرو ساز بزرگ کشور بزنید ببینید چه گندی تو خودروهای صفرتان می زنید
امير
از عوارض سن بالا آلزايمره.
United States
خیانت خالی کردن جیب مردم است و با مردم و خانواده خود صادق نبودن و استفاده از رانت و خیانت در امانت
ناشناس
بنده اخر نفهمیدم این ادمهای فسیل شده را کی وزیر میکنه اینها الان باید زنبیل دستشون بگیرن برن سبزی بخرن.
البته اگر بتونن؟
نخریدن این فرقونها خیانت نیست بلکه خریدن این اشغالها حماقت است .ونشان دهنده عیار مدیران خودرو اندازاست که مدیر نیستند .
ح
Iran, Islamic Republic of
تنها راه پيش روي جماعت خودرو ساز داخلي اينه كه هرچه سريعتر بايد 10 ميليون تومان قيمت خودور را بيارين پايين وگرنه كسي ازتون نمي خره وهمه تون ورشكست مي شين وملت راحت مي شن
Iran, Islamic Republic of
بالاخره یه حوری باید اعتراض رو رسوند به گوش مسیولین و فهمانند که همه چی خوب نیست! و اصلا ماها خوشحال نیستیم...
ناشناس
خیانت رو اون کسی میکنه که به شرکتهای خودرو ساز اجازه میده بی کیفیت ترین خودرو رو با قیمت 20 میلیون تومان بدن به این ملت
بعد بنز از اون طرف میرن میگن چرا گمرکی خودرو های وارداتی کم هست ...
خیانت رو اون کسی میکنه که اجازه میده خودرو ساز که چه عرض کنم فرغون ساز داخلی بیاد فرغونش رو با قیمت 20 میلیون تومان بده به مردم
باور دارم که اگر گمرکی خودروهای وارداتی رو بردارن به ساعت نمیکشه که شرکتهای فرغون ساز داخلی باید کاسه کوزه بخور بخورهاشون جمع کنند
ناشناس
اقای نعنت زاده ماشین سواری شما چیه
عزیزم بپرس هواپیمای شخصیه شما از چه نوعیه
خودرو چیه
چرا تولید خودرو با کیفت پایین و گرفتن جان آدمها خیانت نیست.
خیانتکار شماها هستین که دارین به ریش ملت ایران می خندین ... اونم تا بناگوش
Norway
به جای خنده تحویل مردم دادن یاد بیار روزی رو که برای رسیدن به قدرت چه قول هایی به این مردم میدادید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خائن
Iran, Islamic Republic of
آقای وزیر وقتی که جنابعالی برای عمل گوش به خارج میرید و دکترای مملکت روقبول ندارید چه انتظاری دارید که مردم خودروهای بی کیفیت داخلی رو بخرند؟!
Iran, Islamic Republic of
وای برکم فروشان-قران مجید