پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۲

ماجرای مهدی کروبی و فرار از امتحان مجلس خبرگان

يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۵:۵۸
کد مطلب: 130626
کروبي براي بازسازي وجهه ديني خود به دست نوشته بيست سال قبل يک روحاني مقيم حوزه علميه قم متوسل شد ونظر وی را در سایت شخصی خود منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از رسالت کروبي که طي يک سال گذشته به واسطه اتهام زني ناروا به نظام و طرح ادعاهاي دروغ تقلب و همنوايي با مخالفان نظام به شدت در ميان افراد متدين و علاقه مند به نظام و امام وجاهت خود را از دست داده است به حربه جديدي متوسل شد. 

در سال69 و قبل از انتخابات مجلس خبرگان مهدي کروبي با رايزني توانست گواهي تحصيل در حوزه علميه را از برخي دوستان خود بگيرد که يکي از مهمترين گواهي ها مربوط به آقاي يوسف صانعي بود که در آن قيد شده بود آقاي کروبي فردي مجتهد و داراي صلاحيت علمي و تقوايي است اما شوراي نگهبان آن زمان علي رغم اين اطلاعيه که معلوم بود چگونه صادر شده است براي اطمينان از صحت معلومات حوزوي کروبي وي را دعوت به دادن امتحان نزد فقهاي شوراي نگهبان کرد، اما کروبي که آن زمان رئيس مجلس بود ناگهان اعلام کرد که پاي وي شکسته و در بيمارستان بستري است و قادر به شرکت در جلسه امتحان نيست اما همان زمان شوراي نگهبان اعلام کرد حاضر است در بيمارستان از وي امتحان به عمل آورد اما کروبي که مي دانست موضوع از چه قرار است قيد امتحان و کانديدا شدن در مجلس خبرگان را زد. 

اکنون که کروبي به خاطر رفتارهاي نسنجيده به چهره اي محبوب ضد انقلاب و مورد بغض و اعتراض چهره هاي متدين تبديل شده است دست به دامان فردي شد که چند ماه قبل جامعه مدرسين حوزه علميه قم در اطلاعيه اي عدم صلاحيت وي را براي تصدي امر مرجعيت اعلام کرده است تا شايد براي بازسازي چهره وي کمکي کند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بله دیگه....وقتی آقای صانعی با اون پیشینه....بشه مرجع تقلید از کروبی که تو هر چیزی سر رشته داره بعید نیست....(البته برای جلبک های سبز)
Iran, Islamic Republic of
اول یک امتحان از صانعی بگیرند بعد کروبی اگر توانست قران را از روبخواند امتحان نداده مرجع ما سبزها البته یک بار قرائت نمازش هم امتحان بشه بد نیست تا نمازمان مشکل نداشته باشد
Iran, Islamic Republic of
در روحانی بودن ایشان باید شک نمودچه رسد اجتهادشان
شنیده اید که میفرمایند ملا شدن چه آسان آدم شدن محال است 0
(چه مشگل)
Iran, Islamic Republic of
گیر ندید فقط بخندید .....!!!!!
به نظر بنده اول از ایشان تست هوش بگیرند از دوره ابتدائی احتمالا ایشان بصورت جهشی درس را در حوزه خوانده اند
Iran, Islamic Republic of
البته ايشون از آقاي فاضل هم گواهي اجتهاد داره
ماه رمضانه ها!!
Iran, Islamic Republic of
آقای صانعی دقیقا با این کارشون ثابت کردن که از فقه به اندازه کافی نمی دونن. کروبی عربی بلد نیست. یعنی پایه های ابتدایی حوزه! اجتهاد کو هنوز؟!
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله تو ديار فاني كه رفت امتحان پس مي ده!!
Iran, Islamic Republic of
فقط باید بهش نگاه کرد و خندید.......
Iran, Islamic Republic of
این بنده خدا هنوز تو توهمه . خدا شفا بده
Iran, Islamic Republic of
ببین برادر من شما هنوز قضیه شهرام جزایری نگفتی چی شدااااااا ...
Iran, Islamic Republic of
آبروي ايران وايراني روبرده