شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۳۴

بازیگرسینما با ۸ فرزندش درمشهد+عکس

سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 430821
یه روز خوب در مشهد مقدس کنار بچه هام؛ هشت تا بچه ای که از آسایشگاه فیاض بخش مشهد سرپرستیشونو به عهده گرفتم. بردمشون شهربازی و خرید.
به گزارش جهان، لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار تصویری در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام در مورد هشت فرزند معلولی که به سرپرستی قبول کرده است نوشت.
یه روز خوب در مشهد مقدس کنار بچه هام؛ هشت تا بچه ای که از آسایشگاه فیاض بخش مشهد سرپرستیشونو به عهده گرفتم. بردمشون شهربازی و خرید، کلی به من و دوستام کنار بچه ها خوش گذشت ... اعلام می‌کنم که شماها هم اگر می‌تونید یه بچه رو به سرپرستی بگیرید بخدا که حالتون خوب میشه وقتی خوشحالیشونو می‌بینید ....یا حق.

 

منبع: مشرق
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا باقری
United Kingdom
ایشان متاهل هستند یا مجرد ؟ فرزندی از خود دارند یا نه ؟ مهر مادری ...................؟!!!!!!!!!!!!!!!
خودش گفته مشهد مقدس اگر حجابشون بهتر میشو نور علی نورمیشد خداراضی بود امام رضا(ع)راضی بود.
رضا
امان از ريا .....
میلاد
Iran, Islamic Republic of
مشتی این بازیگر مشهور باید به عنوان یه الگو از این کارا انجام بده و ما رو تشویق کنه به اینجور کارا یا نه . بیایم و همدیگرو قضاوت نکنیم
الگو ما بايد مولا اميرالمؤمنين باشه كه نيمه هاي شب و در دل تاريكي از ايتام دستگيري ميكرد.
الگومون علی باشه و دید به اصطلاع مریدانش اینگونه...افسوس
United States
آقای بی ریا شما بفرما جلو،بسم الله...
رضا
اگه ريا نسيت
چه نيازي به اين همه حواشيه
مطمئن باش هر كي در وسع خودش حمايت ميكنه
United States
بعضی چیزا باید ریا توش باشه تا جامعه تشویق بشه جناب بی ریا
reza
تا اونجايي كه ما ميدونيم و خونديم
انسان بايد در واجبات ريا كنه و در مستحبات خفا
در كل خدا ان شاءالله قبول كنه
United States
پس عزیزم شما با واجباتت خوش باش.فردوس برین مستحق شماست
من اون آقا نیستم ولی با اون قراردادی که اینا می بندن و حقوقی که اینا میگیرن بایدم بتونه 8 فرزند رو سرپرستی کنه البته میشد بی سر و صدا این کار و بکنه کار خیر خودش رو میشه نیاز به تبلیغش نیست اراده خدا بر اینه
تبلیغ خوبی ها ریا نیست
Iran, Islamic Republic of
چرا حسن ظن نداشته باشیم
تبلیغ یک کار خیر
و هر کسی از ایشون یاد بگیره در ثواب کار اون هم شریکه
حسین
رضا جان ممکن است ریا باشد یا نباشد. اما مساله مهمی که این خانم ها و مانند آن ها متوجه نیستند این است که کیسه شان سوراخ است. یعنی با نیت خوب مثلا کار های خوبی می کنند و ثوابی جمع می کنند ولی آن عالم و در روز قیامت چیزی در کیسه ندارند چون هر چه جمع کرده بودند از سوراخ کیسه بیرون رفته است. آن سوراخ گناه است. بی حجابی گناه بسیار بزرگی است به خصوص برای خانم ها. این وضعی که اسمش را گذاشته اند بد حجابی همان بی حجابیست و این همان سوراخی است که تمام دستاوردها و ثواب کارهای خیرشان را از بین می برد. البته در همین دنیا خداوند ممکن است یک پاداشی به آن ها بدهد و مثلا کارشان پخش بشود و دیگران بفهمند و مشهور شوند و همین پاداششان است و... ولی در آخرت چیزی ندارند. مولوی می گوید :
اول دفع مکر موش کن و آنگه در جمع گندم کوش کن. اول برو مشکل موش ها و سوراخ موش های داخل کندویت (سیلویت) را حل کن و بعد گندم داخل آن بریز. نه این که بدون رفع این سوراخ ها و موش ها (گناهان) هی بری به زعم خودت ثواب جمع کنی. آخرش درب کندو را که باز می کنی می بینی هیچ چیزی جز فضله موش در آن وجود ندارد. بله از کارشان باید قدر دانی کرد و همین هم مزد کارشان در این دنیاست ولی برای آخرتشان فایده ای ندارد. در همین دنیا پاداششان همین به به و چه چه بعضی هاست اما در آخرت آتشی است که خود از پیش برای خود فرستاده اند. شما ببین اگر جوانی از ظاهر این ها الگو بگیرد یا جوانی با دیدن این ها غریزه اش تحریک شود و به گناه بیفتد و ... تمام گناه این افراد را در نامه عمل این خانم ها می نویسند. حالا اگر هم فردایی بخواهند توبه کنند چگونه می توانند این افراد را پیدا کنند و جبران کنند تا توبه شان پذیرفته شود. آثار اعمالشان که می تواند نسل به نسل منتقل بشود را چگونه می توانند پاک کنند؟ و... امیدوارم بفهمیم که گندم از گندم بروید جو ز جو.
عمو شاهنومه نوشتی..دریغ از پشیزی انصاف...جماعت حراف بی عمل..جای بسی خجالت...خدایا کرمتو شکر
فاطمه
کاملا منطقی و صحیح و مبتنی بر روایات.
محسن
چقدر زیبا حقیقت مطلب با مثال ذکر شده است. چقدر غافلیم.
یک نفر
بعضی از ماها سر خودمان را هم کلاه می گذاریم. بعضی مطالب خدا را که با میلمان موافق است قبول می کنیم ولی اونایی که دوست نداریم را عمل نمی کنیم. این خانم بازیگر هم شاید همین گونه اند. اخیرا در مورد شب قدر هم پیشنهادی داده بودند و الان هم در مورد سرپرستی معلولان. این نشان می دهد ایشان دلشان با خداست ولی نه به طور کامل. بین این احساساتشان و تکالیف واجب شرعیشان مثل حجاب گیر کرده اند. امیدوارم خدا کمک کند و این نقصشان هم بر طرف شود و زیبایی هایشان کامل گردد.
Iran, Islamic Republic of
امان امان
سلام
خودنمايي يا ..........!! تبرج يا........!!؟
یک بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
امان از پیش داوری و قضاوت نادانسته در مورد دیگران آن هم با زبان روزه و ادعای مومن بودن . دقیقا برخلاف توصیه ائمه (ع)
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم شو لباس یا نشون دادن تپ های جدید و از اینجور چیزاست!!!
Iran, Islamic Republic of
حالم به هم میخوره از این حجابت
United States
جناب حجاب چشمتو رعایت کن.در ضمن هنوز تا افطار خیلی موند. مواظب باش باطل نشه
Iran, Islamic Republic of
این کار بیشتر به تفریح و سرگرمی میمونه تا یه اقدام خداپسندانه . احتمالا الگوی این کار هم آنجلینا جولی است
United States
صد رحمتش به امثال شما
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
من همیشه این خانم را از دید خودم و ظاهرشون قضاوت میکردم ولی با دیدن این خبر و عکس بخدا حالم عوض شد . خواهرم خانم بلوکات منو ببخش و برای من دعا کن
رضا
انشاءالله با هم محشور بشید
Iran, Islamic Republic of
اي كاش اين خانمها يك مقداري حجاب اسلامي رعايت مي كردنند
احسنت به این خانم
یک تذکر کوچیک به خانم بلوکات در قیامت از سرپرستی هشت تا بچه در جای نیامده که سوال شه اما در باره حجاب عذابهای وحشتناکی در احادیث هست . شما با این دل مهربون یک کم هم به فکر خودتون باشید
United States
لطفا از جایگاه قضاوت خداوند پایین بیایید
علی
واقعا خجالت نکشیدی در مشهد با این هیبت بودی
از اقا شرم نکردی