پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

از سوي خانواده عليرضا توسلي اعلام شد

دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 60622
باشگاه خبرنگاران :چندي پيش برخي روزنامه هاي داخلي و همچنين سايت هاي اينترنتي و شبكه هاي خبري فارسي ، عربي و آمريكايي اعلام كردند پسر بچه اي 14 ساله به نام عليرضا توسلي كه هفته گذشته در درگيري هاي مراسم چهلمين روز درگذشت كشته شدگان اغتشاشات تهران در بهشت زهرا توسط عوامل انتظامي با ضربه هاي متعدد باتوم دچار مرگ مغزي شده و سرانجام پس از 4 روز به كما رفتن از دنيا رفته است سرانجام با پيگيري هاي خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشخص شد اين خبر كذب بوده و كودك 14 ساله بر اثر تصادف با وانت مزدا در ساوه فوت كرده و روز گذشته چهلمين روز فوت اين كودك بوده است.
پدر مرحوم عليرضا توسلي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ، ضمن تكذيب اخبار منتشر شده از مرگ عليرضا توسلي گفت: روز هفتم تير ماه بود كه عليرضا به همراه مادرش براي آوردن آب تصفيه شده به خيابان رفتند كه در هنگام برگشت از جايگاه برداشت آب متوجه مي شود كارت شارژ آب را جا گذاشته به سرعت به جايگاه برگشته و كارت را بر مي دارد در اين ميان در راه بازگشت و گذشتن از خيابان با يك خودروي مزدا وانت كه با سرعت در حال گذر از خيابان بوده برخورد كرده و در جا بي هوش مي شود.
وي اظهار داشت: عليرضا سريعا توسط راننده وانت به بيمارستان ساوه منتقل شده كه پس از گذشت چند ساعت در ساعت 2 بعداز ظهر توسط بيمارستان به بيمارستاني در تهران منتقل شد.
توسلي با بيان اينكه در بيمارستان اعلام شد كودك ما دچار مرگ مغزي شده است يادآور شد: در ساعت 3:30 بامداد 8 تير عليرضا بر اثر مرگ مغزي از دنيا رفت و ما جسد وي را در همان تاريخ 8 تير تحويل گرفته و دفن كرديم.
وي با بيان اينكه 16/5/88 مراسم چهلم فرزند ما برگزار شده است خاطر نشان كرد: اخبار منتشر شده از مرگ عليرضا مبني بر اصابت باتوم بر سر وي تماما كذب بوده و زماني كه 30 روز از مرگ فرزند ما گذشته اعلام شده كه اين كودك در درگيري هاي بهشت زهرا دچار ضربه مغزي شده است كه تمام اين اخبار را تكذيب مي كنم.
وي اظهار داشت: دشمنان نظام با توجه به معلوليت چهره اين كودك مي خواهند از احساسات مردم سوء استفاده و نظام جمهوري اسلامي را زير سوال ببرند.
توسلي تصريح كرد: هموطنان مسلمان ما آن قدر آگاه و بيدار هستند كه با اين قبيل بازي ها و اخبار گول نخورند.
در اين ميان راننده وانت مزدا به خبرنگار ما گفت: اين اتفاق كه در تاريخ 7/4 اتفاق افتاده بر اثر سهل انگاري و سرعت زياد من اتفاق افتاد كه در حال حاضر نيز با عنايت خانواده مرحوم عليرضا توسلي مورد بخشش قرار گرفته ام و تنها جريمه اي از سوي دادگاه تعيين شده كه بايد آن را پرداخت كنم./د


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *