جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

حاشیه های امروز در"منهتن" نیویورک

دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب: 135225
برخي از آنها نوار چسب هاي پهن بر دهان خود چسبانده بودند و پلاكاردهاي كوچكي در دست داشتند كه نشان مي داد از حضور احمدي نژاد در نيويورك عصباني هستند
روز گذشته كساني كه گذرشان به خيابان هاي منطقه 'منهتن' نيويورك افتاد، احتمالا موفق به تماشاي صحنه هايي از يك نمايش طنز آماتور آن هم بدون نياز به خريدن بليط شده اند!

به گزارش ايرنا، روز گذشته همزمان با اولين روز حضور محمود احمدي نژاد رييس جمهوري ايران در نيويورك براي شركت در اجلاس سالانه مجمع عمومي سازمان ملل متحد، چند تن از فريب خوردگان خارج نشين كه البته اصلا هم به هنر نمايش آشنا نبودند، با انجام حركاتي به ظاهر اعتراض آميز عليه احمدي نژاد، اسباب خنده و وقت گذراني رهگذران را فراهم كردند.
شبكه هاي خبري آمريكا از بدو ورود رييس جمهوري ايران به نيويورك به حدي سرگرم پوشش اخبار و تصاوير مربوط به مصاحبه ها، اظهارات و ديدارهاي احمدي نژاد هستند كه هيچ فرصتي حتي براي فكر كردن به اين چنين طنزهاي خياباني ندارند.
تنها رسانه هايي كه سعي كردند به بزرگنمايي اين موضوع بپردازند، برخي نشريات صهيونيستي نظير جروزالم پست بود.
اين چند نفر كه ظاهرا مبالغ خوبي هم از سوي منافقين به خاطر تقليد نقش هنرپيشگان طنز دريافت كرده بودند، با در دست گرفتن چند عكس با موضوع مخالفت با رييس جمهوري ايران در گوشه اي از منطقه منهتن به خيال خود سعي داشتند تظاهرات ضد احمدي نژاد راه بيندازند.
برخي از آنها نوار چسب هاي پهن بر دهان خود چسبانده بودند و پلاكاردهاي كوچكي در دست داشتند كه نشان مي داد از حضور احمدي نژاد در نيويورك عصباني هستند.
البته پليس نيويورك هم ظاهرا رفتار خوبي با اين افراد داشت و مراقب بود تا مبادا مزاحمتي براي اين عروسك هاي خيمه شب بازي در خيابان هاي نيويورك ايجاد شود.
نكته جالب اينكه اين همه تلاش و هزينه براي راه اندازي يك حركت به اصطلاح اعتراض آميز عليه احمدي نژاد تقريبا هيچ گونه برد و بازتاب رسانه اي به ويژه در رسانه هاي تصويري نداشت جز چند عكس كه در برخي سايت هاي اينترنتي گمنام منتشر شده است و به زحمت مي توان آنها را جستجو كرد.
اين افراد وابسته به منافقين و لابي صهيونيسم به زعم خود قصد دارند تا شكوه و پيروزي و تاثيرگذاري حضور رييس جمهوري در نيويورك را تحت الشعاع قرار دهند درحالي كه خودشان كاملا در ميان امواج وسيع بازتاب اخبار مربوط به حضور، ديدارها و مصاحبه هاي رئيس جمهوري ايران در نيويورك محو شدند و جز تحقير و تمسخر خود، چيز ديگري عايدشان نشده است.
در سال هاي گذشته نيز هزينه هاي زيادي براي نصب پوستر و بيل بوردهاي خياباني در مخالفت با رييس جمهوري ايران در خيابان هاي منهتن صرف شد اما جز زحمت و رسوايي نتيجه ديگري براي طراحان اين نمايش از جمله صهيونيست ها نداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چشم حسود کور . زنده باد احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
اگه اينا ميتونستن فقط 100 نفر رو جمع كنند آنچنان روش مانور تبليغاتي مي دادند كه گوش همه رو كر كنه . قابل توجه دوستان مخالف