سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

لزوم فشار افکار عمومی برای آزادی شیخ علی سلمان

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب: 404028
رژیم آل خلیفه مدتی است که شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت وفاق بحرین را دستگیر و زندانی کرده است.
به گزارش جهان، میلاد یوسفی در "اثبات" نوشت:
حتما شنیدید که رژیم آل خلیفه مدتی است که  شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت وفاق بحرین را دستگیر و زندانی کرده است و این رژیم پس از بازجویی مجدد شیخ علی سلمان، بازداشت وی را به مدت نامعلومی تمدید کرد.
 
چند سالی است که از  قیام مردم بحرین می گذرد وهنوز این قیام ادامه دارد . مهم ترین رهبران این قیام  روحانیون مبارزی مثل آیت الله شیخ عیسی قاسم و حجت السلام والمسلمین شیخ علی سلمان است. چندی است که مذدوران  آل خلیفه شیخ علی سلمان را دستگیر کرده اند. دستگیری شیخ علی سلمان در بحرین نشانده دهنده ترس و وحشت رژیم ال خلیفه از از اعتقادات و تفکر این روحانی مبارز است وگرنه شیخ علی سلمان حرکت مسلحانه بر ضد حکومت آل خلیفه نکرده است. ولی رژیم آل خلیفه در ادامه سیاست های مشت آهنی در سرکوبی اعتراض های مردمی برای جلوگیری از ایجاد موج بعدی تظاهرات علیه حکومت، ایشان را بازداشت کرده است. مردن بحرین تا به حال تظاهرات اعتراض آمیزی علیه این دستگیری کرده اند ولی با این حال رژیم آل خلیفه بازداشت علی سلمان را تا مدت نامعلومی تمدید کرد فقط بیم آن می رود که نیروهای رژیم این روحانی را در زندان به شهادتبرسانند.  انشالله با فشار افکار عمومی این روحانی مبارز از زندان آزاد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *